۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

نظامیان اسرائیلی یک دختربچه را زیر گرفتند

نظامیان صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد فلسطینی در کرانه باختری، با یک دستگاه خودرو «جیپ»، یک دختر 10 ساله فلسطینی را زیر گرفتند.
کد خبر : ۲۲۹۵۳۱
صراط: نظامیان صهیونیستی که مسئولیت نگهبانی از شهرک‌نشینان در «عین اللوزه» شهر «سلوان» واقع در کرانه باختری را بر عهده داشند سه‌شنبه شب (دیشب) «مریم کریم دعنا» کودک 10 ساله فلسطینی را با جیپ خود زیر گرفتند.
 
بر اساس گزارش وبگاه خبری «معا»، عامر برادر مریم در این باره گفت: جیپ نظامیان به دلیل سرعت بالایی که در میان کوچه‌ها داشت خواهرم را زیر گرفت.
 
وی افزود: جیپ پس از افتادن خواهر من به زمین ایستاد اما به شکل عمدی به عقب برگشت و او را زیر گرفت. یکی از پاهایش به زیر یک چرخ خودرو رفت و دچار شکستگی شد.
 
عامر در ادامه گفت: پلیس را خبر کردیم اما بدون تحقیق از راننده و بازجویی، او را رها کرد. مریم در حال حاضر در بیمارستان «هداسا» عیسویه قدس بستری است و علاوه بر شکستگی پای راست دچار کبودی در قسمت‌های مختلف بدنش شده است.
 
صهیونیست‌ها اخیرا به اقدامات خود علیه فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری شدت داده‌اند. دیروز یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و روز قبل یک جوان دیگر را زیر گرفتند.

منبع: فارس