۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴

معطلي 20 ساعته مسافران تهران - پکن

کد خبر : ۱۷۴۹۸

مسافران پرواز ايران اير به مقصد پکن و توکيو بعد از گذشت 20 ساعت همچنان در فرودگاه امام سردرگم و بلاتکليف مانده اند.

به گزارش البرز، يکي از مسافران اين پرواز در تماس با خبرنگار البرز در حالي که از معطلي و عدم پاسخگويي مسئولان فرودگاه و شرکت ايران اير به شدت عصبي بود گفت: پرواز شماره 800 اين شرکت قرار بود ديروز ساعت بيست و ده دقيقه از فرودگاه امام به مقصد پکن و سپس توکيو پرواز کند که ما هم به روال تشريفات ديگر پروازها از چهارساعت قبل يعني از ساعت 16 روز چهارشنبه در فرودگاهيم. اما تا اين لحظه اين پرواز انجام نشده و مسئولان توضيح درستي در اين باره نمي دهند.
 

اين مسافر خانم که با همسر و فرزندانش به همراه نزديک به 300 مسافر اين پرواز ديشب را در محوطه سالن انتظار فرودگاه به صبح رسانده است گفت:‌ هيچ امکان رفاهي در اختيار مسافران قرارداده نشده و عوامل شرکت ايران اير تنها به توزيع غذاهايي که داخل هواپيما با آن از مسافران پذيرايي مي شود اکتفا کرده اند.

او همچنين به البرز گفت: براي چندمين بار ساعت پرواز روي تابلوهاي اطلاع رساني فرودگاه امام تغيير کرد و عليرغم اينکه اعلام شده بود اين پرواز امروز ساعت شانزده و ده دقيقه انجام خواهد شد بار ديگر اين اعلام به ساعت هجده و ده دقيقه تغيير کرده و اين در حالي است که به دليل پاسخگو نبودن مسئولان فرودگاه و خط پروازي ما واقعا" نمي دانيم تا کي بايد اينجا و با اين شرايط معطل بمانيم.

اين مسافر تهران - پکن همچنين توضيح داد در ميان مسافران افراد مسن ، دانشجو و بازرگان وجود دارند که حضور به موقع در مقصد براي رسيدگي به امورشان ضروري بود و اصلا" معلوم نيست چه کسي اين خسارت را جبران خواهد کرد.

او گفت: مسئولان حتي از پهن کردن يک موکت روي زمين براي استراحت خردسالان و مسن تر ها خودداري کردند و تماسهاي ما هم با مسئولان ايران اير بدون پاسخ باقي مانده است.

اين مسافر گله مند در پايان گفت: همه وسايلمان را در بار تحويل داده ايم و حتي شارژ تلفن هاي همراهمان رو به اتمام است و نمي دانيم تا کي اينجا معطل خواهيم بود و وقتي هم به مسئولان مي گوييم ما از اين سفر منصرف شده ايم مي گويند اگر چنين کاري کنيد پول بليط شما مسترد نخواهد شد !

البرز با ياداوري تبليغي که ايران اير به تازگي براي خود کرده بود به مسئولان اين شرکت ياداوري مي کند که "با بالهاي بسته پريدن هنر نيست ، بلکه پاسخگو بودن به مسافران معطل و خسته هنر است"

نظرات بینندگان
دارای کمی شعور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
واقعا چقدر کم شعور