۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

نماینده کنست:اسرائیل نژادپرست است

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی با اشاره به توهین نمایندگان کنست به دین مسیحیت و انداختن انجیل به سطل زباله تاکید کرد اسرائیل رژیمی نژادپرست است.
کد خبر : ۱۷۶۰۷۴
صراط: به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، اخبار برخی تحولات فلسطین در زیر آمده است:

نماینده کنست:اسرائیل نژادپرست است

احمد الطیبی نماینده کنست اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه روسیا الیوم درباره توهین نمایندگان کنست به دین مسیحیت و انداختن انجیل به سطل زباله گفت: این رفتار توهین آمیز باید با واکنش مقامات اسرائیلی روبرو می‌شد اسرائیل رژیمی نژاد پرست است. اگر فردی در مجلس انگلیس یا فرانسه تورات را به سطل زباله می انداخت چه روی می داد؟

وی درباره سیاست جدید اسرائیل مبنی بر اجازه به عرب‌های مسیحی برای عضویت در ارتش این رژیم گفت: اسرائیل سیاست  تفرقه بینداز حکومت کن را دنبال می کند، اسرائیل می خواهد با به این شکل میان عرب‌ها تفرقه ایجاد کند.

محمود عباس یکشنبه به قطر می‌رود

«محمود العالول»، عضو کمیته مرکزی فتح خبر داد:محمود عباس یکشنبه آینده به قطر می‌رود تا با شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر دیدار کرده و وی را در جریان توافق آشتی ملی فلسطین قرار بدهد.

قرار است در این نشست مذاکرات سازش و تحولات سیاسی فلسطین هم مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

العالول گفت احتمالا محمود عباس با خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در قطر هم دیدار کند.

312 فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی در آوریل گذشته ربوده شدند

بر اساس آمارهای حقوقی نظامیان اشغالگر ماه گذشته (آوریل) بیش از سیصد تن از شهروندان فلسطینی را در مناطق مختلف سرزمین‌های فلسطینی ربودند.

بر اساس گزارش ماهیانه مرکز تحقیقات اسرا و حقوق بشر «احرار» 312 فلسطینی از سوی نظامیان اسرائیلی در آوریل 2014 در مناطق کرانه باختری، نوار غزه و شهر قدس بازداشت شدند.

شوکه شدن پلیس رژیم اشغالگر از پرچم‌های مخدوش این رژیم در خیابان‌های یافا

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها پرچم اسرائیل در شهر یافا از سوی افراد ناشناس با رنگ قرمز اسپری شده است.

کانال دو تلویزیون این رژیم اعلام کرد در ساعات اولیه صبح امروز اسرائیلی‌ها به پلیس اسرائیل خبر دادند که پرچم‌های اسرائیل که در خیابان‌های یافا به مناسبت استقلال اسرائیل برافراشته شده با رنگ قرمز اسپری شده است.

گفته می‌شود گروهی از شهرک نشینان موسوم به گروه «گردن فلسطینیان بیاندازید» این اقدام را انجام داده تا افکار عمومی اسرائیل را علیه ساکنان اصلی یافا که فلسطینیان هستند تحریک کنند.
منبع: فارس