۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷

پیش‌بینی‌مهدوی‌کیا ازجایگاه پرسپولیس درلیگ

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان یک برنامه کلی در کشور دارد و برای شناسایی استعدادها به تمامی استان‌ها می‌رود.
کد خبر : ۱۶۴۶۷۵

صراط: مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه سفر به مازندران که به همراه اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان برای شناسایی استعدادهای مازندران به این استان سفر کرده است، افزود: تمامی تیم‌های بالای جدول در لیگ برتر از شانس قهرمانی برخوردار هستند اما پرسپولیس در هفته‌های پایانی بازی‌های آسانی دارد که می‌تواند به سومین مقام قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد.

وی درباره علت حضور کادر فنی تیم ملی جوانان در قائمشهر تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان یک برنامه کلی در کشور دارد و برای شناسایی استعدادها به تمامی استان‌ها می‌رود.

این مسئول تصریح کرد: با تلاشی که دوستان و مربیان در کشف افراد با استعداد که به آنها توجهی نشده دارند، شاهد پدیدار شدن نسل جدیدی از فوتبالیست‌های با انگیزه در فوتبال کشور خواهیم بود.

مدیر فنی تیم ملی جوانان متذکر شد: نباید فقط به بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند نگاه کرد بلکه باید به جوان‌تر ها هم این را فرصت داد.

کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره مازندران بازیکنان مستعد زیادی دارد، گفت: تیم‌های پایه ارکان و استخوان‌بندی تیم بزرگسال هستند که با توجه به ظرفیتی که استان در رشته فوتبال دارد می‌تواند ملی پوشان زیادی را معرفی کند.

منبع: فارس