۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

ظریف به مجلس احضار می‌شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدار اشتون با فتنه‌گران نابخردانه است گفت: ظریف برای پاسخگویی به موضوع، قطعا به مجلس احضار می‌شود.
کد خبر : ۱۶۹۰۴۵
صراط: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در دشتستان با اشاره به دیدار کاترین اشتون با فتنه‌گران اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید پاسخگوی این اقدامات باشد.

وی افزود: دیدار اشتون با فتنه‌گران اقدامی نادرست و نابخردانه است و وزارت امور خارجه باید به این ابهامات پاسخی شفاف ارائه کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا وزیر خارجه به مجلس احضار می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر، احضار آقای ظریف(وزیر امور خارجه) به مجلس قطعی است و شخص وزیر باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: سفر کاترین اشتون به ایران در واقع برای موضوعات هسته‌ای بوده و سایر دیدارهای ایشان نباید انجام می‌شد و وزیر خارجه باید پاسخ دهد.

وی با اشاره به عملکرد غرب در موضوع حقوق بشر ابراز داشت: در واقع عملکرد غربی‌ها در موضوعات حقوق بشری مناسب نیست و نباید به بهانه حقوق بشر با فتنه‌گران دیدار کنند.

نماینده دشتستان در مجلس با انتقاد از برخی رفتارهای افراطی در دولت روحانی گفت: رئیس جمهور باید بداند که این اتفاقات نباید بیفتد و و نباید مسیر افراط‌گرایی تقویت شود.

موسوی‌نژاد با اشاره به ورود مجلس به موضوع افزود: نمایندگان مجلس اجازه این چنین رفتارهایی را نخواهند داد و اجازه نمی‌دهیم غربی‌های جسارت خود را بیشتر کنند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و باید همه با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و پیشرفت کشور گام برداریم.
منبع: فارس