۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۰

محاكمه مالك آث‌ميلان در دادگاه

نخست وزير و مالك باشگاه ميلان ايتاليا به خاطر داشتن ارتباط نامشروع با دختري 17 ساله به دادگاه عالي ايتاليا فراخوانده و طي آن به پرداخت جريمه نقدي محكوم شد.
کد خبر : ۱۷۰۹۸

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فرانس 24، سيلويو برلوسكوني به خاطر ارتباط جنسي با دختري 17 ساله و سوء استفاده از امكانات دولتي و اعتبار كسب شده از سمت نخست وزيري بايد پاسخگوي گروه‌هاي معترض از سوي واتيكان و انجمن‌هاي دفاع از حقوق زنان در ايتاليا و اتحاديه اروپا باشد.
دادگاه ايتاليا نخست وزير اين كشور را محكوم كرده، اما ميزان اين محكوميت به احتمال فراوان و با توجه به اعتراض گسترده گروه‌هايي از واتيكان افزايش خواهد يافت.
كريستينا دي‌سنسو، قاضي پرونده معتقد است كه جريمه برلوسكوني نياز به بازبيني داشته و فرصت براي دو طرف براي تجديد نظر وجود دارد.
برلوسكوني در دادگاه خود به طور كلي همه اتهامات متوجه به خود را تكذيب كرد، اما قاضي دادگاه حتي يك مورد از اين تكذيب‌ها را نپذيرفت.
برلوسكوني متهم به پرداخت پول براي داشتن رابطه نامشروع با اين دختر كم سن و سال است و شاكيان كه وكلاي دختر 17 ساله نيز محسوب مي‌شوند معتقدند كه نخست وزير ايتاليا با پرداخت پول او را به اين رابطه جنسي دعوت كرده است.