۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

خیز بارسلونا برای بازار نقل و انتقالات

نایب رئیس و مدیر مالی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، فصل آینده بودجه هنگفتی در اختیار سرمربی این تیم برای خرید بازیکنان جدید قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۶۹۰۶۰
صراط: افت اخیر بارسلونا از جمله شکست شنبه شب این تیم در خانه وایادولید، نیاز این تیم به تقویت ترکیب خود به ویژه در خط دفاعی را بیش از پیش نمایان کرده است. علاوه بر این ویکتور والدس و کارلس پویول سنگربان و مدافع کاتالان‌‌ها در پایان فصل از نیوکمپ خواهند رفت که این موضوع اهمیت اضافه شدن مهره‌های جدید به جمع آبی و اناری‌‌ها را افزایش می‌دهد.

خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در این خصوص به نشریه ال موندو دپورتیووی اسپانیا گفت: در تابستان آینده بودجه هنگفتی را به خرید بازیکنان جدید در بازار و نقل و انتقالات اختصاص خواهیم داد. برای خرید بازیکنان جدید آماده‌ایم و در آینده باز هم آماده انجام این کار خواهیم بود. اولویت بارسلونا مثل همیشه، حفظ برتری فنی‌اش است و وضعیت مالی ما مانعی برای انجام این کار نخواهد بود.

طبق آخرین گزارش‌ها بارسلونا از چندی پیش خریدهای خود را با عقد پیش قراداد با مارک آندره تر اشتیگن، دروازه‌بان آلمانی بورسیا مونشن‌گلادباخ آغاز کرده و در پایان فصل جاری با او قراردادی 12 میلیون یورویی خواهد بست.


منبع: تسنیم