۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

تحلیل همسرشهیداسکندری از وهابی‌ها

همسر شهید عبدالله اسکندری نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و تمایل قلبی آن شهید به شهادت، گفت: وهابی‌های سلفی فکر می‌کنند با شهادت فرزندان امام امت، راه شهدا پایان می‌یابد، اما آنها سخت در اشتباهند و راه شهدا ادامه دارد.
کد خبر : ۱۸۰۲۲۴
صراط: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: خون شهیدان طومار استکبار و استکبارگران را در جهان در هم خواهد پیچید و نابودی استکبار و گروه تکفیری سلفی وهابی را که دست پرورده آمریکا و بعضی قدرت‌های منطقه هستند، را‌ به‌دنبال خواهد داشت.

 آیت‌الله اسدالله ایمانی، شنبه ۱۰ خرداد در دیدار با خانواده سردارشهید حاج‌عبدالله اسکندری، گفت: مردان شایسته الهی گمنام در میان مردم زندگی می کنند و بعد که خدای متعال آنها را انتخاب می کند، جامعه با بلندی روح آنها آَشنا می‌شود و می‌فهمد که آنها که بودند و چه کردند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز افزود: همانطور که امام راحل در اوج قدرت صدام پیش‌بینی کردند که صدام رفتنی است و همانگونه که قبل از انقلاب فرمودند ریشه‌های حکومت پهلوی روی خاک است، امروز هم رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که ما در حال نزدیک شدن و رسیدن به قله هستیم.

آیت‌الله ایمانی گفت: خدا را سپاسگزاریم که همواره باب شهادت را در جامعه تشیع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باز گذاشته و مشتاقان را به خودش جذب می‌کند و این مسیر به کمال فردی و اجتماعی ختم می‌شود.

وی ادامه داد: شهید اسکندری از ابتدای امر وابسته به جهاد و فداکاری در راه حضرت حق بود و از آغاز دوران دفاع مقدس تا پایان در جبهه‌ها حضور داشت و بعد هم هرجا که نظام به فداکاری نیاز داشت فعالانه حضور می‌یافت. قطعا اگر دفاع از ولایت و امامت و کرامت اهل بیت(علیه السلام) در سوریه نبود، سردار شهید اسکندری در جای دیگری خدمت می‌کرد.شهید اسکندری در مراسم اعتکاف شرکت کرد و خدا می‌داند که در اعتکاف از خدا چه خواست که پس از اعتکاف برای دفاع از کرامت حضرت زینب(س) به سوریه رفت و در این راه شهید شد.

امام جمعه شیراز گفت: نگاه شهید به خانواده‌اش پس از شهادت بیش از زمان حیات است و قطعا خداوند متعال به خانواده شهدا عنایت و تفضل خاصی ارزانی می دارد و عنایاتش شامل حال خانواده شهدا خواهد بود. روح این بزرگ مرد متعالی و ارزشمند است و آرزومندیم که خداوند بزرگ مرگ ما را شهادت در راه خودش و در مسیر منتهی به آرمان حضرت بقیه الله (عج) قرار دهد.

همسر شهید عبدالله اسکندری نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و تمایل قلبی آن شهید به شهادت، گفت: وهابی‌های سلفی فکر می‌کنند با شهادت فرزندان امام امت، راه شهدا پایان می‌یابد، اما آنها سخت در اشتباهند و راه شهدا ادامه دارد.
منبع: ایسنا