۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

مصوبات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور اعضا و تنی چند از پیشکسوتان، تشکیل جلسه داد.
کد خبر : ۱۶۸۱۹۹
صراط: در نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی، محمدحسن نامی، بهروز منتقمی، محمود سالارکیا، احمدرضا عابدزاده، هادی طاووسی و حمید جاسمیان حضور داشتند. در این جلسه همچنین ایمان‌زاده ذیحساب جدید باشگاه نیز حضور پیدا کرد.

از مهم ترین مسائل مطرح شده در نشست امروز هیئت مدیره عقد قرارداد با بانک قرض الحسنه رسالت حامی مالی جدید باشگاه پرسپولیس بود و درباره مسائل مهم دیگری نیز تصمیم گیری شد.

از مهم ترین ویژگی های این قرارداد که در کنفرانس خبری مورد اشاره قرار گرفت و مورد توجه اعضای حاضر در این جلسه نیز بود سهیم کردن هواداران پرسپولیس در حمایت مادی و معنوی از باشگاه بود بدون آن که هزینه مستقیم متحمل شوند. در واقع هواداران پرسپولیس از این پس به واسطه بانک قرض الحسنه رسالت تبدیل به حامی باشگاه خود خواهند شد و در شرایطی که سرمایه خود را هرگاه اراده کنند در اختیار خواهند داشت باشگاه پرسپولیس را برای آینده ای بهتر همراهی خواهند کرد.

همچنین در این نشست بررسی و تصویب نهایی برنامه های مربوط به تیم بزرگسالان پرسپولیس بود که طی آن برنامه های سفر به استان مازندران و شرکت در تورنمنت سرداران شهید استان مازندران و همچنین سفر به ارمنستان و بازی با تیم شیراک از زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برنامه ها مصوب شد.

 مقرر شد ذیحساب جدید باشگاه کلیه حساب های باشگاه را بررسی قانونی کرده و نسبت به دایر کردن و افتتاح حساب های جدید بر اساس مقررات و ضوابط اقدام کند.

از مسائل مطرح شده دیگر در این جلسه بررسی اعتبارات سال 93 بود که در جریان آن اولویت ها به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه، آکادمی و تیم های پایه، امور فرهنگی، حقوق و مزایای پرسنل و موارد پیش بینی نشده داده شد.

در این جلسه نسبت به انتقال اسناد، دارایی ها و اموال باشگاه که در اختیار بخش های مختلف قرار دارد و متعلق به باشگاه است بحث و گفت‌وگو و مقرر شد معاونت حقوقی باشگاه اقدامات لازم را به عمل آورد.