۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲

آنچلوتی رمز موفقیت رئال را فاش کرد

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها پیروزی تیمش برابر گرانادا و صعود آن به صدر جدول رده‌بندی لالیگا را نتیجه وجود تعادل در عملکرد مردانش دانست.
کد خبر : ۱۵۹۳۶۸
صراط:تیم فوتبال رئال مادرید، شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌ویکم لالیگا با نتیجه 2 بر صفر گرنادا را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از این بازی اظهار داشت: بازی در بالاترین سطح همیشه کار آسانی نیست اما بازیکنان ما همگی خودشان را به نفع تیم قربانی می‌کنند. این بار هم با خیال راحت به خانه می‌رویم.

پیروزی رئال برابر گرانادا هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها در این فصل بدون گل خورده بود. آنچلوتی با تحسین مردانش به خاطر ثبت این رکورد، افزود: در نیمه اول ما مشکلاتی در زمینه پس گرفتن توپ در یک سوم دفاعی حریف داشتیم. در نیمه دوم ما بیش از پیش بر حریف فشار آوردیم و توپ را راحت‌تر پس می‌گرفتیم تا بتوانیم سریع‌تر حمله کنیم. مهم‌ترین چیز تعادلی است که ما اکنون در تیم‌مان داریم. این رمز موفقیت ما است و پیش از این هم بارها به آن اشاره کرده بودم.

وی افزود: رئال مادرید هم در دفاع خوب کار می‌کند هم در حمله اما همیشه جایی برای پیشرفت هست و به نظر ما می‌توانیم از این هم سریع‌تر بازی کنیم. من این رکورد را دوست دارم. اگرچه اهداف مهم‌تری مانند کسب جام داریم که باید به خاطر آنها بازی کنیم اما این موفقیت هم خوب است که به لطف زحمت تمام بازیکنان به دست آمد، نه فقط مدافعان.

کارلتو در ادامه به تمجید از آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی تیمش و همچنین لوکا مودریچ، هافبک کروات کهکشانی‌ها که پاس گل اول رئال را در ابتدای نیمه دوم به رونالدو داد پرداخت و تصریح کرد: تلاشی که دی‌ماریا برای ما انجام می‌دهد بسیار مهم است.او نه تنها در حملات بلکه در دفاع هم شرکت می‌کند. کیفیت بازی هجومی دی‌ماریا بالا است و من از شیوه بازی او راضی‌ام. مودریچ هم نمایش خوبی داشت به خصوص هنگامی که پا به توپ به دیوار دفاعی حریف رخنه می‌کرد. او در ابتدای فصل بازی‌‌های چندان جالبی ارائه نمی‌کرد اما بازی‌اش اکنون شخصیت دارد.

منبع: تسنیم