۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
پس از شکست مقابل نفت:

فیرات در شوک باخت سنگین مقابل نفت

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هنوز در شوک شکست مقابل نفت هستم زیرا ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
کد خبر : ۱۵۸۳۴۲

صراط: انگین فیرات پس از شکست دو بر یک سایپا مقابل نفت اظهار داشت: اگر واقع‌بینانه بخواهم بگویم این است که هم‌اکنون در شوک قرار دارم به جز 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول تمام بازی کاملا در کنترل ما بود. ما فوتبال بازی کردیم و خلق موقعیت، اما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: واقعیت فوتبال این است که نتیجه در پایان تعیین‌کننده برنده مسابقه است نتیجه امروز برای ما سنگین بود باید در این دیدار به برتری می‌رسیدیم به جز 10 دقیقه ابتدایی تمام بازی در اختیار ما بود.

سرمربی سایپا با انتقاد از عملکرد بازیکنان نفت تصریح کرد: بازیکنان نفت سعی می‌کردند رو به توپ‌های بلند بیاورند بازی نفت مورد خاصی نداشت که بخواهم در مورد آن توضیح بدهم نمی‌دانم چه بگویم نفت شاید دو موقعیت هم نداشت اما دو گل به ثمر رساند فقط می‌توانم به مسئولان نفت تبریک بگویم.

فیرات تاکید کرد: شاید باید یکبار دیگر با بازیکنانم صحبت کنم اما خودشان می‌خواستند فوتبال بازی کنند اما در چند هفته اخیر گل‌های ساده‌ای دریافت می‌کنیم. نمی‌دانم علت این موضوع چیست شاید چون بی‌هدف هستیم این اتفاق رخ می‌دهد در برخی مواقع مربیگری کار بسیار سختی است که امروز هم از جمله آن روزها بود.

وی در مورد اعتراض‌هایش نسبت به قضاوت داور گفت: من پس از بازی در مورد داور هیچ‌موقع صحبت نمی‌کنم در باشگاهمان کسانی هستند که دراینباره صحبت کنند و اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد حتما موضوع خاصی نیست.

فیرات در مورد اینکه می‌توانست در این دیدار به تساوی دست یابد اظهار داشت: تساوی به کنار باید می‌بردیم.


منبع: فارس