۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

واکنش کی‌روش به بنر حامیان کریمی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: ۲۸ بازیکن داریم که یک یا دو بازیکن دیگر خارج از این بازیکنان هستند تا فهرست ما برای جام جهانی تکمیل شود
کد خبر : ۱۷۷۲۴۷
صراط: کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: روبه جلو حرکت می‌کنیم از 28 بازیکن دعوت شده هیچکدام مصدومیتی ندارند و همه چیز خوب است و تیم پشتیبانی هم خوب کار کرده است. امیدوارم که قبل از 18 می همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. به جز مسعود شجاعی و جهانبخش تا 26 می همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت بعد از آن خودمان را برای بازی در جام جهانی آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: نگرشی که ما به جام جهانی داشته باشیم از این اردو یا اردوی قبلی نیست و از ماه‌ها قبل برای آمادگی و عملکرد آبرومندانه در جام جهانی برنامه ریزی کرده ایم و تلاش کرده‌ایم از همان زمانی که من به ایران آمده‌ایم اگر می‌خواهیم مقابل بهترین تیم ها بهترین بازی ها را داشته باشیم باید بهترین آماده سازی هم داشتیم ولی اکنون تنها راه این است که تمرکز داشته باشیم.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی گفت: بوسنی تیم جوانی است و آرژانتین برای قهرمانی می‌آید وما هدف‌مان این است که رقابت مناسبی در جام جهانی انجام بدهیم و بجنگیم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد مقابله با سه نوع سبک مختلف از فوتبال در جام جهانی گفت: کاری که شما در شش سال انجام می‌دهید نمی‌توانیم در شش هفته انجام بدهیم. با آنگولا بازی می‌کنیم و مونته‌نگرو بازی می‌کنیم و نهایتا خودمان را برای بازی با نیجریه آماده می‌کنیم. در حال حاضر دغدغه‌ای نداریم و تجربه لازم را در این شرایط دارم.

وی ادامه داد: افراد معدودی هستند که سعی می‌کنند ما را به مخاطره بیندازند، ولی نمی‌توانند ما را از هدف‌مان دور کنند.

کی روش در مورد بنر حمایت از علی کریمی، گفت: من مشکلی ندارم  که هواداران اینجا حضور داشته باشند. در مورد پلاکاردها و تابلوها باید بگویم خودم هم یک هوادار فوتبال ایران هستم واحساساتم را با آنها تقسیم می‌کنم. اگر در دستانم بود دایی، مهدوی کیا، کریمی  را به تیم ملی دعوت می‌کردم.یک مطلب را مطمئن باشید اگر یک جا وجود داشته باشد آنجا در قلب من است که علی کریمی است اما زمانی است که باید رو به جلو حرکت کنیم و فصل جدیدی از فوتبال ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۲۸ بازیکن داریم که یک یا دو بازیکن دیگر خارج از این بازیکنان هستند. لیست نهایی بازیکنان‌مان را با تلفیقی از این بازیکنان اعلام خواهیم کرد.
منبع: فارس