۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

واکنش یک نماینده به واژگونی اتوبوس راهیان نور

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش شود.
کد خبر : ۱۷۱۵۲۷
صراط: نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش شود.

حسین امیری با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور و جان باختن شماری از نوجوانان شهر خانوک، اظهار کرد: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش و به مردم استان کرمان ارائه شود.

وی با تسلیت مرگ نابهنگام جوانان شهرستان زرند و کرمان، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه 9 تن از جوانان استان کشته شدند که 6 نفر از شهرستان زرند و خطه شهید پرور شهرخانوک هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهر خانوک به دلاوری، تدین و دوستدار اهل بیت (ع) شهرت دارند، تصریح کرد: مردم این منطقه، نقش بسیار ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

امیری با اشاره به علاقه جوانان و مردم شهرستان زرند به زیارت قدمگاه شهدا و مناطق عملیاتی، گفت: متاسفانه 9 تن از جوانان این دیار در محور طلائیه خوزستان که یادآور شهدا و آرام‌بخش روح و روان آنان بود، در عین ناباوری کشته شدند.

وی با آرزوی شفا و سلامتی برای مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان، خاطرنشان کرد: قطعا پلیس راه باید در اسرع وقت گزارشی از حادثه و مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه دلخراش شده است را ارائه کند.
منبع: تسنیم