۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷

توپ‌چی‌ها به دنبال انتقام در آرنا

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با پیگیری 2 دیدار در مونیخ و مادرید انجام می‌شود.
کد خبر : ۱۶۹۲۸۲
صراط: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حضور چهار تیم در 2 دیدار برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین این دیدارها مدافع عنوان قهرمانی میزبان توپ‌چی‌ها لندن در آلیانس آرنا خواهد بود.

باوارایی‌ها در دور رفت در امارات موفق شدند با 2 گل تا حدی پایه‌های خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی محکم کنند.

باوارایی که چند سالی است با حضور مربیان درجه یکی مانند هاینکس بسیار خوش درخشید‌ه‌اند این فصل نیز با پپ گواردیولا سرمربی نام آشنای فوتبال در اندیشه ثبت رکورد موفقیت هستند.

بایرن مونیخی‌ها در این فصل بسیار قوی ظاهر شدند و هم‌اکنون قهرمانی خود را با 23 امتیاز اختلاف با تیم لورکوزن در بوندسلیگا مسجل کرده‌اند.

از سوی دیگر فرانک ریبری، نامزد توپ طلا نیز از کمند مصدومیت رها شد و در دیدار مقابل ولفسبورگ موفق به گلزنی شد و در دیدار مقابل آرسنال ظاهر می‌شود.

در سمت دیگر میدان توپ‌چی‌های لندنی تقریباً به شرایط متعادلی رسیده‌اند و هفته‌های پر فراز و نشیبی را سپری کرده‌اند، اما در دیدار مقابل تاتنهام به برتری چهار بر یک دست یافتند و مسوت اوزیل هم که در بازی دور رفت پنالتی حساس را از دست داد توانست گل به ثمر رساند و به نوعی پس از چند هفته استراحت به ریکاوری بازگشته است.

اما توپ‌چی‌ها تجربه شکست باوارایی‌ها را در کارنامه داشته‌اند و بعید نیست که برای صعود به مرحله بعد به آب و آتش بزنند.

در دیگر دیدار امشب اتلتیکو مادرید و آث‌میلاندر ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید امسال فصل بی‌نظیری را از خود به جا گذاشته‌اند و در دور رفت موفق شدند تیم بحران‌زده آث‌میلان را شکست دهند.

 تیم دوم شهر مادرید در این هفته لالیگا نیز با گلزنی داوید و یا موفق شد سلتا ویگو را شکست دهد و پس از رئال مادرید در جایگاه دوم لالیگا قرار گیرد.

میلانی‌ها که با تغییر در رأس خود سیدروف را جایگزین آلگری کرده‌اند، می‌خواهند در خانه‌ی اتلتیکو نتیجه بگیرند و باید دید سیمئونه تسلیم وی در خانه می‌شود یا خیر؟