۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

راهیان نور باعث تقویت ایثار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: اردوهای راهیان نور باعث تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی می‌شود و یاد آور رشادت‌ها و جوانمردی شهدا است.
کد خبر : ۲۳۲۳۵۲
صراط: حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی ضمن تاکید بر تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور برای جوانان و دانشجویان گفت: اردوهای راهیان نور تاثیرات فراوانی در روحیه جوانان و دانشجویان دارد به خصوص جوانان و دانشجویانی که در 8 سال دفاع مقدس حضور نداشتند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی  افزود: اردوهای راهیان نور باعث تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی می‌شود و یادآور رشادت‌ها و جوانمردی شهدا است.
 
وی با بیان اینکه کسانی که به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند احساس می‌کنند که به کربلا رفته‌اند، گفت: کسانی که به این اردوها سفر می‌کنند در مناطقی قدم می‌گذارند که جای‌جای‌ آن خون شهدا ریخته شده است و باید قدر این سفر را به خوبی بدانند.
 
حجت‌الاسلام نبوی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی در کشور است، تاکیدکرد: کسانی که به این اردوها اعزام می‌شوند باید نهایت استفاده‌ را از آن داشته باشند و نباید فرصت را از دست بدهند.
 
وی گفت: ما برکات و آثار اردوهای راهیان نور را تا ماه‌ها در چهره و رفتار دانشجویان و جوانان می‌بینیم. این اردوها تقریبا همان برکات و آثاری را دارد که سفرهای زیارتی مانند مکه، کربلا دارند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در خاتمه اظهار داشت: سفرهایی که دانشجویان و جوانان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس دارند تنها بار سیاحتی ندارد بلکه بار معنوی هم دارد. لذا به خاطر اهمیت و تاثیرگزاری این اردوها از مسئولان تقاضا داریم که از برگزاری اردوهای راهیان نور تا جایی که می‌توانند حمایت کنند، البته در گذشته حمایت داشته‌اند ولی باید این حمایت‌ها بیشتر شود.
منبع: فارس