۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
معاون عمرانی استاندار تهران:

تا 4 سال پروژه جدیدی در تهران آغاز نمی‌شود

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: به دلیل مشکلات اعتباری، هیچ پروژه جدیدی در سه تا چهار سال آینده در استان تهران آغاز نمی‌شود.
کد خبر : ۱۵۸۳۴۳

صراط: حسن کریمی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام بخش رودهن در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران درباره پروژه بیمارستان نیمه‌کاره رودهن و نیاز این بخش به این بیمارستان بیان کرد: در صورتی که این پروژه دارای پیشرفت 80 درصد باشد، در اولویت بخش رودهن دیده خواهد شد.

وی در خصوص وضع تردد به شهرک مهر مهرآباد و چگونگی تردد از جاده اصلی فیروزکوه به جاده فرعی گفت: در صورت تحویل واحد‌های مسکن مهر و با هجوم جمیعت از لحاظ تردد مشکل پیش‌ خواهد آمد و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود، این تقاطع تبدیل به قتلگاه خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار تهران تأکید کرد: پیش از سرازیر شدن جمیعت به این منطقه، باید با احداث زیرگذر یا روگذر در تقاطع مهرآباد، جلوی این معضل گرفته شود.

وی درباره احداث کمربندی رودهن و جلوگیری از تصادفات متعدد در مسیر محور مواصلاتی هراز از این شهر نیز بیان کرد: به دلیل مشکلات اعتباری، هیچ پروژه جدیدی در سه تا چهار سال آینده آغاز نمی‌شود.

کریمی افزود: با این وجود، مسئولان شهرستان دماوند و بخش رودهن باید امور آزادسازی و آماده‌سازی مسیر را انجام دهند تا پس از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این پروژه نیز در اولویت دیده شود.


منبع: فارس