۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

1000 سفیر اسرائیل در سوریه

روزنامه‌های صهیونیستی امدادرسانی به تروریست‌های سوریه را که برای مداوا به سرزمین اشغالی منتقل می‌شوند، «مداخله بشر دوستانه» خواندند و آنان را سفیران اسرائیل در سوریه نامیدند.
کد خبر : ۱۷۷۵۶۸
صراط: به نقل از پایگاه خبری «عربی پرس» لبنان، روزنامه‌های صهیونیستی با گستاخی از دخالت اسرائیل در بحران سوریه سخن می‌گویند؛ به عنوان مثال به تازگی روزنامه « ذا پست» هزار تروریستی که از سوریه جهت درمان به اسرائیل رفتند و پس از مداوا به سوریه بازگشتند را به عنوان سفیران اسرائیل در سوریه توصیف کرد.

این روزنامه اسرائیلی تحت عنوان «مداخله بشردوستانه» به دخالت رژیم صهیونیستی در سوریه اشاره می‌کند.

بنا بر این گزارش، هیچ عاقلی بر روی کره خاکی باور نمی‌کند اسرائیلی که دستش به خون هزاران نفر آلوده است به دنبال اعمال بشر دوستانه باشد بلکه این تروریست‌ها همان قاتلان ملت سوریه هستند. موضوع خنده دار این است که اسرائیل نام عملیات «دیوار خوب» را برای پشتیبانی‌های خود از تروریست ها در سوریه برگزیده است. این اصطلاح را «رژیم صهیونیستی» در دهه هفتاد قرن گذشته برای توصیف روابط خود با ارتش «سعد حداد» و بعد از آن ارتش «آنتوان لحد» در جنوب لبنان به کار برد و امروز و بعد از بیش از سه دهه تلاش می‌کند، آن تجربه را این بار در برابر سوریه تکرار کند.

عربی پرس افزود: دیوار خوب، دیواری است که اسرائیل قصد دارد پس از اقدام رئیس جمهوری سوریه به گشودن جبهه جولان به عنوان یکی از واکنش‌های دمشق به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه در این منطقه بنا کند.
منبع: فارس