۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

عمران‌زاده: فوتبال ما مُرده است

مدافع تیم استقلال با اشاره به شرایط کنونی گفت: فوتبال ما مُرده است.
کد خبر : ۱۶۷۸۷۶
صراط: حنیف عمران‌زاده پیش از آغاز تمرین در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازی‌ها اظهار داشت: بهتر است دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند چون تیم‌ها می‌توانند با ساختن استادیوم برای خود درآمدزایی کنند. 

وی با اشاره به گرانی بلیت‌های ورزشگاه آزادی تصریح کرد: باید کاری کنیم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. در لیگ کشورهای عربی جوایزی برای حضور تماشاگران در نظر گرفته و بلیت‌ها را رایگان می‌کنند اما در ایران همه چیز برعکس است و ما بلیت‌ها را گران کرده‌ایم. 

مدافع استقلال ادامه داد: بلیت‌های جایگاه ورزشگاه آزادی 15 هزار تومان است و اگر در نظر بگیریم که یک پدر با فرزند خود بخواهد به ورزشگاه بیاید باید 30 هزار تومان پول بلیت پرداخت کند، 20 هزار تومان پول کرایه رفت و برگشت آنها و 10 هزار تومان هزینه تغذیه می‌شود. آنها چقدر درآمد دارند که بخواهند به ورزشگاه بیایند؟

عمران‌زاده با اشاره به وضعیت فوتبال ترکیه عنوان کرد: به بیشتر تیم‌های ترکیه‌ای وام داده‌اند و آنها با پیشرفت حرف اول را در فوتبال می‌‌زنند. دولت ما نیز باید به باشگاه‌ها وام دهد اما اکنون فوتبال ما مُرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال که در استقلال حضور دارم سابقه نداشته که حدود 3 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. سال گذشته در نخستین دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا 75 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما در دیدار مقابل الشباب عربستان دقیقه 5 به اسکوبورد ورزشگاه نگاه کردم تعداد تماشاگران را 17 هزار نفر اعلام کرد.

عمران‌زاده افزود: بلیت‌ها را در حالی گران کردیم که وضعیت آب‌خوری و سرویس‌های ورزشگاه خیلی بد است. زمانی در رختکن فضای 20 متری وجود داشت و مجبور بودیم در آن فضا پس از پایان بازی دوش بگیریم. 

وی تأکید کرد: امسال که در سال جام جهانی حضور داریم حکایت‌مان این است وای به حال سال آینده که از شور و هیجان فوتبال کاسته می‌شود.خیلی جالب است که استقلال برای وزارت ورزش است اما از ما پول ورزشگاه می‌گیرد.


منبع: تسنیم