۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

درخواست ربودن نظامیان اسرائیلی برای مبادله اسرا

یکی از رهبران جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» از گروه‌های مقاومت فلسطینی خواست با ربودن نظامیان اسرائیلی از آنها برای مبادله با اسرای فلسطینی استفاده کنند.
کد خبر : ۱۷۷۱۳۴
صراط: یکی از رهبران جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» از گروه‌های مقاومت فلسطینی خواست با ربودن نظامیان اسرائیلی از آنها برای مبادله با اسرای فلسطینی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «احمد المدلل»، یکی از رهبران جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» از گروه‌های مقاومت فلسطینی خواست با ربودن نظامیان اسرائیلی از آنها برای مبادله با اسرای فلسطینی استفاده کنند که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

المدلل این سخنان را طی راهپیمایی ایراد کرد که جهاد اسلامی فلسطین در شهر خان یونس ظهر امروز جمعه برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل جز زبان زور زبان دیگری نمی‌فهمد، از رهبران فلسطینی و کشورهای عربی و اسلامی خواست استراتژی یکپارچه و منسجمی برای حمایت از اسرای فلسطینی و آزادی آنها از زندان‌های اسرائیل وضع کنند.

المدلل همچنین از جامعه بین المللی خواست از تمام اهرم‌ها برای اعمال فشار بر اسرائیل جهت آزادی اسرای فلسطینی استفاده کنند.

هم اکنون 120 اسیر فلسطینی از 24 آوریل در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند و جهاد اسلامی فلسطین خواهان آزادی فوری آنها و دیگر اسرای فلسطینی است.
منبع: فارس