۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

فتوای مبلغان اماراتی‌درباره زندگی درمریخ!

مرکز موسوم به "هیأت امور اسلامی و اوقاف امارات" اعلام کرد که تلاش برای استعمار مریخ بسیار خطرناک و شبیه به خودکشی است و اسلام اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.
کد خبر : ۱۶۵۳۷۵
صراطشماری از مبلغان اماراتی با صدور فتوایی زندگی در مریخ را حرام اعلام کردند.

مرکز موسوم به "هیأت امور اسلامی و اوقاف امارات" پس از اعلام خبر تلاشهای سازمان "مارس وان" برای ایجاد شهرکهایی دائمی در مریخ برای زندگی انسانها، این فتوا را صادر کرد.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" نوشت: "این مرکز اماراتی خاطرنشان کرد که تلاش برای استعمار این ستاره بسیار خطرناک و شبیه به خودکشی است و اسلام اجازه چنین کاری را نمی‌دهد" و "اینگونه سفرهای بدون بازگشت خطر بزرگی برای زندگی است، و نمی‌توان در اسلام آن را توجیه کرد".

این هیأت اماراتی تأکید کرد: "این احتمال وجود دارد، کسی که به آنجا سفر می‌کند نتواند زنده بماند، و در معرض مرگ قرار بگیرد. کسانی که به آنجا می‌روند بدون دلیل مناسب خواهند مرد، و در روز قیامت مانند فردی خواهند بود که خودکشی کرده است."

سازمان هلندی "مارس وان" اعلام کرده است که به زودی داوطلبان برای زندگی در مریخ را انتخاب می کند. و این سفر بدون بازگشت خواهد بود.

کسانی که موفق به پذیرش در این برنامه ‌شوند، باید آزمونهایی ورزشی و روانی را پشت سر بگذرانند و این شرکت قرار است همه مراحل شهرک سازی در مریخ را به صورت تلویزیونی به نمایش بگذارد.

منبع: ابنا
برچسب ها: مریخ مبلغان صراط