۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

پای‌وزارت‌ورزش‌به‌تغییرات‌قرمز‌پوشان بازشد

گزینه سرپرستی باشگاه پرسپولیس توضیح کاملی از حضورش در باشگاه و دیدار با علی پروین داد. -
کد خبر : ۱۶۶۲۸۰
صراطپس از مشکلاتی که برای سعید شیرینی سرپرست قرمزپوشان پیش آمد با تأکید وزارت ورزش فردی به عنوان بهتاج به باشگاه پرسپولیس رفت و در ملاقاتی با پروین اعلام کرد که برای سرپرستی تیم معرفی شده است اما پروین به او اعلام کرد تا دلتان بخواهد در این باشگاه مو سفید داریم که این فرد بالاخره از باشگاه پرسپولیس به بیرون هدایت شد. از همین رو دقایقی با بهتاج گزینه سرپرستی پرسپولیس که قبلا با فدراسیون کشتی همکاری می‌کرده گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

بهتاج در این باره ابتدا درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا من باید این را اعلام کنم که من به آقای پروین نگفتم که می‌خواهم سرپرست بشوم چون اصلا این کار امکان ندارد که من یک باره به دیدار پروین بروم و بگویم من سرپرست تیم هستم.

وی افزود: این موضوع  متعلق به امروز نیست. من در اردبیل کلاس داشتم و این موضوع بر می‌گردد به 2 روز پیش، تازه من به باشگاه پرسپولیس نرفتم که خودم را سرپرست معرفی کنم. من به باشگاه رفتم و با پروین هم گفت‌وگو کردم اما بحث عصبانیت و دستوری نبود.

بهتاج ادامه داد: من روراست حرف می‌زنم و مشکلی هم از این بابت ندارم و به همین دلیل همه چیز را دوست دارم، پس از اتفاقات اخیر شفاف بگویم.

بهتاج در پاسخ به سؤالی که آیا شما از سوی امیر خادم برای سرپرستی به باشگاه رفته بودید یا خیر، گفت: راستش را بخواهید صحبتی را انجام دادیم ولی اینکه می‌گویند من سرپرست شدم یا می‌خواستم بشوم درست نیست و واقعا برای من برخی حرف‌ها خنده‌دار است و در شأن من نیست که به باشگاه پرسپولیس یا هر باشگاه دیگر بروم و بگویم من سرپرستم.

وی افزود: راستش را بخواهید من با آقای خادم و وزارت تماسی داشتم اما آن طوری که مطرح می‌شود موضوع نیست اینکه می‌گویند پروین خشمگین شد و من را از اتاق بیرون انداخت درست نیست چون من به خودم اجازه نمی‌دهم خودم را به یک باره سرپرست اعلام کنم. این حرف‌ها درست نیست البته چند دقیقه با پروین صحبت کردم و همه چیز تمام شد.

گزینه سرپرستی قرمز‌پوشان در پاسخ به سؤالی که احتمال دارد شما سرپرست تیم شوید یا خیر، گفت: الان بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد، نمی‌دانم چه حرفی بزنم اگر بتوانم به هر مجموعه‌ای کمک کنم دریغ نمی‌کنم و خوشحال می‌شوم. انشاء‌الله اگر اتفاقی افتاد اعلام می‌کنیم.

بهتاج در پایان خاطر نشان کرد: من باز هم عرض می‌کنم علی پروین من را با خشم از باشگاه بیرون نکرد، من حکمی نگرفته بودم تا خودم را سرپرست اعلام کنم. اصلا این حرف درست نیست که من را پروین از اتاق خود بیرون انداخته چون ایشان همیشه بزرگوار است. من از صحبت‌های ایشان استفاده کردم اما شما این را بدانید که پروین منتظر من بود که به دیدار ایشان بروم و یک باره این کار را نکردم که من به دیدار ایشان بروم.

منبع: فارس