۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

مارادونا دوباره سرمربی می شود

وب سایت لیبرو درگزارشی یادآوری کرده که درابتدا بیه لسا گزینه اول برای هدایت تیم ملی پرو بوده ولی حالا نام مارادونا هم به لیست گزینه های مدنظرسران فدراسیون فوتبال این کشور اضافه شده
کد خبر : ۱۵۵۳۱۷
صراط: طبق گزارش منتشره در وب سایت آ.د.انه رادیو،دیگو آرماندو مارادونا سرمربی و بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و مارسلو بیه لسا سرمربی سابق تیم ملی شیلی از جمله نامزدهای هدایت تیم ملی پرو هستند.
 
بعد از کناره گیری سرخیو مارکاریان، مسئولان فدراسیون فوتبال پرو به دنبال یافتن گزینه های مناسبی برای هدایت تیم ملی این کشور هستند و در ابتدا نام مارسلو بیه لسا به عنوان گزینه اصلی به گوش می رسید. او که تجربه هدایت تیم هایی مثل نیولز اولد بویز و ولس سارزفیلد آژانتین و اسپانیول و اتلتیک بیلبائوی اسپانیا را درکارنامه ورزشی اش می بیند، یکی از گزینه های هدایت تیم ملی پرو است.
 
این وب سایت به نقل از روزنامه لیبرو تصاویری از این دو سرمربی آرژانتینی را بازتاب داده و تیتر زده:« عجب دیوانگی ای!» و درعین حال یادآوری کرده که در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال پرو هنوزتصمیم قطعی شان را درمورد سرمربی آتی تیمشان نگرفته اند، نام مارادونا نیز به عنوان دیگر گزینه هدایت این تیم مطرح شده است.
 
طبق این گزارش، دیگو آرماندو مارادونا که مدتی است در دوبی زندگی می کند، به عنوان سفیر ورزشی امارات مشغول به کار است و حالا نامه ای را از فدراسیون فوتبال پرو دریافت کرده که از سوی یک مدیربرنامه های اروگوئه ای دریافت کرده و طی آن پیشنهاد شده تا در صورت تمایل می تواند جانشین سرخیو ماکاریان شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال پرو اعلام کرده که تا قبل از روز پنجم ماه مارس نام سرمربی جدید این تیم را اعلام خواهد کرد.
منبع: گل