۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

دوپینگ یکی ازکشتی گیران جام جهانی

در همین راستا گفته شده که نتیجه تست دوپینگ یکی از کشتی‌گیران ایران مثبت اعلام شده است هرچند که دبیر کل نادو این موضوعت تایید نمی‌کند.
کد خبر : ۱۸۱۳۹۶
صراط: گفته می‌شود که نتیجه تست دوپینگ یکی از هشت کشتی‌گیر فرنگی‌کار شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی مثبت اعلام شده این در حالی است که دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) نسبت به این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که هنوز هیچ نتیجه قطعی به دست ما نرسیده است.

 در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی که چندی پیش به میزبانی تهران برگزار شد، از هشت ورزشکار هر یک از تیم‌های ایران، روسیه و آذربایجان که به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند توسط ماموران نادوی ایران نمونه‌گیری شد.

در همین راستا گفته شده که نتیجه تست دوپینگ یکی از کشتی‌گیران ایران مثبت اعلام شده است هرچند که دبیر کل نادو این موضوعت تایید نمی‌کند.

لطفعلی پورکاظمی اظهارداشت: ما نمونه‌گیری‌های به عمل آمده از فرنگی‌کاران را برای آزمایشگاه کلن آلمان ارسال کردیم اما هنوز هیچ پاسخ قطعی و نهایی از سوی پزشکان و متخصصان این آزمایشگاه برای ما ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: شاید آزمایشگاه کلن آلمان پیش از اعلام رای به نادوی ایران، نتایج تست‌ها را به فیلا اعلام کرده باشد که ما از آن بی اطلاعیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: در هر صورت اینکه دوپینگ یکی از فرنگی‌کاران ما مثبت اعلام شده خبری است از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شده‌ایم و نمی‌توانیم آن را تایید کنیم. باید در این زمینه منتظر اعلام نظر مسئولان آزمایشگاه کلن یا فدراسیون جهانی کشتی بمانیم.

منبع: مهر