۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

واکنش رسایی به ارسال پرونده هفته‌نامه 9دی به مراجع قضایی

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی گفت: برخی از مسئولان وزارت ارشاد با بنده جلسه گذاشتند که از سؤال خود از وزیر ارشاد بگذرم اما من این را نپذیرفتم.
کد خبر : ۱۵۵۱۶۳

صراط: حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی  در واکنش به ارسال پرونده هفته‌نامه متبوعش به مراجع قضایی، اظهار داشت: وقتی از سوال خود کوتاه نیایید، انتظار دارید که چه رفتاری با شما داشته باشند؟

وی با بیان اینکه جلسه در خصوص هفته‌نامه 9 دی دیروز برگزار شده، گفت: چرا آقایان نتایج جلسه را همان روز اعلام نکرده و به امروز موکول کردند؟

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی تصریح کرد: برخی از مسئولان وزارت ارشاد با بنده جلسه گذاشتند که از سؤال خود از وزیر ارشاد بگذرم اما من این را نپذیرفتم.

  علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در جریان بررسی سوال حمید رسایی نماینده مردم تهران از وی، از مجلس شورای اسلامی اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

امروز هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد که طی جلسه‌ای که دیروز (دوشنبه) برگزار شده است، هفته‌نامه «9 دی» بر اساس بندهای8 و 11 ماده6 قانون مطبوعات تذکر و پرونده تخلفات این هفته نامه به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

منبع: فارس