۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹

خوشحالی ونگر از پیروزی توپچی‌ها

سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس و بازگشت به صدر جدول رده بندی خوشحال است.
کد خبر : ۱۶۱۳۵۹
صراط: آرسنال با بردی که برابر کریستال پالاس به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ جزیره بازگشت.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال از پیروزی شاگردانش در دیدار خانگی برابر کریستال پالاس خوشحال است. او پس از پایان این دیدار گفت: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود، چرا که هفته‌ گذشته مقابل ساوتهمپتون متوقف شدیم و صدر جدول را از دست دادیم. خوشحالم که با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگشتیم. آرسنال در این دیدار نمایش خوبی داشت و تماشاگران با رضایت ورزشگاه را ترک کردند.

آرسن ونگر افزود: بدون شک شب خوبی برای ما بود. امیدوارم در دیدارهای آینده هم روند پیروزی ما ادامه داشته باشد. آرسنال بازی‌های سختی پیش‌رو دارد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید به روند پیروزی‌های خود ادامه دهیم. آرسنال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی در دیدار برابر کریستال پالاس بود.

هر دو گل آرسنال را در دیدار دیشب (یکشنبه) برابر کریستال پالاس، چامبرلین به ثمر رساند. آرسن ونگر به ستایش از این بازیکن جوان پرداخت و گفت: از درخشش چامبرلین خوشحال هستم. او هر دو گل ما را در این دیدار به ثمر رسانده و بار دیگر به روند گلزنی خود بازگشته است. چامبرلین بازیکنی مهم و تاثیرگذار برای آرسنال به شمار می‌آید. امیدوارم که او در دیدارهای آینده هم به روند خوب خود ادامه دهد. آرسنال به گلزنی‌های او نیاز دارد.

توپچی‌ها با پیروزی برابر کریستال پالاس 53 امتیازی شدند تا موقتا در صدر جدول قرار گیرند. البته در صورت پیروزی سیتی آرسنال صدر جدول را از دست خواهد داد.

در حساس‌ترین بازی هفته‌ بیست و چهارم لیگ جزیره امشب (دوشنبه) منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود از چلسی پذیرایی می‌کند.

منبع: ایسنا