۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
ناطق‌نوری ضمن حمله به دلواپسان:

اوباما بسیار آدم باهوشی است

ناطق نوری خطاب به منتقدان سیاست هسته‌ای دولت گفت: به جای اینکه مذاکره‌کنندگان کشورمان را تقویت کنیم و دلداری دهیم تا با خیال راحت آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است را در مذاکرات پیاده کنند، مکتب دلواپسی را راه انداختیم.
کد خبر : ۱۷۷۸۳۵
صراط: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز باید سربازان و افسران جبهه سیاسی را در مذاکرات حمایت کنیم و بدبینانه‌ترین شکل در این مذاکرات این است که به ثمر ننشیند.

به گزارش صراط به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری لحظاتی پیش در جمع اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شورای اداری لرستان افزود: وقتی که ملتی به این خوبی و رهبری با این درایت و تیزبینی داریم نباید دلواپس باشیم.

وی با بیان اینکه به جای اینکه مذاکره‌کنندگان کشورمان را تقویت کنیم و دلداری دهیم تا با خیال راحت آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است را در مذاکرات پیاده کنند، مکتب دلواپسی را راه انداختیم، اظهار داشت: ‌برخی می‌خواهند زودتر از امام تصمیم بگیرند که مطمئن باشید هر کسی زودتر از امام عصر خود تصمیمی بگیرد تحلیلش غلط از آب بیرون می‌آید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید با تمام توان سربازان و افسران جبهه سیاسی کشورمان را در مذاکرات حمایت کنیم، تصریح کرد: امروز آمریکا به دنبال مذاکره با ما‌ست نه ما و اگر عده‌ای «عمداً سهو» می‌کنند و زودتر از موقع پیش‌بینی و نتیجه‌گیری می‌کنند باید ملت دلواپس نباشد و وقتی که رهبری با این درایت و خوبی داریم و ملتی به این اندازه شجاع و وفادار داریم آنچه که اتفاق می‌افتد خیر جامعه و ایران اسلامی در ‌آن رقم خواهد خورد.

ناطق‌نوری با بیان اینکه 35 سال است در بطن این انقلاب بودم تحلیلم این است که اوباما بسیار آدم باهوشی است، خاطرنشان کرد:‌ همین که در یک ملت نژادپرست، یک سیاه‌پوست برمی‌خیزد و تمام مراحل آکادمیک علمی را طی می‌کند و بر کرسی سناتوری می‌نشیند و در نهایت در همین ملت نژادپرست به ریاست جمهوری می‌رسد مطمئناً آدم گیج و گنگی نیست و اشتباهات جمهوری‌خواهان را تکرار نخواهد کرد.

وی افزود: جمهوری‌خواهان نادان بودند و جنگ را با آن همه هزینه به آمریکا تحمیل کردند و عایده‌ای به جز ویرانی برای دیگر کشورها و هزینه بیشتر برای خود آمریکا ندارد اما اوباما به این جمع‌بندی رسیده که راهی به جز مذاکره با ملت ایران ندارد چرا که می‌بیند پس از اینکه افغانستان را ویران کرد نفوذ و قدرت ایران در آنجا بیشتر شد و یا اینکه صدام را خلق کرد و عراق را ویران کرد قدرت و نفوذ ایران بیشتر شد.

ناطق‌نوری با بیان اینکه ‌در هر کجای منطقه خاو‌رمیانه نظر بیندازند به وضوح ردپا و نفوذ ایران را ‌‌می‌بینند گفت: در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای عربی و اسلامی هزینه می‌کنند و ویرانی به بار می‌آورند اما نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود و این یعنی اوباما می‌داند که فشار 8 سال جنگ و فشار 35 سال تحریم مردم ایران را مقاوم‌تر از گذشته کرده ‌و این کشور هنوز با قدرت و قوت سر جایش باقی است که البته عوارضش را تحمل کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در زمان قاجار بدون هیچ جنگ و خونریزی و بدون هیچ فشاری 17 شهر و استان کشور را مفت و مجانی تقدیم کردند، اظهار داشت: ‌ در زمان خاندان بی‌عرضه پهلوی نیز بدون هیچ گونه جنگ و تهدیدی یک استان استراتژیک را از دست دادیم اما در جنگ 8 ساله با آن همه حمله ناجوانمردانه در طول 8 سال که به جد تمام دنیا بر سر ما ریخته بودند به لطف خدا و با وحدت و همدلی که در بین مردم بود یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

ناطق‌نوری ادامه داد: در این بین ما باید مذاکره‌کنندگان‌مان را برای دستیابی به بهترین نتیجه حمایت کنیم و دلگرمشان به حمایت مردم کنیم چرا که نباید مذاکره کنندگان به انفعال بیفتند.

وی در ادامه با انتقاد از پیشگامان مطرح‌کننده مکتب دلواپسی گفت: گویا عده‌ای انقلابی‌تر از انقلابی‌ها هستند و می‌خواهند زودتر از امام تصمیم بگیرند و زودتر از مذاکرات به نتیجه برسند و شاید نمی‌دانند که ما خدا و ایدئولوژی داریم و با وحدت کلمه توانسته‌ایم تمام فتنه‌ها و جریانات 35 ساله‌ای که در کمین انقلاب بودند را خنثی کنیم فقط به یک دلیل آن هم اینکه دست خدا بر سر جماعت است و هر جا وحدت کلمه وجود داشته باشد در سایه توجهات و عنایات الهی این ما هستیم که پیروز و سربلند از میدان بیرون می‌آییم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح دیدگاه خود نسبت به مسائل و مشکلات لرستان گفت: لطف مردم لرستان به شخص بنده زبانزد ‌است و البته دلاوری‌ها و وفاداری‌های این مردم نیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده است.

وی افزود: قبل از انقلاب و در ابتدای انقلاب مردم لرستان همیشه پیشگام و پیشرو تظاهرات‌ و اعتراضات بودند و در ثبات پس از انقلاب نیز همین گونه عمل کردند به گونه‌ای که در جریان اتفاقات زمان بنی‌صدر یکی از قوی‌ترین استان‌هایی که ایستاد و حمایت قاطعانه کرد همین استان لرستان بود و در 8 سال دفاع مقدس نیز بدون توقع عاشقانه و مردانه جنگیدند.

ناطق‌نوری با بیان اینکه آن وقت با این همه ظرفیت بالقوه، این نرخ بالای بیکاری حق مردم لرستان نیست، تاکید کرد: این همه جاذبه و ظرفیت خوب برای گردشگری و سرمایه‌گذاری در این استان نباید مغفول بماند و جوانانش بیکار باشند.

وی افزود: خوشبختانه امروز استانداری که در این استان زمام امور را بر دست دارد اساساً اجرایی فکر می‌کند و عملیاتی عمل می‌کند و خوشبختانه هیچ کاری با جریانات و اتفاقات سیاسی ندارد و فقط کارشناسانه می‌اندیشد و عمل می‌کند که مردم مسئولان استان باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود از برنامه‌های کارشناسی شده ایشان لرستان را از این تلاطم بیکاری نجات دهند.
نظرات بینندگان
زرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۴
۵۵
دلواپسان، گذشته که رانت خواری و فساد در هشت سال گذشته اقتصاد مملکت را فلج کرد و هزاران مفسده بوجود آوردند چرا آن موقع دلواپس نبودند؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
رانت خواری دردی فاتحه خواندن به اقتصاد در زمان دولت سازندگی پایه ریزی شد و در دولت اصلاحات با شدت بیشتر ی ادامه یافت در دولت احمدی نژاد مفسدین دستگیر و مشغول آب خنک خوردن هستند تازه در این هشت ماه فساد و رانت خواری غوغا میکند نمونه اش رانت650 میلیون یورویی دولت به یکی از نور چشمیه ها که از 3 هزار میلیارد هم بشتره بابک زنجانی را هم که بی واسطه رفسنجانی تحویل محسن نوربخش رئیس وقت بانگ مرکزی داد یک مورد تآکید میکنم یک مورد فساد نیست که پایه آن در دولت سازندگی ریخته نشده باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلواپسان نگران و دلواپس جیبشان هستند
که اگر ایران با جهان دوست باشد نه دشمن
راه دزدیشان بسته می شود
میثم رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک کیلو چند؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه الآن این چیزایی که گفتی اوضاعش خیلی بدتر ازگذشته شده.
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ادامه زرشک:در 8ماه ...... اعتدال گران اعلاوه بر زیر رادیکال رفتن شرافت ملت ایران پا روی خون شهدا گذاشته شد؛فکرکنم خبرهایی از فساد تامین اجتماعی هم به گوش می رسه ولی فعلا سکوت می کنیم درضمن فقط مفسده ها نیستن که اقتصاد رو فلج می کنن اقایونی که کاخ نشین شدن و8میلیارد برای مرمت کاخشون از بیت المال بر می دارن واس ام اس تبریک سال نو می فرستن واسه گردش نوروزی به شمال و کیش می رن جشن درکاخشون برای زنان اشرافی می گیرن ونفری 5سکه جایزه برای حضورشون می گیرن ؛اینها هم دلایل فلج اقتصادی محسوب میشه
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
آخییییییییییییییییییییییییییییییییی
نازی
8 سال های ماقبلش گل و گلستان بود مملکت؟!
از 8 سالی بگم که تو و امثالت خیلی ازش دلخوری؟
حاصلش شد همین که تو و هم پالگی هات اینترنت و رایانه بی افته زیر دستتون و بیایید تز در کنید از خودتون

شکافتن آرشیو تاریخ در این مواقع خوبه
یادمه اخرای دوره سیاه اسلاحات اون آقای هزار رنگ با وزرای دولتش رفته بودن پابوس رهبر و اون آقای هزار رنگ با ژست مردم سالاری داشت در مورد خدمات دولتش به مملکت و مردم دم می زد و خالی می بست که حضرت امام خامنه ای ارواح الاحرار له الفداء فرمود: جناب رییس جمهور با تشکر از خدمات شما لطفا ذکر کنید دولت شما در مبارزه با مساله فقر و فساد و تبعیض چه کرده است؟؟؟
و در این هنگام بود که هیمنه پوشالین آقای اسلاح گر مردم سالار فرو ریخت و نطقش کور شد

سوخته باد روانی که تاریخ را از یاد ببرد و حاشا کند
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
اي خدا
چرا بعضي ها مثل اين آقاي ناطق نوري با آن ضربه اي كه امپراتور در انتخابات 76 به او زد
باز درس عبرت نمي گيرند و به پاچه خواري او مي پردازند ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۲
۴۶
تا قبل از توافق ژنوچای دلواپس نبودیم و امیدوار بودیم اما بعد از آن با اینهمه عقب نشینی و تعلیق هسته ای و افزایش تحریمها جای دلواپسی بسیار است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون واقعا اگر توافق بیشتری صورت بگیرد دست دلواپسان عزیز از بیت المال کوتاه میشود و ملت میتوانند پول نفت را درسر سفره های خود ببینند نه درسر سفره آقایان زنجانی و امثالهم
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس واقعٱ چه جوری روت میشه این حرف هارا بزنی یک طور صحبت میکنی که آقایان حق مار گرفتند و تحریم ها هم برداشته شد و ملت دارند حسابی حال میکنند . چرا تو رویا زندگی میکنی یا چرا سر خودت را کلاه میزاری همه چیز داذیم هیچی نگرفتیم تازه آنهارا طلبکار تر کرده ایم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۳
۸
بعد از مکتب دلواپسی که مکتب دلاوری آمد الان هم به سلامتی مکتب دلداری وارد شد...
جناب ظریف کجایی که بیام دلداریت بدم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۸
۳۰
حتما هوشش به آقای ناطق نوری رفته.میگم شماهم آدم باهوشی هستی که به این نتیجه رسیدی که تویه کشورنژادپرست یه سیاه پوست رئیس جمهورشده.حتی حدس نمیزنی که برای فریب آدمای باهوشی مثل شماباشه آقای ناطق نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل تو خوبی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در امریکا ریاست جمهوری بیشتر مشاوره ای و بیشتر تصمیمها از ناحیه حزب پیروز انتخابات و یک سیستم کلی کشور اداره میشود حزب دمکرات معتدل اهل تعامل نسبت به جمهوریخواهان صلح طلب هستند ودر نتیجه این هوش / هوش جمعی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
:شوره نژاد پرست؟!؟!؟؟!آخه مسخره مگه ریاست جمهوری شغله ویترینیه که همینجوری بدنش به کسی؟!؟!؟!؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۴
۲۷
اوباما باهوش نیست. این سیاست صهیونیستهاست که هر جا لازم باشه از این دست ژست ها میگیرن و برای خام کردن امثال آقای ناطق کسانی مثل اوباما رو رییس جمهور میکنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بنطر میاد از همه باهوش تر باشی .عجیبه که ... نشدی!!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۷
۴۴
احسنت بر حجت الاسلام ناطق نوری

که هیچ گاه از کمک به دکتر روحانی

کوتاهی نمی کند.



سلام بر هاشمی
درود بر روحانی
سلام بر ناطق نوری
کریم شیر ه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
احشنت مرعشی ژون شلام بر رفشنجانی شلام بر روحانی شلام بر ناطق نوری مرگ موشوی و کروبی و شدام یژید کافر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت به هرچی ادم نون بنرخ روز خور و چاپلوس روپاچه خوار مثل مرعشی
میثم رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
کمک به حسن روحانی یا کمک به افزایش قدرت امریکا درمنطقه؟؟؟؟کمک به حسن روحانی یا کمک به نابودی ایران؟؟؟کمک به حسن روحانی اونهم از طرف سرباز گمنام کاخ سفید؟؟؟؟جالبه!!1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روباه شاهد تو کیه می گوید د.......مممممم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر.
wew
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام خدا بر شهدای گمنام دفاع مقدس و سلام بر خادمان گمنام مردم و نظام
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۳
۳۱
در اینهکه ایشون باهوش هستند شکی نیست ولی این را هم بدانید در .... بودن امثال شما هم شکی نیست!

وقتی به راحتی بازیچه آنها شده و در زمین انها بازی میکنید نشان از هوش آنها و .... شماست!
فف
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ کمیل جان به جان خودت هرمطلبی که توسایت میخونم،میام پایین ببینم شماچه نظری دادی،آورین آورین
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۱
۲۶
آقایان زبون باز کردن
چرا در فتنه 88 صحبت نمی کردید.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول الله دقیقا مشکل همینه
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان جان ! همین رفسنجانی در انتخابات 75 آبرویی از ناطق برد که نگو به خطبه های این آقا مراجعه کن که میگه میخوان برای یک نامزد خاص تقلت کنند یا ادعا میشه میخواهند از روی سایز گردن رئیس جمهور انتخاب کنند یعنی اینکه گردن ناطق از گردن خاتمی چون کلفت تره میخواهند او رئیس بشه خلاصه همین رفسنجانی این بابا را سنگ روی یخ کرد آنزمان . حالا نمیدانم چه اتقاقی افتاذه که شده نوشابه باز کن این بابا .
میثم رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم سامان /اینو خوب اومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لانه موش چند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان جان حرفا میزنیا فتنه گرها که از خودشون بودن.
آدم که بر علیه خودی موضع نمیگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۰
البته مشکل اینه که اینا هم از توبره میخورن و هم از آخور.
حالا نمیدونم الان در حال خوردن از کجا بود اما باید دید چربش کدوم ور بیشتر.
زمانی اصولگرا زمانی اصلاح طلب و الان هم طرفدار وطن فروشان
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
واقعٱ جای تٱسف داره که یه آدمی که ادعای ریاست جمهوری هم داره ملت آمریکارا نژاد پرست میخونه این آدم هنوز نمیدنه که در آمریکا قدرت دست سرمایه دار های صهیونیست است و تمام پست های کلیدی دست صهیونیست هاست حال چه سفید باشی چه سیاه اصل اینه که یهودی باشی و صهیونیست ها هم حامی تو باشند .
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
به جان خودم قسم اگه این آقا دوخط از متن توافق را خوانده باشه بعد میاد رهنمود میده که پشتیانی کنید . از چی پشتیانی کنیم از وادادگی و امتیاز دهی از امتیازدادنهای حیرت انگیز از عقب نشینی از حق ملت - از نادیده گرفتن تلاش دانشمندان جوان یا از خون دانسمندان جوانان مان خیلی زجر آوره که افرادی بسیار عادی حتی از نظر هوش سیاسی پائین تر از افرادی عادی توی این مملکت شده اند جزء خواص
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
مرگ بر سران فتنه و حامیانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
ساکت باشی عوامل فتنه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
در جامعه مدنی ،که آزادی اندیشه وبیان وجود دارد ّچرا انتقاد به سخره گرفته میشود وباتندترین الفاظ عکس العمل نشان داده میشود آن هم از سوی کسانی که ادعای مدنیت دارند.به نظر شما این کلمات باتدبیر وآزادی سنخیت دارد :آنها بیسوادند ییا آنها بیمارند یا آنها شاعرندو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۰
اززمانی که لبنیات کاله خورده با هوش شده . البته دستگاه هوش سنج اقای ناطق هم چندان بی عیب نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱
آقاغی ناطق چه وعده و وعیدهای به شما داده اند که اینقدر برای هاشمی و اصلاح طلبان مایه می گذارید؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۱
فکر کردیم حیوانه.
قاه قاه قاه قاه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
شاید فکر میکنه طرفدران پشیمان انتخاباتی درمقابل خاتمی گیج گنگ هستند که شاهد این رفتارهای مغایر ش هستند !چه فکر میکردیم چه شد؟
یا علی مدد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
آقای ناطق شماهم مثل یار دیرین خودت یعنی آقای هاشمی بااهوشتر ازجناب اوباما هستید چون همیشه در سختیها ازملت استفاده می کنید ولی هیچ وقت در فکر مردم نبودید ضمنا اینقدر ازمقام معظم مایه نگذار ید .از8 سال دفاع مقدس گفتید راستی چند تا ازفرزندان شما درجبهه حضور داشتند ؟ و.......!!!
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱
با ادب بود بر خلاف ما
باهوش شد برخلاف ما
فردا یکی میگه اوباما باشناسنامه اش به فکر مردم ایرانه برخلاف ما بیسوادهای بی ادب بی شناسنامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۷
برخی چنان جبههگرفته اند که انگاربه هوشمند بودن اوباما شک دارن.یک تنه داره روکل دنیا تاثیر میذاره.ما هم یه محمود داشتیم میخواست مدیریت جهانی بکنه ارواح امواتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۴
۱۰
ناطق درزمان امام هیچ کاره بود مبارک 2خرداد باشد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۱
آقای ناطق مگر تذکرات پی درپی رهبری را نمی فهمیدکه حتی ایشان هم دلواپس کارهای این آقایانند.آخه اگر مردم سکوت کرده وصحنه را خالی کنند.عالیجنابان جام زه دیگری را به خوردمقتدایمان میدهید.بدنیست کمی از هوش اوباما راشماها هم کسب کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱
وقتی ساکت ها ناطق میشوند باید دلواپس شد .
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
سنخیت لباس با شخصیت افراد در پشت زبان آنها نهفته هست که این مهم خود نوعی بی تعادل در عزت و افکار محسوب میشود.
شیخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۶
اینکه بگویی فلانی باهوش است الزاما نشانه تعریف نیست اما اگر هم باشد اشکالی ندارد
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۱
اگرمردم باوجودرهبری فتنه ها روپشت سرگذاشتند درفتنه88آقای ناطق شماکجای کاربودی؟درضمن شما به هوش خودت مطمئنی که اوباما راباهوش میدانی؟
ممد قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
سلام بر ابوموسی اشعری !!!!!!
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۲
پیری و هزار بلا ،خدایا این جماعت رو را به راه راست هدایت کن و عاقبت به خیر کن
علی حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱
میگن معاویه هم باهوش بوده . آیا واقعا باهوش بود .....
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۰
سیاست های آمریکا رو صهیونیست ها مشخص می کنن و رئیس جمهور فقط نقش مترسک رو دارن.فقط دو رئیس جمهور در تاریخ آمریکا بودن که مخالف صیونیست ها عمل کردن و هر دو به وسیله صهیونیست ها کشته شدن.
آبراهام لینکلن و جان اف کندی.
و چون صیهیونیست ها فراماسون و به شدت نمادگرا هستن جان اف کندی رو در مدار 33 درجه زمین ترور کردن و آبراهام لینکلن رو روی صندلی شماره 13 تئاتر. اعداد سیزده و مضارب عدد یازده جزو اعداد مقدس فراماسون ها هست.
از نمونه های دیگرش هم میشه به جنگ 33 روزه با حزب الله وجنگ 22 روزه غزه و حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد که همه از مضارب یازده هستن.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۰
یادمه مردم زمانی که ناطق برای ریاست جمهوری نامزد شده بود شعار انتخاباتیشون این بود.
نه کتری نه قوری فقط ناطق نوری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۲
این هم یکی از بند های توافق ژنو هستش ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۱
تا وقتی امثال اقای ناطق دزد را داریم از اوباما باهوش تر پیدا نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
راست ميگه اوباماباهوشه چون هركوفتي هست مثل ... ودوستاش وطن فروشي نميكنه
نوبخت
|
Canada
|
۰۱:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
به آقای ناطق بگویید چطور در 8 سال گذشته شما و اعوان و انصارتان بخاطر استواری و ایستادگی مثال زدنی احمدی نژاد و حمایت قاطعانه رهبری از او در برابر نظام سلطه و کرنش نکردن در برابر حرف زور نگران امنیت کشور بودید و مدام اینجا و آنجا میگفتید اینها کشور را به باد خواهند داد!!! حالا عده ای پیدا شدند که خودشان دارند اورانیوم 20% و راکتور اراک و تکنولوژی هسته ای و اختیار تام در بازدید از اماکن سری کشور و خلاصه آبرو و عزت و شرف این مردم را دودستی تقدیم دشمن دیرینه و آشکار ایران اسلامی میکنند، میخواهید کسی نگران نباشد !!؟؟ مطمئن باشید رهبری معظم بیش از آنچه نشان میدهد و بزبان میگوید نگران است و فقط به احترام رای مردم به دولت فعلا سکوت اختیار کرده است تا شاید سرشان به سنگ بخورد و بفهمند، عده ای که نمیفهمند...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
واما اقاي اوباما با هوش نيست بلكه مشاورين با هوش وكاربلدي دارد .ومديراني كه ميدانند چگونه جيب كشورهاي ديگررا خالي كنند.واما جناب ناطق لطف فرموده به ............. بفرمائيد كه محصولات خودرا براي كمك به ملت ايران اسلامي كمي پائين بياورد .وبه رفيق شفيق خودنيز دردانشگاه ازادتشريف دارند بفرمائيد هرترم قيمتها را براي اين مردم كوخ نشين افزايش ندهند وبه بقيه ... بفرمائيد لطفا وامهاي ميلياردي خود به بانكها را بپردازند تا شايد اين مردم شهيد پروربتوانند وامي جهت تسهيل ازدواج فرزندانشان بگيرند.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۴
درود بر اوباما
محسن حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۰
خوب برادرنوری اگه دلواپس نباشیم قبل از وادادگی خواص هشتادوهشتی هاکه مجدد آن تعلیق شرم آور سعدآباد پیش میاید ودیگر تحمل سعدآباد 2 رانداریم ضمنا"دیگرسنی ازشماگذشته وارادت مندبودن به کسی دیگر فقط باید خدائی باشد نه
ازروی محاسبه کردن راستی شما چراازهرچی ناراحتید یک مکتب هم به قبل ویابعدآن می چسبانیدوبعضی مثل نفوزی های دولت قبل هم تودام این واژه می افتند برادر نوری جان هرکس مخالف ایده راحت طلبی ودنیاخواهی شماباشد بااین مارک ها نمی توانید اورااز راه استقامت ورفاه وعدالت برای همه اوراغلفل کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۲
شماهاکه حالاقوقولی قوقول میکنیدمی خواستیددرزمان اقای هاله نور این مشکلات راحل کنیدنه حالاکه فقط بلدیدهی ازخودتان تزهای اب دوغ خیاری بدید