۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

وزير نتانیاهو: کار اسراییلی‌ها تروريسم است

الریاض نوشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد تجاوزهای یهودیان به دارایی های فلسطینیان به معنای واقعی کلمه، تروریسم، است.
کد خبر : ۱۵۵۶۱۱
صراط: الریاض نوشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد تجاوزهای یهودیان به دارایی های فلسطینیان به معنای واقعی کلمه، تروریسم، است.
به نوشته روزنامه الریاض چاپ عربستان، یک روز بعد از یورش دهها نفر از تروریست های یهودی به یک روستای فلسطینی که نتایج بدی همراه داشت، موشه یعلون، وزیر جنگ اسراییل، حملات انتقام جویانه شهرک نشینان یهودی افراطی را بر ضد دارایی های فلسطینیان، تروریسم به معنای واقعی کلمه توصیف کرد.
تجاوزها به دارایی های فلسطینیان از جمله ریشه کن کردن درختان زیتون، پنجر کردن خودروها یا هتک حرمت مساجد و گورستان هاست. به ادعای یهودیان افراطی، آنها این اقدامات را برای انتقام گیری از اقدام مقامات اسراییل مبنی بر از بین بردن شهرک هایی انجام می‌دهند که بی ضابطه در کرانه اشغالی باختری ساخته شده بود.
به نوشته الریاض، دیروز، یهودیان افراطیِ، به روستای قصره، حمله کردند. جوانان فلسطینی نیز با سنگ با تروریست ها برخورد کردند و آنها را تعقیب کردند تا اینکه در نهایت در یک ساختمان نیمه کاره آنها را گرفتار کردند. اما شیوخ این روستا مانع از ادامه بازداشت آنها شدند و به نیروهای اسراییلی خبر دادند.
پلیس اسراییل هفت نفر از متجاوزان یهودی را برای بازجویی بازداشت کرد اما طبق معمول خیلی زود آزاد شدند. با وجود استقرار تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر در کرانه باختری، تروریست های یهودی برای انتقام گیری از حادثه روستای قصره، سحرگاه دیروز به مرازع فلسطینیان در نابلس و طولکرم حمله کردند.