۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

جزئیات ضرب‌وشتم یک دانشجو توسط حراست دانشگاه «علامه» + فیلم

جزئیات ضرب‌وشتم یک دانشجو توسط حراست دانشگاه «علامه» + فیلم
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : ۶۲۶۹۵۲

به گزارش پایگاه خبری صراط، درپی انتشار ویدئویی از ضرب و شتم و رفتار خشن حراست دانشگاه علامه طبطبایی با یک دانشجو، روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بسمه‌تعالی

«روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در راستای انتشار ویدئویی از دانشکدۀ مدیریت و حسابداری این دانشگاه در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در خصوص اتفاق رخ داده حین برگزاری امتحانات، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر می‌کند:

هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوّی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبۀ استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است.

بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آن‌ها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهرۀ آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند»