۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

مسیرهسته‌ای‌ایران‌غیرقابل‌بازگشت‌است

رئیس انجمن بین المللی ضد صهیونیست اظهار داشت: اکنون جمهوری اسلامی ایران در فعالیت های هسته ای به نقطه ای رسیده که غیر قابل بازگشت است.
کد خبر : ۱۵۶۴۶۰
صراط: حسین کنعانی رئیس انجمن بین المللی ضد صهیونسیت با مد نظر قرار دادن جایگاه ایران در فعالیت ها و فناوری هسته ای اظهار داشت: شاید از بین بردن نیروگاه های هسته ای، تخریب و یا پلمب انها بتواند فعالیت هسته ای کشورمان را تا حدودی محدود کند؛ اما خونی که توسط شهدا و دانشمندان هسته ای مان در پیشرفت این فناوری هزینه شد؛ بازگشت از این مسیر را برای هر ایرانی غیر ممکن می سازد.
 
وی با تاکید بر اقدامات غیر انسانی غرب و رژیم صهیونیستی افزود: تبلیغات غرب به منظور ساخت سلاح هسته ای توسط ایران و نظامی بودن تسلیحات هسته ای کشورمان بیشتر جنبه سوء و تخریب دارد تا بتوانند بی گناهی و پاک بودن دستان خود از خون شهدای هسته ای ایران ثابت کنند؛ که این زهی خیال باطل است.
 
کنعانی مقدم ادامه داد: گام هایی که ایران در فناوری هسته ای برداشته همواره رو به جلو بوده و هرگز در تاریخ ایران دیده نشده مردمان کشورمان از راه حقی که پیموده اند بیرون رفته و یا عقب بکشند.
 
وی افزود : مقام معظم رهبری برای خودکفایی در فعالیت های هسته ای خط مشی را ترسیم کرده اند و اهدافی را ابلاغ فرموده اند؛ که شهادت دانشمندان هسته ای، منجر به ان شد تا در پیمودن این مسیر مصمم تر شویم.
 
رئیس انجمن بین المللی ضد صهیونیست با اشاره به فعالیت های تخریبی غربی ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در ابتدای راه، فعالیت هسته ای برای مردم و دولتمردان ایرانی به عنوان یک علم و فناوری بود اما اکنون به یک آرمان و جنگ حق علیه باطل تبدیل شده است.


منبع: گفتارنیوز