۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
هواداران سه‌شنبه ورزشگاه را پُر کنند

نصرتی: استقلال قهرمان می‌شود

مدافع میانی تراکتورسازی معتقد است که بازگشت تونی اولیویرا به تبریز به سود این تیم است و آنها می‌توانند شرایط بهتری پیدا کنند.
کد خبر : ۱۶۱۱۰۲

صراط: محمد نصرتی در مورد بازگشت تونی اولیویرا گفت: او مربی واقعا خوبی است و سال گذشته هم کارنامه‌اش مشخص بود. فصل قبل خیلی خوب بازی می‌کردیم و همین موضوع باعث شد هواداران تراکتورسازی به این مربی علاقمند شوند. من معتقدم بازگشت تونی اتفاق خوبی بود و امیدوارم بعضی از بازیکنان به خودشان بیایند.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تراکتورسازی باید برای سال آینده هم این مربی را حفظ کند تاکید کرد: اگر مسئولان تراکتورسازی او را قبول دارند باید قرارداد طولانی مدت امضا کنند و به این مربی زمان بدهند، اگر هم دنبال نتایج مقطعی هستند که آن وقت قضیه فرق می‌کند. تونی مربی خوبی است و نظر شخصی‌ام این است که با اولیویرا قرارداد طولانی مدت امضا شود.

نصرتی در خصوص بازی حساس روز سه شنبه تراکتورسازی و فولاد در نیمه نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: شرایط روحی تیم ما بهتر شده و مطمئنا هواداران تراکتورسازی با علاقه‌ای که به اولیویرا دارند دوباره  مثل گذشته تیم را مورد حمایت قرار خواهند داد. هدف ما این است که در نیمه  نهایی فولاد را شکست دهیم و با توجه به شرایط میزبانی، شانس بالایی برای رفتن به فینال داریم. هوای تبریز دوباره سرد شده ولی امیدوارم هواداران تراکتورسازی روز سه‌شنبه ورزشگاه را پر کنند.

نصرتی در خصوص اینکه در لیگ برتر کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد گفت: به نظر من استقلال قهرمان لیگ خواهد شد. قبلا هم نظر من همین بود و فکر می‌کنم آنها تمامی ابزارها را برای قهرمانی در لیگ برتر دارند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
انشالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
بگو انشاالله