۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷

انتشار اسامی لیست پزشکان زیرمیزی‌بگیر

سخنگوی کمیسیون بهداشت و در مان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت، در مان و آموزش پزشکی برای بررسی مسیله زیرمیزی و انتشار لیستی از پزشکان زیرمیزی‌بگیر در جلسه این کمیسیون خبر داد.
کد خبر : ۱۶۰۱۲۶

صراطمحمدحسین قربانی  با اشاره به جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون بهداشت و درمان گفت: بررسی سوال موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر بهداشت درخصوص مشکلات و تنگناهای موجود در حوزه بهداشت و درمان از جمله دستور کار کمیسیون بهداشت بود که نماینده سوال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد و حال باید این موضوع روند قانونی خود را سپری کند و در صورت ادامه نارضایتی نماینده فلاورجان این سوال به صحن علنی مجلس کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی بحث پدیده شوم زیرمیزی و انتشار لیستی از پزشکان زیرمیزی‌بگیر از دیگر مباحثی بود که با حضور دکتر هاشمی، رئیس سازمان نظام پزشکی و معاونان وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت با مستندخواندن اسامی لیست پزشکان زیرمیزی‌بگیر، تصریح کرد: قرار شد با اتخاذ تدابیری درست، دستورالعمل اجرایی برای برخورد با پدیده زیرمیزی نوشته شود تا به طور سریع قابلیت اجرایی به خود گیرد و امید است وزارت بهداشت به وظیفه خودعمل کرده و با در نظر گرفتن تدابیری درست و ضربتی با این پدیده شوم به طور جدی برخورد کند.

منبع: ایسنا