۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
عمران زاده:

وزارت‌ورزش‌مسوول نتایج‌ضعیف استقلال است

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وزارت ورزش مسوول نتایج ضعیف این تیم دررقابت های لیگ برتر است.
کد خبر : ۱۷۳۴۳۷
صراط: حنیف عمران زاده درحاشیه تمرینات آماده سازی امروز(یکشنبه) تیمش به منظور دیدار برابر الشباب عربستان ضمن بیان این مطلب،افزود: دیدار ما مقابل این تیم عربستانی بازی مرگ وزندگی است.آنهادر دیدار رفت درتهران تیم ما را شکست دادند و ما باید تلاش کنیم در دیداربرگشت برنده باشیم تادیدار بعدی ما درتهران برابر تیم الریان تشریفاتی نباشد.

تیم استقلال تهران روز چهارشنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان اسیا باید به مصاف تیم الشباب عربستان برود.

عمران زاده بااشاره به اینکه دیداربرابرالشباب اعتبارتیم استقلال است، افزود: بازیکنان شکست در دیدار قبل را به فراموشی سپردند و با تمام قوا خود را برای دیدار برابرالشباب آماده می کنند تابتوانیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه مدیران تیمش تصمیم دارندبازیکنان ملی پوش خود را دراختیار کادر فنی این تیم قرار ندهند نیز گفت: درحال حاضر چهارمصدوم و یک محروم داریم و اگر بازیکنان ملی پوش نیز نباشند دیگر بازیکنی نداریم که بتوانیم مقابل تیم الشباب بازی کنیم مسوولان فدراسیون فوتبال باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیرند و همکاری لازم را با ما داشته باشند.

عمران زاده درباره انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان فوتبال نیز اظهارداشت: شخصا بعد از بازی با تراکتورسازی مبلغ قرارداد خود را رسانه ای کردم این درحالی بود که چند روز قبل یکی از رسانه ها نیز اقدام را کرده بود.

وی با گلایه از جرایم درنظرگرفته شده برای کادر فنی و بازیکنان نیزگفت: پولی ندادند که می خواهند جریمه کنند البته ما تابع نظر مدیر عامل هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم برابر تراکتورسازی در هفته سی ام لیگ برتر و قرار گرفتن در رده پنجم اعلام کرد که بازیکنان استقلال را جریمه و 20درصد آن را پرداخت نمی کند.
منبع: ایرنا