۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

پروین:مبلغ‌قراردادبااسپانسرمشخص‌نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باید منتظر اعلام میزان بدهی‌ها و قیمت باشگاه پرسپولیس باشیم. -
کد خبر : ۱۶۸۱۴۷
صراط: علی پروین پس از امضای قرارداد اقتصادی سه‌جانبه با بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت صنایع فولاد کرمان گفت: این قرارداد برای اسپانسر پیراهن سال بعد است و به امسال کاری نداریم. دور قراردادهای امسال را خط کشیدیم.

وی در مورد پروژه‌های نیمه تمام محمد رویانیان گفت: ما به تمامی آنها نامه دادیم تا برای انجام صحبت و حل و فصل این مسئله به باشگاه بیایند. یکی یکی این شرکت‌ها به باشگاه مراجعه می‌کنند و تا آنجا که بتوانیم این مسائل را جمع و جور می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه هیأت دولت و انتخاب کمیته 5 نفره برای خصوصی‌سازی پرسپولیس خاطر نشان کرد: به هر حال جا دارد به خاطر این اتفاق تشکر کنیم. البته هنوز معلوم نیست چه مبلغی را برای باشگاه پرسپولیس در نظر می‌گیرند اما این مبلغ همراه با بدهی‌های پرسپولیس اعلام می‌شود حالا اینکه مبلغ چقدر و میزان بدهی‌ها چه اندازه است را نمی‌دانم.

وی تأکید کرد: منتظر هستیم تا در این مورد خبر بدهند. جا دارد از محمد رویانیان به خاطر زحماتی که برای پرسپولیس کشید تشکر کنیم و هر جا هست، سلامت باشد.

پروین در مورد میزان بدهی‌ها عنوان کرد: نمی‌دانم میزان بدهی‌ها چه اندازه است. باید منتظر باشیم تا مبلغ بدهی را اعلام کنند. یک زمان می‌بینید مبلغی را اعلام می‌کنند که کسی توانایی خرید پرسپولیس را پیدا نمی‌کند.

پروین در مورد اینکه مبلغ قرارداد با اسپانسر چقدر است و قرار است به چه مقداری به باشگاه کمک شود اظهار داشت:‌ مبلغ را نمی‌توانم بگویم در حال حاضر مشخص نیست اما آنقدری هست که سال آینده در همین زمان کوچکترین مشکلی وجود نداشته باشد و نیاز به چیز دیگری نباشد اما در این راستا تمام هواداران بیاد کمک کنند تا قهرمان شویم این بانک می‌تواند به ما خیلی کمک کند و در کار اقتصادی ما را پیش ببرد.

وی در مورد اینکه آیا یان قراردا با قرادادهای رویانیان تقابل ندارد خاطرنشان کرد: قراردادهای رویانیان تا پایان این فصل است و قرارداد ما برای سال آینده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود کمک 8میلیاردی به باشگاه قرار است انجام دهند، گفت: مشخص نیست این قرارداد چقدر است. هفته آینده خیلی چیزها معلوم می‌شود. هواداران هم باید در این زمینه کمک کنند هرچه بیشتر این کار صورت بگیرد ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

پروین در مورد اینکه در صورت واگذری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی وضعیت این قرارداد چگونه خواهد شد، تأکید کرد: کارهای بسیار خوبی برای خصوصی‌سازی صورت گرفته است. ما در این زمینه با حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت هم صحبت کرده‌ایم. همین بانک خریدار باشگاه است و در کنار آنها من و پیشکسوتان هم حضور داریم. پرسپولیس در اولین قدم برای هواداران و پیشکسوتان است. با این قرارداد پرسپولیس پر و پیمان می‌شود. در مورد قرارداد هم عجله نکنید.

پروین در مورد اینکه آیا مربیگری سخت‌تر است یا مدیرعاملی، تصریح کرد: کار مربیگری خیلی دشوار است اما مدیرعامل با پول می‌تواند خیلی کارها انجام دهد اگر مدیرعاملی پول داشته باشد هفتش گروه هشت نباشد خیلی کارها می‌کند. من به یکی از دوستانم گفتم اگر می‌خواهی کسی را نفرین کنی دعا کن که مربی شود. تا زمانی که تیم پیروز می‌شود همه چیز گل و بلبل است اما تا اینکه تیم شکست می‌خورد 48ساعت باید در خانه بمانی و پایت را بیرون نگذاری. مربیان زجر زیادی می‌کشند و همه‌اش دردسر و غصه‌ است.

وی در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: دو تیم استقلال و پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان هستند. امیدوارم که هرچه زودتر خصوصی‌سازی صورت بگیرد و وضعیت این دو باشگاه مشخص شود.

منبع: فارس