۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲

نظر پروین درباره خصوصی شدن پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ هدایتی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید ۳،۴ نفر در کنار او حضور داشته باشند
کد خبر : ۱۶۴۳۲۱
صراط:  علی پروین که عصر امروز  برای جلسه با امیررضا خادم در خصوص مشکلات پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان رفته، در این خصوص گفت: امیدوارم  مشکلات پرسپولیس حل شود تا ما هم خوشحال شویم اما اگر این مشکلات حل نشود مجبوریم آنها را گردن بگیریم.

وی افزود: نمی‌دانم جلسه درباره چه چیزی است و باید بعد از جلسه در این خصوص صحبت کنم اما چیزی که مسلم است پرسپولیس مشکلات مالی دارد و باید ببینیم در این خصوص چه تصمیمی گرفته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه قرار است از حسین هدایتی در پرسپولیس استفاده شود، گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم اما ایشان هم در جلسه حضور خواهند یافت. فکر نمی‌کنم او به تنهایی بتواند مشکلات را حل کند و حداقل باید 3،4 نفر دیگر کنار ایشان باشند تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

پروین با بیان اینکه با مسئولان شهرداری جلسه‌ای نداشته‌، درباره خصوصی‌شدن پرسپولیس اظهار داشت: فکر نمی‌کنم پرسپولیس و استقلال بتوانند خصوصی شوند اما باز هم ما امیدواریم و می‌رویم تا ببینیم در جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

"مسئولان حسابرسی سندهای مالی باشگاه پرسپولیس را بررسی می‌کنند؟" وی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: آنها کار خودشان را انجام می‌دهند و به ما مربوط نمی‌شود. من از خدا می‌خواهم تمام بدهی‌های پرسپولیس 5 میلیارد تومان باشد اما بیش از اینهاست و ما مجبوریم این بدهی‌ها را قبول کنیم. نمی‌دانم بدهی‌ها چقدر است اما خبر دارم از گذشته 20 میلیارد بدهی داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است سعید شیرینی از سمت سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس برکنار شود گفت: فعلا قصد تغییر شیرینی را نداریم.

پروین با ابراز امیدواری از شرایط  پرسپولیس عنوان کرد: ما هنوز شانس داریم که خود را به بالای جدول برسانیم و اگر از بازی‌های باقیمانده 9 امتیاز بگیریم مطمئنا می‌توانیم بین 2،3 تیم بالای جدول باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بهتر نیست پرسپولیس و استقلال به مردم واگذار شوند، تاکید کرد: این تیم برای مردم است اما مردم نمی‌توانند این باشگاه‌ها را اداره کنند. باید 5،6 سرمایه‌گذار، امتیاز باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را خریداری کنند تا علاوه بر سرمایه‌گذاری، درآمدزایی هم داشته باشند. پرسپولیس و استقلال حداقل سالی 25 میلیارد هزینه دارند اما آیا مردم می‌توانند این هزینه را بپردازند؟

پروین درباره اینکه خصوصی‌شدن این باشگاه‌ها امکان‌پذیر است یا نه، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد چون 4،5 روزه نمی‌توان کاری کرد و خصوصی کردن این باشگاه‌ها به این آسانی‌ها نیست.

منبع: تسنیم
برچسب ها: باشگاه خصوصی صراط