۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
اخبار چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر

تلاش یک خواننده برای اثبات تهرانی بودنش

خواننده های گروه نیز بارشان بر دوش آرش قنادی بود. کیارش پوزشی که بیشتر به تهییج کردن تماشاگران مشغول بود و امیر قنادی هم بیشتر قصد داشت ثابت کند که اهل تهران است!
کد خبر : ۱۶۴۵۰۳
صراط: بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، ‌ شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد و در بخش موسیقی پاپ میزبان اجرای گروه موسیقی 7 بود.

اجرای این گروه دوشنبه 27 بهمن با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به موسیقی روبه رو شد. هوادارانی که با هزار امید خود را به برج میلاد رساندند و البته با برخورد چندان مناسبی از سوی گروه مواجه نشدند.

کنسرت گروه 7 با پخش کلیپی درباره تشکیل این گروه و دلیل انتخاب نام «7» برای این گروه آغاز شد. بعد از آن اعضای گروه به روی صحنه آمدند و در ‌‌نهایت نیز سه خواننده این گروه یعنی امیر قنادی، ‌ آرش قنادی و کیارش پوزشی به دیگر اعضای گروه ملحق شدند.

اجرای آهنگ «ستاره» با استقبال و شوق زیادی از سوی حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد روبه رو شد.

اما سلام کردن اعضای گروه 7 به مردم نکته‌ای در پی داشت که به نوعی توهین به حاضران در سالن بود. امیر قنادی خواننده جوان گروه موسیقی 7 وقتی می‌خواست به مردم سلام کند، ‌ گفت: به تهرانی‌ها سلام می‌کنم.

این نوع سلام کردن او و لحنی که در صحبت او بود، نوعی کنایه به شهرستانی‌ها در دل خود داشت. وقتی امیر قنادی این گونه به تماشاگران سلام کرد بازخورد سرد تماشاگران را شاهد شد. برخی از تماشاگران‌‌ همان موقع اعتراض خود را به گروه اعلام کردند. یکی از تماشاگران فریاد کشید: «به شهرستانی‌ها چرا سلام نمی‌کنید؟»

البته بعد از این حرکت ناشیانه امیر قنادی، برادر بزرگترش یعنی آرش قنادی خواست که ماجرا را به نوعی جمع کند که البته تا حدودی هم موفق بود.
آرش قنادی در صحبت‌هایش به تماشاگرانی اشاره کرد که از شهرستان‌های دور خود را به اجرای گروه 7 رسانده‌اند. قنادی از این تماشاگران تقدیر و تشکر کرد.

آرش قنادی گفت: بارها و بارها دیده‌ام که عزیزانی از شهرستان‌های کشور خود را به کنسرت‌های ما در تهران رسانده‌اند که باید از همه آنها تشکر کنم. امشب هم شاید عزیزانی از شهرستان‌ها به کنسرت ما آمده باشند که به همه آنها سلام می‌کنم.

بعد از این صحبت‌ها بود که فضای سالن صمیمیت بیشتری گرفت. البته هر دو این برادران این نکته را فراموش کرده بودند که؛ می‌توان شهرستانی بود،‌ در تهران زندگی کرد و به تماشای کنسرت 7 هم رفت!

یکی دیگر از نکات این اجرا فریادهای «دوستت دارم» از سوی یکی از تماشاگران بود. درست در پایان هر قطعه یکی از تماشاگران فریاد می‌زد «دوستت دارم» که نام یکی از قطعات گروه 7 است. این تماشاگر با این کار از گروه می‌خواست تا این قطعه را اجرا کنند.

کنسرت گروه 7 با شوق زیادی آغاز شد و به یک باره با سلام دادن امیر قنادی افت کرد و با توجیح آرش قنادی کمی رونق گرفت و بعد از آن به سمت کسالت رفت.

یکسانی فرم آهنگسازی‌ها فضای کنسرت را کسل کننده کرده بود. خواننده‌های گروه نیز بارشان بر دوش آرش قنادی بود. کیارش پوزشی که بیشتر به تهییج کردن تماشاگران مشغول بود و امیر قنادی هم بیشتر قصد داشت ثابت کند که اهل تهران است!


منبع: تسنیم