۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

بهترین دعای زندگی از نظر جوادی آملی

آیت الله جوادی آملی گفت: دعای زمان تحویل سال باید دعای تمامی لحظات زندگی باشد و باید مردم همیشه باید این دعا را تکرار کنند که امید است خداوند لحظه‌ای از یاد انسان‌ها غافل نشوند.
کد خبر : ۱۷۰۸۷۸
صراط: آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به وادی آخرت اظهار کرد: کافران تنها دنیا را قبول دارند و دنیای آخرت را قبول ندارند و تنها گمان می‌کنند زندگی انسان‌ها در دنیا است و پس از مرگ جهان دیگری وجود ندارد.

آیت الله جوادی آملی افزود: بهشتیان و جهنمیان با اعمالی که در دنیا انجام دادند بهشتی و جهنمی بودن خود را مشخص می‌کنند و کسانی که دنیا اعمال صالح و نیک انجام دادند و به دستورات الهی پاسخ مثبت دادند وارد بهشت می‌شوند و کسانی که اعمال صالح انجام نداند و اعتقادی به وجود خداوند نداشتند وارد جهنم می‌شوند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه افراد اندکی به حضرت نوح ایمان آورند عنوان کرد: به دلیل اینکه افراد اندکی به حضرت نوح ایمان آورند و اسامی تک تک آن‌ها ذکر نشده است.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: پیامبر (ص) دو میراث اهل بیت (ع) و قران کریم را در میان مردم به یادگار گذاشت تا مردم با استفاده از این دو میراث مسیر درست را پیدا کنند.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: دعا زمان تحویل سال باید دعای تمامی لحظات زندگی باشد و باید مردم همیشه باید این دعا را تکرار کنند که امید است خداوند لحظه‌ای از یاد انسان‌ها غافل نشوند که امیدواریم این دعا شامل حال مقام معظم رهبری و مردم شود.


منبع: تسنیم