۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

تيم‌دوم اسپانيا در جام‌جهاني چقدر مي‌ارزد؟

اسپانيا آنقدر بازيکن دارد که تيم دوم اين کشور براي جام جهاني 2014 برزيل 180 ميليون پوند قيمت دارد و نشان مي دهد فوتبال اين کشور چه تعداد بازيکن بااستعداد دارد.
کد خبر : ۱۷۲۰۶۷
صراط: جام جهاني 2014 برزيل 70 روز ديگر آغاز مي شود و 32 تيم حاضر در اين رقابت‌ها در 8 گروه چهار تيمي برابر هم به ميدان خواهند رفت. همه نگاه ها در اين جام جهاني به اسپانيا مدافع عنوان قهرماني است که اميدوار است تا بتواند قهرماني خود در اين رقابت‌ها را تکرار کند.

اسپانيا در کنار تيم هاي چون برزيل، آرژانتين و برزيل مدعيان قهرماني در جام جهاني محسوب مي‌شوند. اين تيم در جام جهاني 2014 در گروه 2 در کنار تيم هاي هلند، استراليا و شيلي قرار دارد و در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها برابر هلند به ميدان خواهد رفت که تکرار فينال دوره قبل محسوب مي‌شود.

فوتبال اسپانيا آنقدر در سال هاي اخير پيشرفت کرده است و بازيکن بزرگ دارد که خيلي از بازيکنان بزرگ اين تيم به دليل ترافيک زياد بازيکن نمي توانند در جام جهاني حاضر باشند. نفراتي مانند خوان ماتا، خرارد پيکه، فرناندو تورس و ايسکو از اين دسته از بازيکنان هستند.

نگاهي به قيمت اين بازيکنان نشان مي دهد که اسپانيا چه تيم بزرگي است. تيم دوم اسپانيا که احتمالا در جام جهاني 2014 حاضر نخواهند بود و يا بازيکنان آن روي نيمکت خواهند نشست، 180 ميليون پوند قيمت دارد که به شرح زير است.

داويد ده‌خيا (منچستر‌يونايتد) 15 ميليون پوند

آلوارو آربلوآ (رئال‌مادريد) 3.5 ميليون پوند

جرارد پيکه (بارسلونا) 5 ميليون پوند

کارلس پويول (بارسلونا) 8 ميليون پوند

ناچو مونرئال (آرسنال) 5.5 ميليون پوند

خاوي گارسيا (منچستر سيتي) 15 ميليون پوند

ايسکو (رئال‌مادريد) 23 ميليون پوند

خوان ماتا (منچستر‌يونايتد) 37 ميليون پوند

فرناندو تورس (چلسي) 50 ميليون پوند

فرناندو يورنته (يوونتوس) 20 ميليون پوند

داويد ويا (آتلتيکو مادريد) 4 ميليون پوند

منبع: ورزش سه