۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳

به عزل و نصب‌های دولت انتقاد داریم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: به عزل و نصب‌های دولت انتقاد داریم.
کد خبر : ۱۶۶۴۳۰
صراط: محمدنبی حبیبی در حاشیه نشست با اصحاب رسانه در خرم‌آباد در این گفت: هنوز قضاوت درباره  عملکرد دولت زود است، زیرا دولت هنوز فرصت دارد و باید منتظر بود که آیا در رابطه با تحقق شعارهای خود چکار می‌کند.

وی افزود: در دولت فعلی برخی نقاط قوت و برخی نقاط ضعف وجود دارد که به عنوان یک حزب مردمی باید تلاش کنیم، نقاط قوت فعلی را افزایش و نقاط ضعف آن را تقویت کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه بنای این حزب پشتیبانی‌ از دولت و دولت‌ها است، گفت: دولت در حال حاضر توجه ویژه‌ای به اقتصاد داشته و موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیرکل حزب موتلفه کشورگفت: ما می‌توانیم با موضع‌گیری‌های خود به کمک رسانه‌ها حرف خود را به دولتی‌ها بزنیم.

وی افزود: برای توسعه کار موتلفه بر اساس  برنامه یک ساله، سه‌ ساله و چشم‌انداز 15 ساله‌ای که در گذشته ترسیم شده، برنامه‌های روز خود را اجرا کنیم.

حبیبی تصریح کرد: توسعه معقوله حزب و تفکر خوب در کل کشور جز برنامه‌های اصلی این حزب است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما خود را پشتیبان نظام می‌دانیم و در رابطه با این پشتیبانی از تمام ظرفیت‌های خودمان استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: در دولت احمدی‌نژاد که بی‌اعتقادی نسبت به حزب داشته و امروز نیز در دولت روحانی هم اعلام شده که هیچ حزبی در کشور وجود ندارد، ما کار خود را ادامه می‌دهیم و این نشان می‌دهد که به هیچ دولتی وابسته نیستیم و کار خود را ادامه می‌دهیم.

*با اصل سیاست هدفمندی یارانه‌ها موافق هستم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با اصل سیاست هدفمندی یارانه‌ها موافق هستم.

وی افزود: وقتی قیمت‌ها را به سطح تمام شده به مردم بدهند، گرانی به وجود می‌آید و در مرجله دوم این امر باید مورد توجه باشد.

حبیبی تصریح کرد: در نقاط محروم و رستایی یارانه‌ها به کمک مردم رفته‌اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر سیاست‌های هدفمندی یارانه‌ها را طبق برنامه پیش‌بینی شده، اجرایی می‌کردیم، اینگونه نمی‌شد.

وی افزود: آثار سوء هدفمندی یارانه‌ها ناشی از بد اجرا کردن یارانه‌ها است نه در اصل آن زیرا اصل آن مشکلی ندارد.

*دولت باید مراقب ورود فتنه‌گران در دستگاه‌های اجرایی باشد

دبیرکل حزب مؤتلفه یادآور شد: صددرصد از اصلاح‌‌طلبان در سمت‌های دولت جدید منتصب می‌شوند، اما دولت جدید برنامه استفاده از نیروهای اصولگرا را کم‌رنگ دیده است.

وی خاطرنشان کرد: ما شاهد این هستیم که برخی از استانداران فعلی معتدل و برخی دیگر از افراطیون اصلاح‌طلب هستند.

حبیبی اظهار کرد: اگر قرار است، کفه اصلاح‌طلبان به خصوص‌ کارگزاران در انتصابات سنگین‌تر باشد، دولت باید مراقب ورود فتنه‌گران با نام اصلاح‌طلب در دستگاه‌های اجرایی باشد.
منبع: فارس