۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
اصلاح‌طلبان دو سال زودتر دست به کار شده‌اند

گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات خبرگان و پارلمان

اصلاح طلبان قصد ندارند از چهره های شناخته شده خود که سابقه ذهنی مردم نسبت به آنها تاریک است استفاده کنند. تمرکز آنها برای انتخابات 94 روی دو گروه است.
کد خبر : ۱۷۰۰۳۸
"گروه سیاسی صراط" - فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان و جریان دولت دو سال زودتر از زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آغاز شده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، تا کنون جلسات مختلفی در میان اصلاح طلبان به منظور تصمیم گیری برای نحوه حضور در این انتخابات برگزار شده تا جایی که جریان دولت نیز دو نماینده به این جلسات معرفی کرده است.

با این وجود تا کنون در خصوص نحوه حضور و افرادی که قرار است در لیست های اصلاح طلبان قرار بگیرند خبر خاصی منتشر نشده است. هر چند در مورد سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس در تهران نام هایی مانند ناطق نوری و عارف نیز به میان آمده اما در مورد کلیت لیست ها خبر خاصی منتشر نشده است.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که با توجه به سابقه بسیاری از اصلاح طلبان شناخته شده که بارها در معرض رای مردم نیز قرار گرفته اند، بسیاری از تصمیم گیران این جریان تمایلی به استفاده مجدد از آنها به عنوان کاندیداهای دو مجلس ندارند.

از این رو گفته می شود اصلاح طلبان و دولتی ها قید اسامی شناخته شده خود را به عنوان غالب لیست هایشان زده اند و به افرادی کمترشناخته شده هستند.

در این خصوص گفته می شود دو لیست از اسامی جایگاه ویژه ای برای اصلاح طلبان پیدا کرده اند. اول روسای سابق دانشگاه ها با گرایش های اصلاح طلبانه و دومین گروه نیز ائمه سابق جمعه با گرایش هایی نزدیک تر به اصلاح طلبان.

بر این اساس، جریان اصلاح طلب و دولتی ها دسته اول را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و دسته دوم را برای انتخابات خبرگان در نظر گرفته اند. آنها معتقدند انتخاب افراد برجسته این دو گروه علاوه بر آنکه تصویر ذهنی منفی بسیاری از مردم درباره اصلاح طلبان تندرو را از بین می برد می تواند اعتماد قشرهای خاصی از مردم مانند دانشگاهیان را نیز جلب کند. انتخابات مجلس دهم همزمان با انتخابات خبرگان رهبری در اواخر سال 94 برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
متوسلیان
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۴۹
۲۳
هر چند وصولگرایان و افسادطلبان یکی هستند !
اما مگه شما نمیگید شورای نگهبان بصیر داریم؟!!!
اتحادیه منحرفان
|
-
بصیرت ! چی هست ؟ اهان همون چیزی که موجب شد همه افراد دارای وزن سیاسی به نفع محمد باقر یا سعید .....................................!
محسن
|
-
خخخخخخخخخخخخخ
امير ط
|
-
ميان گفتن و اعتقاد قلبي داشتن فاصله زيادي هست آخه!
پارادوکس
|
-
اینا مشکلی از اون جنبه ندارن. فقط الان دقیقا نمی دونن باید چه کسانی رو تخریب کنن یه مقدار ناراحتن!!
سریاز ولایت 2
|
-
ما شورای نگهبان بصیر داریم ولــــــــــــــــی شما اصلاح طلبان که ورژنی جدید از بنی اسرائیل هستید نمی گذارید تا این شورا به وظایفش عمل کند و با اعمال فشار سعی می کنید تا گزینه های خود را که شاید افرادی ..... باشند را به نظام تحمیل کنید
.
یک شاتباه مجلس و دولت احمدی نژاد این بود که قانونی را تصویب نکردند تا به افرادی که کوچکترین تمایلی به دشمن را دارد را اصلا وارد چرخه قدرت نکنند البته منظور قانون میهن پرستی آمریکائیان نیست
مرعشی
|
-
انشاالله مردم ایران در انتخابات زمستان 94

همچون اتنتخابات خرداد 92 بار دیگر به "اعتدال گرایان"

(نه چپ گرا و نه راست گرا) رای خواهند داد.


و کشور را از شر تندروهای راست گرا (جریان انحرافی)

و تندروهای چپ گرا (جنبش سبز) نجات خواهند داد.



سلام بر هاشمی معتدل

درود بر روحانی با تدبیر
سرباز ولایت
|
-
هدف اصلاح طلبان از ورود یه خبرگان محدود کردن اختیارات رهبری و ضربه زدن به ایشون هستش مردم مومن و انقلابی باید هوشیار باشن چون فتنه خطرناک تر از فتنه های قبلی در راهه.
سرباز ولایت
|
-
مرعشی جان منظورت از هاشمی معتدل همون هاشمی هست که گفت مردم فقیر باید زیر چرخ های توسعه کشور له بشن دیگه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
سرباز جون:
چون از اول میدونستم دنبال همین هستند، به تحقق هدف شون کمک میکنم!!!

تا یاد بگیره دیگه ... !!
مرعشی
|
-
جناب سرباز ولایت

در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی،

حضرت آیت الله هاشمی دوست داشت که آن افراد را

از زیر چرخهای توسعه نجات دهند تا آنها له نشوند


ولی کاری نمی شد کرد.


متاسفانه دولت قبل از آیت الله هاشمی ، یک دولت

افراطی چپ گرا بود که اقتصاد مملکت را به زیر صفر برده

بود و آیت الله قبول کرد که یک مملکت ویران را در سال 1368

تحویل بگیرد.


درود بر هاشمی همیشه قهرمان
مهدی
|
-
به به جناب مرعشی!!
ظهور دوباره فرموده اید دراینجا و افاضات میفرمائید.
( سلام علیکم)
سرباز ولایت
|
-
امین جون گنده تر از دهنت صحبت میکنی؟
ولی عیبی نداره منافقین و کسانی که میخان به نظام ضربه بزنند این دفعه به کل رسوا خواهند شد چون آقا امام زمان از این انقلاب حمایت میکنه.
این وعده خداست.
این حشرات موزی هم که فکر میکنن یه پخی هستن واسه خودشون و هی وز وز میکنن هیچ غلطی نمیتونن بکنن دشمنان این نظام و رهبری محکوم به نابودی هستن.
راستی از عملیات چه خبر؟
سرباز ولایت
|
-
مرعشی جان یعنی منظورت اینه که دولتی که حضرت آقا رئیس جمهورش بوده افراطی چپ گرا بوده؟
شماها این چند وقته خیلی مثل اینکه پررو شدید و هر چی از دهنتون در میاد میگید اون از روزنامه هاتون و اینم از خودتون ولی خبر ندارید که اربابتون داره گور خودشو میکنه و این دفعه خودتون و اربابتون گور به گور خواهید شد.
بعدشم اینی که گفتم مردم فقیر باید له بشن تز آقای هاشمیه که الانم داره پیاده میشه.
ولی عیبی نداره این دفعه دیگه کار خودتون و اربابتونم رو یکسره میکنیم چون این دفعه چهره پلید اربابتون برای همه به کلی آشکار خواهد شد اینو مطمئن باشید.
در ضمن ایشون آیت ا... نیستن لطفا از القاب دزدی استفاده نکنید.
درود بر ابر سیاستمدار ایران حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای
مرگ بر ضد ولایت فقیه مخصوصا بعضیا
سیاوش
|
-
آقای مرعشی زیاد جو گیر نشو این تدبیر تا حالا که کاری نکرده هیچ بلکه مشکل را دوچندان کرده قرار بود مشکل هسته ایی را حل کند این کار که نشد یعنی هر چه دوستان آقایان در انطرف مرز گفتند گوش کرده و هسته ایی رو تعطیل کردند پس چرا تحرم لغو نشد حالا هسته ایی که حل نشده هیچ موشکی و حقوق بشر و و به مرور زمان گزینه های و درخواست های دیگر عزیزانتان در انطرف مرز اعلام خواهد شد و شما ها هم که بله قربان گوی خوبی هستید فقط با تلاش خستگی ناپذیر خواهید گفت چشم ای به چشم و کشور و ملتی که در این دنیا کنونی چیزی برای عرضه نداشته باشه معلومه دیگه چی خواهد شد به کشوری مثل پاناما بورکینا فاسو - قبرس- سنت‌کیتس و نویس؛ جزایر مارشال؛ سن‌مارینو، توالو،موناکو؛و غیره... ولی بدان اینجا ایران است و برای مشتی دلار هیچ گاه فرهنگ اصالت تمدن و غرور خودرا نخواهد فروخت مردان مرد ایران را به اینجا رسانده اند خوبه یک مقدار با دید باز و چشمانی هوشیار تر تاریخ ایران را بخوانی که هر کس که برای اعتلای ایران فعالیت کردند مورد مخالف غرب بودوستان دوستان شما بودن حداقل امیر کبیر و زندگی اورا یک بار دیگر بخوان و برای هر خط ان بشین فکر کن چرا کشته شد حرف زیاد ولی مجال کوتاه تو خود حدیث مفصل بخوان
احسان
|
Canada
|
۰۹:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۴۹
۸
جریان کاملا به این موضوع بستگی داره که چقدر از اصلاح طلبان رد صلاحیت بشن
اگه .......... شانس اصلاح طلبان و اعتدالیون بسیار زیادتر هست
ناشناس
|
Canada
با بی تدبیری دولت در توافق ژنو و سبد کالا اصلاح طلبان و اعتدالیون شانس برنده شدن خود را از دست دادند.
احسان
|
Canada
مردم اتفاقن خیلی محکم پشت رئیس جمهورشون وایستادن و انتقادی هم به توافقنامه ندارند . ولی خوب یه عده ای که همیشه شاکی هستن و همیشه فکر میکنن اکثریت هستن اونا حتا به عینک رئیس جمهور هم اعتراض دارن . تعدادی کم ولی با بلندگوهای پر شمار
ناشناس
|
Canada
توافق ژنو از نظر طرفدارای جلیلی بی تدبیریه وگرنه کسایی که به روحانی رای دادن اصلا می خوان کل هسته ای جمع بشه...
امير ط
|
Canada
حرف زيبايي زد آقاي غرضي: افرادي كم شمار با بلندگوهاي پرشمار ... انرژي هسته اي جمع بشه فعلن بنده كه موافقم.
ناشناس
|
Canada
تعطیلی 50 درصد نطنز و 70 درصد فردو و 100درصد اراک و تبدیل سوخت 20 درصد به 5 درصد و اخراج دانشمندان هسته ای و ادامه تحریمها و اضافه شدن تحریمهای جدید به بهانه حقوق بشر دستاورد دولت تدبیر میباشد.
احسان
|
Canada
آقای ناشناس شما چقدر تحصیلات در زمینه انرژی اتمی دارین؟
ما بیشتر از ۵ درصد واسه تولید برق نیاز نداریم . ۲۰ ٪ هم برای کاربرد پزشکی / اینطور نیست که اورنیوم خالص ۲۰ ٪ استفاده میشه برای پزشکی . ابتدا باید اونو اکسید کرد و تبدیل به میله های سوخت بشه . حالا شروع کردید به دادخ بیداد که چرا اکسیدش کردید . خوب باید اکسید کنیم تا بتونیم باهاش کار کنیم
ناشناس
|
Canada
مردم ایران 8سال شعار دادند انرژی هسته ای حق مسلم ماست و همچنان این حق مسلم خود را مطالبه میکنند و با عقب نشینی و واداده گی مخالفند.
ناشناس
|
Canada
احسان جان آیا سایت نطنز هم 20درصد تولید میکرد که تعلیق شد آیا راکتور تحقیقاتی اراک هم 20 درصد تولید میکرد که تعطیل شد ؟
احسان
|
Canada
نطنز تعطیل نشده و فردو هم تعطیل نشده . دیگه ۲۰٪ نمیتونن تولید کنن . اراک هم که هنوز ساخته نشده .۳ سال دیگه شاید برسه به بهره برداری . که اونجا هم بجای آب سنگین از آب سبک میشه استفاده کرد با یک سری تعغیرات
پارادوکس
|
Canada
اصلا راکتور اراک هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده که تعطیل بشه! گفتن تو این 6ماه به بهره برداری نمی رسونیم که معلومم نبود برسه!
سرباز ولایت
|
Canada
امیر ط
انرژی هسته ای جمع بشه بعدش نوبت صنایع نظامی میشه بعدش نوبت نظام میشه و آخرشم آمریکایی ها میان خودتو جمع میکنن دیگه رهبری به چه زبانی باید بگه نباید جلوی غربی ها کوتاه اومد تا شماها بفهمید من نمی دونم خدا این عقل رو واسه چی به شما داده.
این اتفاقاتی که اخیرا افتاده رو مگه نمی بینی یه خورده بهشون خندیدیم میگن موضوع موشک های بالستیک هم باید بیاد توی مذاکرات ولی کیه که بفهمه.فکر کنم دفعه بعد میای میگی ما موشکم نمیخایم.
البته تقصیری هم ندارید اینقدر در تبلیغات پر زرق و برق آمریکایی ها غرق شدید که این حرف ها تو گوشتون نمیره.
متاسفم واستون
سرباز ولایت
|
Canada
احسنت به ناشناس 10:22
سرباز ولایت
|
Canada
احسان جان با منطق شما فکر کنم 50 درصد نطنز 70 درصد فردو و 100 درصد اراک هم باید تعطیل بشه تا بشه ازشون استفاده کرد.
ناشناس
|
Canada
احسان جان ما فقط در فردو 20 درصد تولید میکردیم اما الآن 50 درصد نطنز که 5 درصد تولید میکرد و راکتور اراک که قرار بود تا 6 ماه آینده برای مصارف پزشکی به بهره برداری برسه تعطیل شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۸
۶۹
اگر اصلاح طلبها در انتخابات پیروز شوند مردم ایران باید با انرژی هسته ای و جزایر سه گانه ایرانی خدا حافظی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واگراصولگریان پیروز شوند بازندگی باید خداحافظی کنیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ناشناس ۰۹:۴۳ به خدا میخواستم همینو بنویسم
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
حناي اصول گرايان كه ديگه برا ملت رنگي نداره... انشالله اصلاح طلب ها از اين آزمون جديد سربلند بيرون بيان و اندكي آلام ملت رو كاهش بدن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بخاطر تنفر و ضدیت با شما اقتدارگراهای کثیف تشنه قدرت هم که شده! اینبار هم انتخاب، انتخاب اصلاح طلب های و مخالفین شماست!
_____________________________
برای انتخابات مجلس برید اصلح کهکشان راه شیری بیارید !
که هفت آسمان و زمین دیگه اثر نداره!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دریای مازندران رو کی به روسیه بخشید؟؟؟؟
من اگه بودم جزایر 3 گانه رو با بحرین عوض میکردم
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ناشناس 9:20
البته با خیلی چیزهای دیگر هم باید خداحافظی کنند
.
مگه شما با زندگی خداحافظی کرد که الان اصولگرایان در راس هستند اگه همین طور هست پس لطفا ........... بگیرید
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین حجتیه دیدی گفتم منافقی؟
منافقین حزب بادن و هر جا به نفعشون باشه میرن.
در واقع حزب بادن ولی کور خوندین شکست اصلاح طلب ها و سردستشون به همراه بچه هاش نزدیکه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آره دیدم !!
انتخابات ریاست جمهوری هم میگفتید جلیلی با 100 درصد آرا نفر اول هست و روحانی و عارف نفر هشتم زیر یک درصد !!!!!
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین پیش از این هم بهت گفتن 124 درصد ! من حساب کردم داداش ^_^
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین را به حال خود رها کنید !
هنوز تو کف رد صلاحیت مرادش مونده !!!! آخ آخ آخ چه نقشه ها که دکتر و مهندس برای مدیریت جهان کشیده بودند ! حیف شد
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به ناشناس 7:43
اصول گرایان قلیل با بلندگوهای بیشمار خون مردم رو به شیشه کردن و امثال سربازان مزدور ورژن 1 و 2 که این بالا هستن
به امید سپردن تمامی کارهای مملکت به ادمهای دارای عقل و منطق نه فقط مجنونین
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر اصولگرایان موفق شوند خلیج فارس می شود خلیج عرب و ایران کهن به سمت نابودی می رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۵۲
۱۴
به امید خدا مثل 24 خرداد یک نه بزرگ به انحصار طلبان صراطی خواهیم گفت لحظه شماری می کنیم دیگر تحریم انتخابات فایده نداردفقط نه بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند پنبه دانه خخخخخخخخ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برنده شدن در 24 خرداد با نیم درصد تک ماده که اینقدر پز دادن نداره !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جلیلی چقدر رأی آورده که شما بلبل زبونی میکنید؟

کمتر از یک چهارم رأی،چیزی واسه کری خوندن برای شما میذاره؟
________________
به زودی ..................
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
از انتخابات رياست جمهوري كه عبرت نگرفتيد ... انشالله انتخابات مجلس گوشيرو ميده دستتون!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه مردم گول شعار اعتدال رو نمیخورن.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان شما لطفا از کاندیدای خودتون آقای مشایی حمایت کن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ما که کاندیدی در انتخابات نداشتیم !!
...........................................!

شما که داشتید و شکست مفتضحانه هم خوردید، با آن همه ادعا و توهم !!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم مردم دست تندروهای افراطی حامی تحریم و کاسب اون رو خونده باشن و به کوری چشم دشمنان تندرو اعتدال گرایان بیان روی کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۲۰
۴۶
این بنده خدا عارف ساده لوح بد جوری از خاتمی رو دست خورد و از ریاست جمهوری محروم شد و سرش بی کلاه ماند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب ها هر چه هستند شيفتگي قدرت مثل اصول گراها كورشون نكرده بود كه هيچكدوم نتونستن از تشنگي خدمت به مردم دست بكشن!!! حالا باز شايد توفيقشون بشه....! ميشه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط چقد تو ا....ی !
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
هرچي تلاش كردم بفهمم چيم نشد! صراط جان يه حرفه ديگرم مينوشتي لااقل
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس 9:22 :
مگه ساده تلوح تر از اصلح زمین و آسمان جناب پرفسور الپرتو !!! لنکرانی هم داریم؟ که یه شبه سرشو میکنن زیر آب،جانشین براش میارن!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخ

(اصلح زمین و آسمان بعضیا !!! ردصلاحیت شد) به خودتان هم اعتماد ندارید!!!
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط
اصلاح طلبان تشنه قدرت هستند یا اصول گرایان
کدوم ..... سال 88 به خاطر قدرت چه کثافت کاری هایی به بار آوردند که حتی حاضر شدن به ارباب ما سید سالار شهیدان جسارت کنند
چه کسانی الان فکر می کنند چون روحانی رای آورده چه شق القمری شده که عقده های 8 سال را با مصاحبه های گوناگون و تهمت و تعریف خاطرات "من بودم و امام " وارد میدان شدن و هر غلطی که دلشان میخاد میکنند
اصولگرایان هر کاری که می کنند برای خدمت می کنند البته درسته که به بعضی از اصولگرایان نقدهایی وارد هست اما اصلاح طلبان چی ؟
وزیر میلیاردی ، ریاست های 30 ساله دانشگاه آزاد ، آقازاده های دله دزد ، ریاست بر شعبه دانشگاه آزاد لندن که تعطیل بود ، اصلاح طلبان خائنی که الان تو انگلیس و آمریکا و... بر ضد ایران فعالیت دارند
بس هست یا بگویم
اصولگرایان این ضرب المثل را قبول دارند که
گهی پشت به زین په زین به پشت
درسته که شما تقریبا در دولت کمی بیشتر از اصولگرایان قدرت دارید ولی به یاد داشته باشید که همان ملتی که به شعار های ارزانی و ... رای دادن سال 88 هم بر شعار هایی رای دادند که می خواست بر ضد دزدان بیت المال کار کند
.
مرگ بر اصلاح طلبان اسرائیلی
مرگ بر فتنه و فتنه گران

فتنه 88 فتنه "اکبر" بود
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان از اولشم قرار نبود دکتر لنکرانی بیاد.
هنوز خیلی مونده تا سیاست یاد بگیری من از همون اول میدونستم که دکتر لنکرانی به نفع دکتر جلیلی میکشه کنار.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
لابد دادن لقب اصلح زمین و آسمان از طرف ........ هم ردگم کنی بوده !!!

خخخخخخخخ

ردصلاحیت اصلح زمین و آسمان بعضیا !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۳۷
افساد طلب ها شانس زیادی برای برنده شدن در انتخابات ندارند.
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نداشته باشند ؟
به هر جهت مجلسیان امروز دیگر شانسی برای گزیده شدن دوباره ندارند !
به سان انتخابات یازدهم عده ای به دلایل انحراف ، و فتنه رد صلاحیت می شوند وزمینه برای عدم انتخاب خود عمار پندارها نیز فراهم میگردد !

همین دیروز جلسه مهم در زمینه مالیات ها به دلیل کمبود نمایندگان رسمیت نیافت ! به این هم میشه گفت پارلمان !

اگر کاندیدا های وابسته به احمدی نژاد رد صلاحیت شوند ، به اصلاح طلبان میانه رو رای داده و خانواده ام را نیز وادار میکنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
از تو دیگه انتظار نداشتم 2 اسمی باشی عزیز
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
این وسط فقط من سرم بیکلاه مونده
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب ها به شانس اعتقاد ندارن. توكل به خدا ميكنن....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شامس اول پیروزی انتخابات فقط و فقط :
کامران باقری لنکرانی و جلیلی است !!! با 100 درصد آرا !

خخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون از تو دیگه انتظار نداشتم حالا چرا اسم شرف شناس رو انتخاب کردی؟ فکر کنم تو کل صراط فقط من تک اسمی هستم . در آینده نزدیک منتظر نوچه های من باشین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ایندفعه بر علیه دکتر لنکرانی مطلب بنویسی من میدونم و تو
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من حساب کردم 124 درصد شد ! امین بهتره یه کلاس ریاضی بری !!! ^_^
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افساد طلبها اگر خدا را می شناختند و به خدا اعتقاد داشتند اینقدر فتنه گری نمی کردند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت اينهمه خرابكاري و فساد و اختلاس و پول گمشده نفت و برداشت شبانه از حساب بانكها....... در دوران 8 ساله حكمراني اصول گراها از دل اعتقاد به خدا بيرون اومد؟؟؟! استغفرالله خدايا گناهان اينهارو به خوبان امتت ببخش........
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان نیازی نمیبینم قسم بخوم، ولی شرافتا فقط با همین اسم نظر میدم.
__________________
شرف شناس جان:

با حضور لنکرانی و جلیلی، اصلا مگه بقیه رقبا درصد دارند؟؟؟

هرچی درصده ماله این دوتاست!
بقیه کاندیداها،جمعا یک درصد هم نیستند!!! :دی
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی از اصول گراها هم اگر خدا رو می شناختن انقدر برای رسیدن به قدرت و حذف رقیب دروغ و دغل سرهم نمی کردند و هز هر روشی بهره نمی گرفتند.
به هرحال میانه رو های دو جناح بیان بهتره. توکلی و مصباحی مقدم و مطهری و جلالی و غفوری فرد و خیلی های دیگه از دوره های قبلتر مثل خوش چهره و افروغ و دیگران که اصول گرا هستند اما منصف و معتدل بسیار خوبه که در مجلس باشن و اصلا لازم داریم که مجلس محل تضارب آرا منصفان باشه. اما امید داریم که تندروهای پایداری و داد و فریاد کن ها و هوچی گر ها انتخاب نشی این دوره ان شا الله
فکر کن که مثلا مدیر سیاسی نشریه پرتو رای میاورد این دوره... چه خبر می شد مملکت...
..................................................................................!!!
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط (طالبان)
چه شعار قشنگی دادی
اصلاح طلب ها به شانس اعتقاد ندارن. توكل به خدا ميكنن....
چرا دروغ میگی اگه مسلمان هستی بدون دروغگو دشمن خداست
.
اصلاح طلبان بیشتر به آمریکا شیطان بزرگ و روباه پیر و سگ هار نجس منطقه اعتقاد دارند تا به خدا
شما بنده زر و زور هستید
مرگ بر فتنه گران و خائنان
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
جرات نکردی منتشر کنی؟!! هیچ توهینی هم نداشت صراط. برا چی منتشر نکردی؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شرف شناس جان خواهشا از این تهدید ها نکن که خانوادت رو هم وادار به رای دادن می کنی
چون اگه این کارو بکنی اصلاح طلب ها صد در صد آرای ممکن رو میارن و اصولگراها هیچ شانسی ندارن.
نکن برادر من ما قلبمون ناراحته با باتری کار میکنه.
خواهشا رحم کن این کارو نکن.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط مطمئنی حالت خوبه ؟
اصلاح طلب ها و توکل بر خدا؟!!!!!!!!
پس لازم شد بری تاریخچه اصلاح طلب ها رو یه مطالعه بکنی
سکولاریسم و لیبرالیسم در اصلاحات آمریکایی و صهیونیستی موج میزنه بعد تو از توکل بر خدا حرف میزنی؟
امیر جون خواهشا جون عزیزت نخندون ما رو ایام فاطمیه است درست نیست جوک نگو برادر.
البته این حرف ها از عجایب آخر الزمانه دیگه
میگن تو آخرالزمان همه چی برعکس میشه اصلاح طلب ها هم حرف از توکل برخدا میزنن.
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه ! سرباز جبهه ی پایداری
خدا حفظتون کنه که ایران را از خطر بزرگ انحراف نجات دادید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان اگر قرار باشه از اختلاس صحبت کنیم باید از شهرام جزایری و کرباسچی و قرار داد کرسنت و غیره هم که در زمان اصلاحات و سازندگی اتفاق افتاد هم بگوییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اختلاسگران و.. چطور؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۲۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۳۰
۹
به لطف خداوند مردم مانند 24 خرداد 92 با انتخاب انسانهای شایسته باسواد و غیر تندرو دوباره نشان خواهند داد دوران لات بازی و چاپلوسی گذشته است و مردم به نمایندگان دلسوز نیاز دارند نه کارت هدیه بگیر
سریاز ولایت 2
|
Japan
اگه سواد و غیر تندرو اینه که آقای روحانی و طرفداراش دارند
هزار مرتبه بی سوادی و تندروی بهتره
اگه اصولگرایان لات هستند لات ها به دشمن میگن زکی
برید ژنوچای و خیانت ها و وطن فروشی ها رو جمع کنید بعد بیایید منم منم کنید
جلال
|
Japan
در جواب سربارررررررر ولایت 2
اول شما بگید شوروی منهل شد چرا باید از سهمیه ایران در دریای خزر آن هم بعد از سالها کم بشه به خاطر چند کیلو کیک زرد !
ترکمن چای دوم دولت پاک که خیلی عزتمندانه بود نهههههههههههه؟
چرا دولت خاتمی ویا هاشمی دریای خزر را نبخشید ولی محمود جونت بخشیدخدمت بزرگی به ملت کرد یا ....
حمید
|
Japan
|
۱۰:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۲۳
۷
اگر اجازه بدهند افراد مشخص شده در عکس شرکت کنند بدون شک مملکت از این حالت فرسایشی خارج خواهد شد
سریاز ولایت 2
|
Japan
اگه لیاقت و صلاحیت داشته باشند تایید صلاحیت میشن
اگه تو فتنه 88 که فتنه "اکبر" بود دخیل نبودند حتما تایید میشن
یکتا
|
Japan
سرباز ولایت 2 : فتنه گر تویی و امثالت
فتنه واقعی اینه که به اسم اسلام گوش و چشم مردم بستین و جولان می دین
غافل از این که خدا از ظاهر و باطن شما آگاه است ...
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۳۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۳۱
۱۰
مجددا" نه بزرگ مردم به تندرو ها مانند 24 خرداد 92 تکرار خواهد شد و امثال جلیلی و شریعتمداری و... باید برود بزشان را بچرند
ناشناس
|
Japan
درود بر حامیان موسوی
ناشناس
|
Japan
مرگ بر فتنه گر و حامیان فتنه .
ناشناس
|
Japan
24 خرداد با نیم درصد تک ماده برنده شدید دیگه اینقدر پز ندهید.
ناشناس
|
Japan
در جواب ناشناس
نه که شما با رای کمی بازنده شدید 4 میلیون !!!!!!!!!؟
در ثانی چرا با وجود دعوت رهبر انقلاب که حتی مخالفین هم بیایند باز چند میلیون نیامده بودند ما بردیم ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۷
۸
من یه سوال دارم چجوری در شهری مثل تهران که همیشه آرا آن متعلق به اصلاح طلبان بوده اصولگرایان رادیکال مثل رسایی و زاکانی و.........با رای بالا نماینده میشوند؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
داري در صحت انتخاباتها تشكيك ميكني........! آقا بياين ايشون رو دستگير كنيد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
رای بالا ندارن که ۲۰۰-۳۰۰ هزار تا رای دارن . ..............................................
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بیان دستگیر کنن بچه میترسونی .................................................... خخخخخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
احسان جون همون 300-200 هزار تا رو هم ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر زاکانی و رسایی و کوچک زاده و دیگر نمایندگان شجاع و دلسوز ملت ایران .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ محسن چه حالی میده سری بعدی انتخابات ملت بیان شرکت کنن بعد فرق رای ۲۰۰-۳۰۰ تایشون رو با بقیه بسنجن
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا رادیکال نیست زاکانی. آدم منصفیه. مثلا یادت بیاد مخالفت هاش با بهبهانی. طرفدار احمدی نژادم بود
این همه رادیکال مرد حسابی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای بالا !!!!!!!!؟
جوک گفتی بخندیم !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۲۶
انشاء ا... قطعا اصلاح طلبان مثل همین 7 ماهه روسیاه میشن.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
به فضل خداوند: شتر در خواب بيند پنبه دانه... گهي لب لب خورد گه دانه دانه........
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به اندازه روسیاهی شکست مفتضحانه 3 میلیونی جبهه ناپایدار نبوده !!!

یادتون رفته سونامی سونامی راه انداخته بودید؟؟؟؟
موج یه متری آب هم نبود!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ايران تازه متوجه شدن كه دوره 8 ساله رياست جمهوري خاتمي طلائي ترين دوران زندگيشون بوده.... همه تلاششون هم براي بازگشت به اون دوران باشكوهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افساد طلب ها بخاطر فتنه 88 و خیانتی که به کشور و نظام و مردم کردند روسیاهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوران ریاست جمهوری خاتمی با امضا توافق سعد آباد و اختلاس شهرام جزایری و غیره و محور شرارت شدن ایران از سوی جرج بوش خراب شد .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
روسیا کسانی هستند که هشت سال باند اختلاس را گسترش دادند ورقمها را دههاهزار میلیاردی گردند وتورم وفساد وووو
انتخابات قبلی هم از رجز خوانی چیزی عایدتان نشد این دفعه هم کور خواندید ما برای سبد کالا که به روحانی رای ندادیم ولی شما برای سهام عدالت !!!!!! رای دادید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۲
۱۰
من از وقتی که شنیدم دولت تزویر و یاس میخاد به خالد فانوس اجازه ورود به ایران رو بده بعد از اینهمه توهین ........ اردوغان- اهتزار پرچم مخالفین سوریه شعارهای لا ایران لا حزب الله و......دیگه مطمئن شدم اینها سروته یه کرباسن و بیچاره مردم مظلوم ایران ...................
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
سياست رو به سياست مدارها واگذار كن محسن جان.... فوتبال مگه چشه؟ برو دنبال فوتبال شما!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی سیاستو شوهر دادن 2 تا بچه هم آورده دیگه اینقدر اسم ناموس مردمو نیار
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مملي خودتي محسن! من اميرم نه امير خالي هم. امير آقا هستم.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۱۹
اکثریت کسانی که دم از اصلاحات میزنن زمان جنگ تحمیلی به 100 کیلومتری مناطق جنگی هم نرفتند ولی برعکسش اکثر اصولگرایان تو خط مقدم بودند. کافیه کمی درباره بزرگان این دو حزب مطالعه کنید.

حالا دلیلش چی بوده؟! خدا میدونه...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی رفسنجانی-میرحسین موسوی-شمخانی و............... البته علامه که فرمانده ............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اصلاح طلبان و شما اقتدارگرایان،مثل همید،تفوتی ندارید!
یکیتون افکار پوسیده و متحجر گونه دارید، دیگری هم از اونور بوم افتاده!

با چپ و راست کردن،با اصلاح طلبی و وصول گرایی، زدید تو سر مردم برای دو روز بیشتر!
یه سفره براتون پهن میشه،نگاه به غذای بقیه هم دارید!
________________________________
شما اقتدارگراها جانبازی تون رو نشون بدید؟
شما همون حاج گرینف هایی هستید که تا 30 کیلومتری اهواز میرفتید خودتون رو گم و گور میکردید!
قطع نخاعی دادید؟؟؟
بدن تون متلاشی شده؟
دم به دقیقه نیاز به ماسک اکسیژن دارید؟

چه کردید که همه چیز به اسم تان زده شد؟
فرزندان مسئولان مملکت،اینوری و اونوری، چه غلطی میکدند زمان جنگ؟
فرزند کی بود در هتل امارات!! تام جی اندرسون معرف حضور هست؟

جمع کن این حزب بازیا! بزرگی ندارید مکه بهش بنازید،اونی که شما ها به ش عالم میگید،........... بیش نیستند!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت پيشتر خط مقدم رو كه براشون امن سازي كرده بودند كه اينا برن جلو عكس بگيرن كه؟ هان؟!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ميشه چند تا از اصول گراهاي مطرح رو كه تو خط مقدم بودند نام ببري؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا !!!
از معده حرف زدن خوب نیست داداش...
رجوع کن به نظر همسران شهدای والامقام همت٬باکری و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت کمیل جان احسنت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان دکتر قالیباف از فرماندهان 8سال دفاع مقدس است همین طور دکتر جلیلی و آقای زاکانی و خیلی دیگر از اصولگرایان از رزمندگان جنگ میباشند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم هم فكه بودم هم شلمچه هم طلائيه هم شرهاني هم دهلاويه هم هويزه و ............ البته با كاروان راهيان نور و مدرسه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دمت گرم امیر ط !!! :دی
ترکیدم از خنده !! هرچی از خدا میخوای بهت بده، روح و روانمو شاد کردی.

خخخخخخخخخخخخخ
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
همت و باکری زنانشون دم از اصلاحات میزنن و اگه خودشون بودن پیرو رهبر و نظام بودن. پس مثال خنده دار نزن
خاتمی کجا بود؟ تو لانه موش!
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید زنده ما جلیلی برای هفت پشت شما بس است
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین حجتیه حتما مشایی عالم شماست درسته؟
قبلنم بهت گفتم برو از مشایی جونت از دیداری که با رهبری داشت سوال کن و بپرس چی شد حالش بد شد و جلسه رو ترک کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صهیون
شما جنگ مثل علامه تان پشت جبهه هم نبودید زمانی که هاشمی وموسوی در جنگ مشارکت داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه چند سمت اصولگراها را در زمان امام نام ببری بیشترشان از اصلاح طلبها وبه قول معرف چپ ها بودند
خوابی بیدار شود ورزمندهای زیادی که شهید شدند بادولت موسوی همکاری نزدیک داشتند و.....
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش الان شهدای بزرگمون زنده بودند و نظرشون می گفتند
خیلی چیز ها تغییر کرده کمیل جان ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۴
۹
ما بعضیهامون اون موقع 5-4 ساله بودیم نمیبردنمون ولی من پدرم یه سال جبهه داره اما نامردا بهم کسری خدمت ندادن
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبي شما مگه؟
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 90 رفتی خدمت ! کجا افتادی ؟!
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان پدرت برای رضای خدا و انجام حکم جهاد به جبهه رفت یا برای آینده نگری که یه موقع به پسرش کسری بدن
یکی از بستگان حدود دو سال جبهه داره حالا پسرش سرباز هست میگن برو کسری بگیر میگه من نمیخام اگه جبهه رفتن من اجری داره به خاطر کسری تو این دنیا هدر بره
یا یکی از همسایه ها جانباز هست اصلا دنبال کارهای گرفتن درصد نیست
همکار بنده تک فرزند شهید هست و عین من یک نیروی شرکتی هست
اگه کسی حقی بخاد این همکار من هست که اصلا بابا یادش نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سربارررر ولایت والا ما که دیدیم حتی برخی تا لواشک هم برای اینها دادند رفتند گرفتند سهمیه نانوایی کنکور واستخدامی وووووووووو
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت 2 :
من نمیگذرم از اون کسی که با سهمیه پزشکی آورد اما خواهر من با 800 کشوری هیچی...
خدا حق ما رواز سهمیه خور ها می گیریه مطمئنم
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۳
۶
اصل مطلب اینه که جمهوری اسلامی ایران توسط جوانان مؤمن خود رژیم حرام زاده کودک کش سگ وحشی نجس را از صفحه روزگار محو خواهد کرد حالا هرکس رئیس جمهور باشه یا نماینده مجلس باشه یا نماینده خبرگان .
ناشناس2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۶
با کمک ایزد متعال اصلاح طلبان برنده انتخابات 94 میشن و مجلسی قدرتمند میسازن. مجلس فعلی کوچکترین اختیاری از خودش نداره و به جای اینکه دنبال گرفتاری های مردم باشه دنبال مسائل سیاسی و حمله به این و اونه..
صراط چاپ کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید خدا شک نکن اگه بی طرفی شورای نگهبان تغییر نکنه
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۵
یقینا هر کی برنده بشه اصولگرایان افراطی امثال رسایی و کوچک زاده وکل جبهه پایداری و موسسه وابسته قم...شانسشون صفره!
مردم می دونن که هر چی مصیبت و بدبخنی وتحریم و تعطیلی صنایع و سرکوب ازادی های اجنماعی وسیاسی و... هر چی سرشون اومده بانی وباعث اصلیش این گروهک افراطی پایداری یوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه پایداری خیلی بهتر از جبهه وا داده گی است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جبهه ناپایدار نشانه گیری دقیق و پرتاب مهر !!!
شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
برو ببین چقدر روایت در مورد شهر قم داریم اون موقع بیا از قم بد بگو
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
یزدان جان جالب اینجاست که دشمنم مثل شما فقط جبهه پایداری رو میکوبه.
و تو زمان انتخابات هم دشمن فقط دکتر جلیلی رو میکوبید.
به قول امام خمینی هر وقت دشمن از شما عصبانی شد و شما رو تخریب کرد بدونید کارتون درسته.
درود بر شهید زنده ما دکتر جلیلی که خاری است بر چشم دشمنان.
و در ضمن به طرفدارهای مشایی هم که این جا وز وز میکنن میگم آب رو بریزین اونجا که میسوزه.
اینا همونایی هستن که وقتی احمدی نژاد به خاطر اون یارو مقابل رهبری ایستاد شدن طرفدارش در واقع اینا دشمن نظامن.

در ضمن شورای نگهبان ما با بصیرته نمیشه که هر ننه قمری بیاد کاندید ریاست جمهوری شه شورای نگهبان هم قبول کنه کشور بی صاحب که نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جوای ناشناس وادادگی بهتر از اختلاسگری است چون لقمه حرام می گند از تخم حرام بدتر است
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۰
۱
یادت نره که دادگاه رٱی به برائت متهمان این پرونده داد و معلوم شد همش کشک بوده و پرتاب مهر کار برو بچه ها خودتون بوده
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
۱
۲
تشکیل حزب اصلاحات نقشه پلورالیزم غربی ها بود که بخوبی توسط برده خود یعنی خاتمی در ایران کلید خورد و متاسفانه خیانتهای این حزب از تمامی تحریمها برای ایران اسلامی سنگین تر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
۲
۱
اونوقت اينهمه خرابكاري و فساد و اختلاس و پول گمشده نفت و برداشت شبانه از حساب بانكها....... در دوران 8 ساله حكمراني اصول گراها از دل اعتقاد به خدا بيرون اومد؟؟؟! استغفرالله خدايا گناهان اينهارو به خوبان امتت ببخش........
مسلمان
|
-
|
۱۱:۳۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
۱
۵
اصلاح طلبان هر چه زور بزنند دیگه رای بین مردم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
۳
۰
حقوق مردم میدانی کجا ضایع میشه و تو شاید خبر نداری و یا اگر هم خبرداری خودت را به بیخبری زده ای!!! حقوق مردم و مخصوصاً اقشار کم در آمد در عصر عیدی در بازار پیش زن و بچه اش و فروشنده ها ضایع و صورت پدران بجای اینکه از شوق برآردن نیازهای زن و بچه اش گل بیندازد از سر بیچارگی لحظه به لحظه زردتر و عرق شرمندگی بر جبینش می نشیند و این حاصل 8 سال سکوت شما و امثالتان در برابر ندانم کاریهای دولت قبلی و لجبازی با جهان و افزایش روز به روز تحریمها بر علیه ایران می باشد!!! حالا چون شرایط بر وفق مراد شما پیش نمی رود و هر روز شواهد و آثار خرابکاری های دولت قبلی آشکارتر میشود و چون امکان پیدا شدن روزنه های امید برای ایجاد کمی آسایش برای مردم و کشور پیدا شده شماها سعی دارید این روزنه ها ببندید تا بیشتر از این رسوای عام و خاص نشوید!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
۵
۱
از اینکه ما را از تصمیمات اصلاح طلبان جهت مجلس آگاه می کنید متشکرم. مطوئن باشید به تمام افرادی که معرفی کنند ان شاء الله رای خواهیم داد.