۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

عیادت برخی مسئولان از آیت‌الله مهدوی کنی

برخی از مسئولان کشوری و لشکری با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کردند.
کد خبر : ۱۸۰۵۴۲
صراط: برخی از مسئولان کشوری و لشکری عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از ایشان عیادت کرده و در جریان روند مداوای وی قرار گرفتند.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، محمدباقر قالی‌باف، شهردار تهران، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، محمد شریعتمداری معاون رییس جمهور ازجمله افرادی هستند که با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی، از وی عیادت کردند.

محمد شریعتمداری پس از عیادت، اظهار داشت: آنگونه که به ما گفتند وضعیت آیت الله مهدوی کنی از زمانی که به بیمارستان آورده شدند، بهتر است. ما بر سر بالیم ایشان دعای حمد خواندیم و امیدواریم به زودی شاهد بهبود حال ایشان باشیم.

آیت‌الله مهدوی کنی عصر امروز چهارشنبه براثر  عارضه قبلی به کما رفت و در بیمارستان بستری شد.

روحانی: همه ما دعاگوی حال آیت‌الله مهدوی کنی هستیم

رییس جمهور گفت: مردم و ما همه دعاگو هستیم که انشاء الله سلامت کامل ایشان برگردد و به خدمات خود به مردم و کشور ادامه دهند.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

روحانی پس از عیادت از رییس مجلس خبرگان گفت: آیت الله مهدوی کنی از چهره‌های بنام انقلابی، فرهنگی، علمی و دینی است و در کشور از حمایت همه روحانیت و مردم برخوردارند.

رئیس جمهور افزود: بعداز ظهر امروز برای ایشان عارضه قلبی پیش آمد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و تیم پزشکی همه تلاش خود را برای بازگشت سلامت وی بکار می بندد.

در روحانی افزود: مردم و ما همه دعاگو هستیم که انشاء الله سلامت کامل ایشان برگردد و به خدمات خود به مردم و کشور ادامه دهند.

حجت‌‌الاسلام میرلوحی: شفای آیت‌الله مهدوی‌کنی را تقدیر الهی باید رقم بزند/ مردم برای ایشان دعا کنند

مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تقدیر الهی باید شفای آیت‌الله مهدوی‌کنی را رقم بزند.

حجت‌‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت مداوای رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان امروز پس از مراسم مرقد امام (ره) و پس از بازگشت به منزل و اقامه نماز دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: اطبا و همه خدمه بیمارستان نهایت تلاش خود را می‌کنند اما شفای ایشان را تقدیر الهی باید رقم بزند.

مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی از همه ارادتمندان به ایشان تقاضا کرد برای عافیت این فقیه بزرگوار دعا کنند.
منبع: فارس