۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

افتخار دختر آلمانی از جهاد نکاح در سوریه

نامه‌ها و عکس‌هایی که دختر 16 ساله آلمانی پس از رسیدن به سوریه و در کنار تروریست‌ها منتشر کرده ناراحتی خانواده و دوستانش را افزایش داده است.
کد خبر : ۱۷۲۷۷۱
صراط: سفر «سارا» دختر 16 ساله آلمانی به سوریه و پیوستن او به جمع تروریست‌های تکفیری باعث ایجاد نگرانی دوستانش در مدرسه شهر کونستانس واقع در جنوب آلمان شده است.

او در یکی از نامه‌های خود پس از رسیدنش به سوریه نوشت که "من الان در دست القاعده هستم. به همسران خود در جنگ کمک می‌کنیم و مبارز و جنگجو به دنیا می‌آوریم"(!)

این دختر 16 ساله در تعطیلات زمستانه گذشته به سوریه سفر کرد. وی که سن قانونی برای مسافرت مجردی را نداشت دست نوشته و امضای پدرش را برای این نیت خود جعل کرد و پس از آن توانست به سوریه برود و دیگر خبری از او نشد.

وی پس از مدتی در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کرد و عکس‌ها و نامه‌هایی را برای خانواده و دوستانش در فضای مجازی منتشر کرد.

یکی از تصاویر ارسال شده این دختر بچه او را با لباس کامل پوشیده شده در کنار یک سلاح دوشکا نشان می‌دهد که ناراحتی خانواده و دوستانش را افزایش داد.

به گزارش مرکز بین‌المللی تحقیق افراط‌گری، تعداد دخترانی انگلیسی که به سوریه مسافرت کردند از سایر کشورها بیشتر است و روزبه‌روز به آن افزوده می‌شود.

آنان قبل از رفتن به سوریه با تروریست‌های مرد از طریق شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و پس از مسافرت به سوریه با عده‌ای از آنان ازدواج می‌کنند.

به گزارش این مرکز تحقیقاتی این دختران تروریست‌های تکفیری را قهرمانان خود می‌دانند و به ازدواج با یک "مجاهد" افتخار می‌کنند.


منبع: ابنا