۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
الخلیفی:

پاری‌سن‌ژرمن هرگز مسی را نمی‎خرد!

انتشار شایعات فراوان درباره انتقال فوق‌ستاره‌ آرژانتینی بارسلونا به پایتخت فرانسه و تکذیب آن از سوی کاتالان‌ها، مالک PSG را وادار کرد یک بار برای همیشه به این شایعه پایان دهد.
کد خبر : ۱۶۰۳۵۷
صراط: از 2 هفته پیش گروهی از رسانه‌‌های اروپایی از جمله نشریه اکیپ فرانسه اقدام به انتشار اخباری در خصوص تلاش مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید لیونل مسی، فوق‌ستاره خط حمله بارسلونا با قراردادی به ارزش 250 میلیون یورو کرده‌اند اما مالک این باشگاه صریحاً این موضوع را تکذیب کرد.

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با اعتراف به این موضوع که خرید مسی برای تیم او هدفی خارج از دسترس است، به اکیپ گفت: مسی بازیکنی فوق‌العاده است. چند روز پیش در روزنامه شما دیدم که نوشته بودید او می‌خواهد به PSG‌ ملحق شود. خب اگر شما آنقدر پول دارید که می‌توانید مسی را به پاری‌سن‌ژرمن بیاورید این کار را انجام دهید و او را به پاریس بیاورید.

مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش هرگز شانسی برای جذب مسی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: خیر. پاری‌سن‌ژرمن هرگز با مسی قرارداد نخواهد بست. اگر ما هیچ‌گونه محدودیتی برای انجام این کار نداشتیم تلاش خود را برای قرارداد بستن با او انجام می‌دادیم. من از تیمی که همین حالا در اختیار داریم راضی هستم، چرا که ما در PSG بهترین بازیکنان را داریم.

مسی 26 ساله تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و این در حالی است که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید کاتالان‌ها چندی پیش ادعا کرد قصد دارد این ستاره آرژانتینی را بار دیگر به پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا تبدیل کند.

منبع: تسنیم