۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

ایران ایر: ۶۰ درصد بلیت پرواز‌های اربعین فروخته شد

ایران ایر: ۶۰ درصد بلیت پرواز‌های اربعین فروخته شد
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) با اشاره به برقراری پرواز‌های فوق‌العاده اصفهان، شیراز و زنجان به نجف، گفت: تاکنون ۶۰۰۰ زائر توسط هما از فرودگاه امام به نجف اعزام شده است.
کد خبر : ۶۳۲۶۰۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، حسام قربانعلی در خصوص آخرین وضعیت عرضه بلیت و انجام پرواز‌های اربعین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تا امروز ۶۰ درصد پرواز‌های اربعین در سایت هما فروخته شده است، اما عرضه روزانه به صورت مقطعی ادامه دارد.

وی گفت: از ۲۷ شهریور تاکنون ۶۰۰۰ زائر اربعین در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) -نجف و بالعکس جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۱۳ پرواز فوق‌العاده از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف برقرار شد، گفت: ۶۵۰۰ صندلی در این مسیر به صورت رفت و برگشت تخصیص یافت.

قربانعلی ادامه داد: پرواز‌های اصفهان به نجف اشرف توسط هما برقرار شد پرواز‌های شیراز و زنجان به نجف هم به زودی برقرار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین تعدادی پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های تهران-اهواز، مشهد- اهواز و شیراز-اهواز برای زواری که مایلند تا مرز‌های جنوب غرب جابه‌جا شوند و سپس به صورت زمینی سفر اربعین را ادامه دهند، برقرار شده است.

 قربانعلی گفت: همچنین به مقاصد ایلام و کرمانشاه هم پرواز برقرار کرده‌ایم، کل این پرواز‌ها شامل ۱۶ پرواز است که ۳ پرواز به ایلام، ۵ پرواز به کرمانشاه و بقیه پرواز‌ها به اهواز است.