۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

یورش‌به‌معترضان‌بحرینی با سلاح ساچمه‌ای

منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از حمله مزدوران آل خلیفه با گلوله های ساچمه ای و گاز سمی به تظاهرکنندگان،سرقت اموال مردم، بالا رفتن از دیوار منازل و به اهتزاز درآمدن پرچم جریان ۱۴ فوریه بر بالای برخی مدارس دولتی خبر دادند.
کد خبر : ۱۶۳۷۶۴
صراط:  پایگاه الوفاق گزارش داد: نظامیان رژیم بحرین با سلاح ساچمه ای به تظاهرات کنندگان در منطقه عالی در منامه یورش بردند.

پایگاه وابسته به مخالفان بحرینی از یورش نظامیان با گازهای سمی به این منطقه و شکسته شدن شیشه های منازل در اثر شلیک گلوله های گاز سمی و  ورود آن به منازل مردم خبر داد.

الوفاق گزارش داد: نظامیان رژیم به اقدامات سرکوبگرانه خود ادامه می دهند و به کودکان هم رحم نمی کنند.

این پایگاه وابسته به مخالفان از تظاهرات در منطقه کرانه و بازداشت یک نوجوان در منطقه المالکیه،به کارگیری گسترده از گاز سمی در ستره و القدم تدابیر امنیتی در الدراز،تظاهرات مردمی در سماهیج در شرق منامه خبر داد.

این پایگاه بحرینی به تظاهرات در منطقه صدد در جنوب غرب بحرین،حضور تعدادی از علمای بحرینی بر سر گلزار شهدای بحرین در ستره،تظاهرات در منامه، ممانعت مزدوران رژیم از رفتن مردم به مسجدی در منطقه عالی برای اقامه نماز،بالا رفتن نظامیان از دیوار منازل در منطقه المصلی در غرب منامه اشاره کرد.

الوفاق همچنین از سرقت کالاهای برخی اماکن تجاری از سوی نظامیان در منطقه المعامیر خبر داد.

منابع وابسته به مخالفان از به اهتزاز درآمدن پرچم های چهارده فوریه بر بالای برخی مدارس دولتی در منطقه نبی صالح و بسته شدن درب های مدارس با زنجیر از سوی جوانان بحرینی خبر دادند.

منبع: تسنیم