۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

کشته شدن ۱۶ عنصر «داعش» در عراق

درگیری‌های مسلحانه نظامیان عراق با تروریست‌های «داعش» به کشته شدن 16 عنصر این گروهک و دستگیری 6 تن دیگر انجامید.
کد خبر : ۱۶۶۱۲۸
صراطبه نقل از تلویزیون «المیادین»، در نبرد بین نیروهای ارتش عراق با عناصر (گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به) «داعش»، 16 عنصر این گروهک کشته شدن و شش نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

 ارتش عراق امروز دوشنبه به عملیات نظامی خود علیه عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) در ناحیه «السعدیة» در استان استان «دیالی» پایان داد و کنترل کامل شهر دیالی را به دست گرفت.

«غالب عطیة» سخنگوی فرماندهی عملیات دجلة، از ساکنان این ناحیه خواست که به منازلشان بازگردند. این عملیات 3 روز طول کشید و السعدیة از وجود تروریست‌ها پاک شد.

وی در ادامه از دستگیر 9 عنصر داعش از جمله یکی از سرکرده‌های برجسته این گروه تروریستی، مصادره تسلیحات و خودروهای تحت اختیار تروریست‌ها خبر داد.

از طرفی دیگر عصر امروز، دو انفجار در «موصل» روی داد و  «اثیل النجیفی» استاندار «نینوا» از این انفجار جان سالم به در برد.

بر اساس این گزارش، اثیل النجیفی 4 بار پیش از این نیز هدف حمله تروریستی قرار گرفته که تنها محافظانش زخمی شده‌اند و خود او آسیبی ندیده است.

بر اساس این گزارش یک بمب در مسیر حرکت خودروی استاندار نینوا در هنگام بازگشتش از یک مجلس عزا منفجر شد که به زخمی شدن دو عضو شورای استانی نینوا که همراه نجیفی بودند، انجامید.

منبع: فارس
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست