۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

تقدیراز بازیگر سینما در نمایشگاه کتاب

رونمایی از بسته فرهنگی "من پرویز پرستویی" با حضور نویسنده و ناشر این کتاب در سرای محله باغ فردوس صورت گرفت.
کد خبر : ۱۷۵۶۹۴
صراط:دقایقی پیش رونمایی از بسته فرهنگی "من پرویز پرستویی" که شامل کتاب، آلبوم صوتی و فیلم مستند است در سرای محله باغ فردوس با همت انتشارات توفیق‌آ‌فرین و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر رونمایی شد.
 


در آغاز این نشست "علیرضا عزیزی" ناشر، "لیلی کریمان" نویسنده، "مجتبی حسامی" مدیر اجرایی  و "محیار جوادی‌فر" مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی و نیز با حضور "پرویز پرستویی" در جمع‌خبرنگاران به منظور رونمایی از این بسته فرهنگی حاضر شدند.

بنابراین گزارش "مجتبی حسامی" مدیر اجرایی این بسته فرهنگی  ضمن خوشامدگویی به همه‌ی اهالی رسانه گفت: چندین سال است که روی این پروژه‌ی فرهنگی تلاش می شود تا امروز از بسته فرهنگی "من پرویز پرستویی" رونمایی شود. و به دنبال آن در نمایشگاه بین‌المللی  کتاب مراسمی با شکوهی در راستای تقدیر از "پرویز پرستویی" صورت میگیرد.

در ادامه‌ی این نشست علیرضا عزیزی ناشر این بسته فرهنگی با اشاره به قیمت 8ساله این انتشارات گفت: خوشحالم بعد از 8 سال غیبت توانستیم با این مجموعه فرهنگی دوباره فعالیت خود را آغاز کنیم وی افزود: بعد از 8 سال با "من پرویز پرستویی" مجموعه‌ی خود را معرفی می‌کنیم. آغاز این فعالیت از سال 80 شروع  می‌شود که "امید روحانی" دوست عزیزم که امروز جایش در این جمع خالی است و به زودی برای کتاب دوم پرویز پرستویی می‌آید تصمیم گرفتیم که درباره زندگی این بازیگر بزرگ کشورمان کتابی را به چاپ برسانیم و آن را در اختیار مخاطبان علاقمند قرار دهیم.