۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

واکنش‌زمانی به رفتن فتح‌الله‌زاده ازاستقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده از ابتدای فصل تاکنون بیش از پنجاه بار گفته از استقلال می‌رود و بعید می‌دانم او بچه‌اش را که برایش زحمت کشیده رها کند.
کد خبر : ۱۶۷۸۴۸
صراط: حسن زمانی با اشاره به شکست استقلال مقابل الشباب در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شما مطمئن باشید بازیکنان ما آن باخت را فراموش کرده و استقلال قطعا در قطر این نتیجه را جبران خواهد کرد.

وی افزود: امیدوارم با مدیریت و درایت امیر قلعه‌نویی و تعصب بازیکنان نشان بدهیم که توانایی‌مان خیلی بیشتر از این حرف‌ها است و می‌توانیم در آسیا مدعی باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین در خصوص فصل آینده استقلال نیز گفت: همه منتظر وضعیت واگذاری به بخش خصوصی هستیم و تا پایان سال یک جلسه هیأت مدیره برگزار خواهیم کرد که قراردادهای بازیکنان و چگونگی جذب بازیکنان جدید را در آن مطرح کنیم.

وی تأکید کرد: سازمان خصوصی‌سازی به صورت جدی به دنبال این است که این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند چون این دو تیم پرطرفدار کشور پرچمدار فوتبال ایران هستند و می‌توانند پتانسیل‌های زیادی داشته باشند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال همچنین در خصوص گفت‌وگوی روز گذشته فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه «پایان فصل از این تیم می‌رود و هیچ‌کس حرف او را باور نمی‌کند»، گفت: فتح‌الله‌زاده زیاد می‌گوید که از استقلال می‌رود و با توجه به اینکه او برای این تیم خیلی زحمت کشیده و انصافا همیشه در خدمت استقلال بوده بعید است از فرزند خودش دل بکند. ما از او تشکر می‌کنیم چون انصافا برای این تیم مثل فرزند خود تلاش می‌کند ولی فکر می‌کنم از اول فصل تا حالا این پنجاهمین بار است که او در مصاحبه‌هایش حرف از رفتن می‌زند. (با خنده)

زمانی همچنین در خصوص وضعیت سیاوش اکبرپور و صحبت‌هایی که او انجام داده، گفت: من اکبرپور را به عنوان یک بازیکن خوب و تأثیرگذار می‌شناسم و به او نصیحت می‌کنم اجازه ندهد حاشیه‌ها تمرکزش را از بین ببرد. تماشاگران ما در سرما و گرما تیم را تشویق می‌کنند ولی درست نیست که بعضی مواقع عکس‌العمل نشان بدهیم و کاری کنیم که نتوان شرایط را جمع و جور کرد. خوشبختانه استقلال امسال علیرغم مشکلات مالی که داشته بیشترین پرداختی را نسبت به تیم‌های دیگر دارد و با تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی اجازه ندادیم فشار به بازیکنان وارد شود.

وی همچنین در خصوص اینکه پس چرا گفته می‌شود برخی از بازیکنان پول‌های خود را گرفته‌اند و برخی از باشگاه طلبکار هستند، گفت: این موضوع اصلا در هیأت مدیره مطرح نشده ولی مدیرعامل با اختیارات کامل و تجربه‌ای که دارد به بازیکنان پول می‌دهد. من بعید می‌دانم فتح‌الله‌زاده با آن همه تجربه به کسی اجحاف کند.

وی در پایان گفت‌وگو در خصوص اینکه به حمایت تماشاگران نیاز دارند، گفت: برای این چند بازی انتظار داریم تماشاگران ما که جزو بهترین‌ها هستند استقلال را تنها نگذارند و ما هم قول می‌دهیم با تلاش همه اعضای تیم یک عنوان قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.
منبع: فارس