۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
حمله دوباره رییس جمهور به دولت قبل و منتقدان

روحانی: راه ما راه حَسَن است!/ حاشیه‌های جشن دولت

مراسم جشن جشن انتظار و امید که به مناسبت میلاد امام زمان و سالگرد پیروزی حسن روحانی برگزار شد، با حاشیه همراه بود.
کد خبر : ۱۸۱۵۵۷
گروه سیاسی صراط - مراسم جشن جشن انتظار و امید که به مناسبت میلاد امام زمان و سالگرد پیروزی حسن روحانی برگزار شد، با حاشیه همراه بود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، به محض ورود رییس جمهور به سالن، حاضران با شعارهایی به استقبال او رفتند.

اما در آغاز سخنرانی روحانی، به سر دادن شعارهایی علیه اقدامات دولت پرداخت که مجری مراسم ضمن قطع کردن سخنان روحانی، از این شخص انتقاد کرد.

مجری مراسم به او گفت: حتی اگر حرفش حق باشد کار او زشت است.

مجری به این شخص گفت که حاضر است به او میکروفن بدهد تا حرفش را بزند.

پس از این حاشیه، برخی حاضران شعار روحانی متشکریم سر دادند و با آغاز اظهارات روحانی، به تشویق پرداختند.

در این مراسم، تعدادی کمی از حاضران در این مراسم، شعار "موسوی کروبی آزاد باید گردد" سر دادند.

حسن روحانی در این مراسم با اشاره به اینکه هیچ کس و گروهی حق ندارد انقلاب، دفاع مقدس و رهبری نظام را برای خود مصادره کند، اعلام کرد که ایران از آن همه ایرانیان است.

شعار ایران برای همه ایرانیان، شعار سال های گذشته حزب منحله مشارکت بوده است.

روحانی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای به انتقاد از ادبیات منتقدان دولت پرداخت با بیان اینکه "باید با ادب با دنیا سخن بگوییم" گفت: سخن ما سخن حُسن و حَسَن است و راه ما راه حُسن و حَسَن است.

این اظهارات کنایه آمیز او با تشویق برخی حاضران و لبخند روحانی مواجه شد.

سخنرانی روحانی لحظاتی قبل به پایان رسید.

برخی از اعضای دولت از جمله حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی هیأت دولت، صالحی امیری رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران، گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نعمت‌زاه وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور نیز در این مراسم حضور یافتند.

مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور به نقل از تسنیم، به شرح ذیل است:

جشن امید همه ماست، جشن برای انتظار صبح امید، و پایان شب یلدای طولانی غیبت. هر چقدر که غیبت آن امید طولانی شود، امید ما به روز ظهورش بیشتر و بیشترخواهد شد. ما منتظریم، منتظر روزی که بیاید و افراط ها را برای همیشه پایان دهد.

منتظر روزی هستیم که بیاید پرچم اعتدال و عدالت و پیشرفت و رفاه و بهبود زندگی مردم را برافراشته دارد. بیاید و صلح و دوستی و آشتی را برای همه مردم به ارمغان بیاورد.

او امام عدل است  و امام عدالت و او فرمانروای اعتدال است. او خواهد آمد تا مردم در کنار هم بهترین همزیستی و بهترین زندگی شکوهمند انسانی را تجربه کنند.

چقدر زیباست که امسال ایام ولادتش و جشن بزرگ انتظار او با روزهای امید این مردم، حضور این مردم، شکوه این مردم، و روزگار و روزی که مردم پرچم عزت و اعتدال را در این سرزمین برافراشتند.

ما هم منتظر روز موعودیم و هم امیدور به آن روزو البته منتظری که گوشه ای بنشیند و زانوی غم به بغل گرفته و تحرکی نداشته باشد انتظارش جانسوز و جانگاه خواهد بود.

ما از سال 43 انتظار فرج و بازگشت اماممان به سرزمینمان بودیم اما این انتظار نتوانست امیدمان را متحقق کند، تا روزی که مردم به صحنه آمدند و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران، زمینه را برای ظهور آماده کردند.

این انتظاری بود فعالانه، کنشگرانه، انتظاری بود توام با حرکت، شور، ایثار و فداکاری و بالاخره این انتظار توانست فرج و گشایش را ‌آماده کند و راه را برای طلوع خورشید از مغرب‌زمین آماده نماید و دوازده بهمن 57 روز آمدن بوی عطر در این سرزمین را مهیا کند.

ما اگر منتظر واقعی باشیم و اگر انتظار ما به آن مرحله ای برسد، آن زمانی که عقل و خرد و اندیشه و درک و فهم و شناخت در جامعه و سراسر اذهان مردم را فرا بگیرد آن روزی است که دوران غیبت هم عین دوران ظهور خواهد شد و ما او را می بینیم. ما خود باید از پشت دیوار غیبت خارج شویم والا او هست وحاضر است. این ما هستیم که به پشت دیوار خزیده‌ایم و باید با عقل و فهم و معرفتمان، نگاهمان نگاهی باشد به‌منزله‌المشاهده.

ما غیر از 12 و 22 بهمن و شکوه های دفاع 8 ساله و صدها افتخار دیگر، پارسال این ایام، آنهم شعبانیه بود، آنهم روزهای میلاد سرور آزادگان و پرچمدارش و فرزندش امام سجاد بود. پارسال ملت ما چه کرد؟ همان ملتی که ماه ها قبل ناامیدی سراسر جامعه را فرا گرفته بود و بسیاری از مردم می گفتند مگر انتخابات هم تاثیری دارد؟ فایده‌ای دارد؟ حتی به خود  من می گفتند تو چرا به صحنه آمدی و ثبت نام کردی و از این شهر به آن شهر سفر می کنی؟ مگر کشور را نمی شناسی؟ مگر نمی دانی مکانیزم صندوق رای چگونه است؟

اما شور مردم، نشاط مردم، حضور مردم و آن سخن تاریخی رهبر انقلاب که گفت صندوق رای حق‌الناس است، و گفت حتی آنهایی که به نظام علاقه ندارند، به خاطر کشورشان و ایرانشان پای صندوق رای بشتابند.

روحانی افزود: آنچنان فضایی در کشور ایجاد شد که روزهای خرداد، گویی خرداد دیگری هست. گویی روزهای نشاط و امید در کنار صندوق آرا آمده است. پارسال ما به همه جهانیان اعلام کردیم که در کشور ما رقابت ما جوانمردانه خواهد بود. اعلام کردیم که ما رو در روی هم صف نمی کشیم. ما در کنار صندوق رای به صف می ایستیم. ما در خرداد 92 امید آفریدیم، نه فقط در ایران بلکه در جهان. هر مسئولی به من گفت انتخابات پارسال ایران برای همه ما امیدآفرین بود. ما در کنار جشن بزرگ نیمه شعبان، جشن بزرگ انتظار، در کنار جشن بزرگی که به او می گوییم همچنان دلبسته اوییم یامهدی، ما به او می گوییم همچنان در انتظار او چشم به راهیم یا صاحب الزمان، ما به او می گوییم راهش و مسیرش را برای ظهور هموار می سازیم، ما به او می گوییم مهدی جان از خرداد پارسال ملت ما با دست و بازوان توانمندش خرافه ها را زدود.

ملت ما سال گذشته به مولایش و امامش در انتخابات سر فرود آورد و در برابر خرافه‌گران از او، از امام عصر عذرخواهی کرد. راه ملت ما در خرداد پارسال انتخاب شد. گرچه انتخابات به معنای سرنوشت کشور است، و گرچه رئیس جمهور به عنوان منتخب کل ملت و خادم همه مردم خواهد بود و هست، و نه تنها دولت به معنای دولت همه‌ مردم خواهد بود و این دولت در برابر همه موافقان، حامیان، منتقدان و حتی مخالفان، سر تکریم و تعظیم فرو می ‌آورد، این دولت و حامیان واقعی اش گرچه گروهی با زبان تکریم با دولت سخن نگویند، اما پاسخ ما با آنها با ادب و احترام و کرامت خواهد بود.

ما برای صلح و ‌آشتی و برادری کنار هم جمع شدیم. امروز روز وحدت و اتفاق است. روز نفاق و شکاف و فاصله نیست. امروز روز برچسب برهم نیست، روز چسبندگی بیشتر جامعه است.

روحانی ادامه داد: اولین راهی که ملت در انتخابات پارسال برگزید و انتخاب کرد، راه اعتدال و میانه‌روی بود. این راه بازگشت ناپذیر خواهد بود. اعتدال و میانه‌روی به معنای انتخابی بین حق و باطل نیست. اعتدال به معنای انتخاب راهی بین راست و دروغ نیست؛ اعتدال به معنای راهی بین منفعت ملی و از بین بردن منافع ملی نیست، اعتدال یک روش است، اعتدال یک بینش است؛ اعتدال یعنی همان که سیره پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، سراسر زندگی و جمال و کمال و اخلاقش، سراسر اعتدال بود.

روحانی گفت: اعتدال یعنی همان راه و روش و شیوه‌ای که منتظر او هستیم و امام دوازدهم هم همان راه و سیره پیامبر را عملی و اجرا خواهد کرد و اگر انحرافی پیش آمده، دین و قرآن واقعی را برای مردم تفسیر و تبیین می کند. اعتدال به این معناست که از افراط در جمع کردن دشمن و دشمن‌تراشی و در تفریط در زمینه دوستان و علاقمندان به ایران. اعتدال یعنی بین افراط در طرد دیگران، و تفریط در جذب مردم. اعتدال یعنی راهی که با همه انسان ها و مردم، با ادب و احترام سخن می گوییم و به پاسخی گوش می دهیم که آن هم توام با ادب و احترام باشد.

وی افزود: اعتدال یعنی مسیری که از عقل و خرد جمعی استفاده میکنیم. عقل و خردی که به  ما می گوید باید منافع ملی را حفظ کنیم. عقل و خردی که می گوید ضمن حفظ فناوری، باید تحریم‌ها و سایه شوم تحریم ها را از سر مردم برداریم.

خرد و عقلی که به ما می گوید ما باید دنبال صلح در منطقه و جهان باشیم. خردی که به ما می گوید اداره  کشور، توسعه کشور، بدون مردم و حضور مردم و واگذاری امور به مردم امکان پذیر نخواهد بود.

خرد و عقلی که به ما می گوید کشور از آن مردم است، هیچ صاحبی این کشور جز ملت ایران ندارد. عقل و خردی که به ما می گوید باید فقرها را بزداییم، تبعض های ناروا را کنار بگذاریم. این همه رنج مردم برای آلودگی محیط زیست باید با آن مقابله شود. خرد و عقلی که به ما می گوید ما در توسعه و پیشرفت نه همانند کشورهای همسایه و  منطقه که حتی باید از آنها پیشی بگیریم. خرد وعقلی که می گوید آن مصوبه 10 سال پیش که خاک می خورد، چشم انداز 20 ساله،  که ایران کشوری است توسعه یافته. ما برای اینکه در مسیر خردورزی حرکت کنیم، باید از عقل و فکر و نظر همگان استفاده کنیم. که همه چیز در نزد همگان است. ما باید از افکار و اندیشه جامعه بهره برده و استفاده کنیم و راهی را که انتخاب کرده ایم ادامه دهیم.

جشن جشن شماست، جشن ملت و مردم برای آمدن به صحنه و برای آنکه مردم آمده‌اند و به آینده خود و کشور خود امیدوار شده ‌اند. عده‌ای ولو اندک اما با افسار و ادوات تبلیغی فراوان می خواهند این امید را در دل مردم کمرنگ کنند.

روحانی گفت: ما اعلام می کنیم به همه آنهایی که راهی و سخنی را برگزیده اند که با انتخاب مردم در تضاد است، مردم برای همیشه اعلام کرده اند که ما خشونت و افراطی گری را قبول نداریم. مردم در خرداد پارسال اعلام کردند یک ملت، یک دولت، یک حکومت. مردمی که در همه صحنه ها اعلام کرده‌اند هیچ گروه و جناحی حق ندارد، انقلاب را به نام خود مصادره کند. هیچ جناح و گروهی حق ندارد دفاع مقدس را به نفع جناح خود مصادره کند و یا رهبری نظام را برای خود مصادره کند. کشور ، قانون اساسی، رهبری، منافع ملی، آینده کشور مربوط به همه ملت است. همه اقوام، همه مذاهب.

رئیس جمهور افزود: ایران از آن همه‌ ایرانیان است. ما به همه اقوام و مذاهب و ادیان احترام می گذاریم. ما به همه فرهنگها و خرده فرهنگ ها زیر پرچم والای بزرگ ایرانیت و اسلامیت احترام می گذاریم. آنچه در انتخابات پارسال که یک سال از روز بزرگ شما می گذرد، روزی که شما پای صندوق رفتید و انتخاب کردید، و 10 ماه از روز ما، یعنی روزی که دولت را تشکیل داده و کار را آغاز کردیم می گذرد، اما در این 10 و 12 ماه هیچگاه وعده‌هایی که داده‌ایم را از یاد نبرده و نخواهیم برد.

روحانی ادامه داد: اقلیت محترم است، همانطور که اکثریت محترم است، اما اقلیت حق ندارد آنچه اکثریت تصمیم گرفته است، به آن بی احترامی کند. آنچه به شما وعده داده شده است، این دولت به عنوان وظیفه آن را دنبال خواهد کرد. البته از دیرباز به ما یاد داده‌اند که الامور مرهونه باوقات.

دولت بر مبنای وعده‌هایی که به مردم داده است، در زمینه سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی و در زمینه مسائل اقتصادی، گام های بلندی برداشته است؛ گرچه تا رسیدن به هدف هنوز راهی طولانی پیش رو دارد. اما من به عنوان خادم شما مردم، و به عنوان کسی که افتخار خدمت گذاری را در 24 خرداد پارسال بر دوش من گذاشتید به شما اعلام می کنم که کاملا به آینده این کشور امیدوار هستم.

دلهای ما کاملا محکم است؛ ما کاملا متکی به لطف خدا و اتکا به حمایت مردم و توجهات اولیای خداوند و ولی‌عصر داریم. راه را به پیش خواهیم برد. شما امروز عزت ایران و ایران‌زمین را در سراسر جهان می بینید. چهره واقعی ایران و دولت ایران برای جهانیان بیش از پیش نمایان شده. هرجا در هر کشور هیچ کس نام ایران را با اهانت نمی برد. همه به ملت ایران، حتی به دولت به خاطر رای شما. اگر امروز ما قدرتمندانه حرکت میکنیم برای این است که همه می دانند این دولت برآمده از رای ملت ایران است.

همه از این ملت و از تاریخ این مردم با عظمت یاد می کنند اما یادمان باشد اگر می خواهیم همه با ادب با ما حرف بزنند، ما هم باید با ادب با دنیا حرف بزنیم. قاطعیت، انقلابی بودن، ایستادگی کردن، عزت، به معنای لحن ناسالم نیست. سخن ما سخن حُسن است و حسن است و راه ما راه حُسن و حسن. بنابراین ما در مسیر و راهی را که برگزیده‌ایم و انتخاب کرده‌ایم، چه در سیاست خارجی و چه در سیاست داخلی و چه در مسائل فرهنگی راه را ادامه خواهیم داد. ما مگر چه گفته‌ایم که برخی برآشفته‌اند؟ ما گفتیم فرهنگ از آن مردم است. به گــزارش تـــسنیم روحانی خاطرنشان کرد: مردم باید برای تعالی فرهنگ خود قدم بردارند. فرهنگ یعنی آنچه که ما با او زندگی می کنیم و خواهیم کرد. مگر بناست کسی فرهنگ را در کپسولی کند و در نسخه ای بنویسد و از داروخانه ای باید آن را خریداری کنیم؟ گویی عده‌ای هنوز در دوران حجر می اندیشند و فکر می کنند.

ما همه می دانیم و این دولت بر این راه مصمم است، حالا اگر کسی خوشش می آید یا بدش می آید، این دولت معتقد است کشور از آن مردم است و همه کار را باید مردم انجام دهند. در اقتصاد و فرهنگ و سیاست داخلی و خارجی و امنیتش. و دولت همواره حامی است. دولت مجری خواست و اراده شماست. دولت اجراکننده است، در برابر خواست ملی. دولت سیطره بر خواست ملی ندارد. خواست ملی بر دولت سیطره خواهد داشت.

روحانی گفت: انتخابات 24 خرداد یک پیام دیگر هم داشت و آن پیام اتحاد و وفاق و برادری و آشتی بود. بیاییم در کنار هم قرار بگیریم، بدانیم کشور و  منطقه و جهان با مشکلات فراوانی مواجه است. امروز منطقه ما با مشکلات بسیار زیاد مواجه است. اگر عجله دارم از این جلسه زودتر بروم به دلیل جلسه شورای عالی امنیت ملی است که باید بروم. چرا در منطقه ما اینهمه گرفتاری است؟ چرا اینهمه کشتار؟ چرا در سوریه آرامش نیست و خانه ها ویران شده و خون بیگناهان تبدیل به رود و رودخانه شده و چرا در عراق جنگ و کشتار؟ و چرا یک گروه افراطی به هر نام و نشان و یک گروه تروریستی با مردم اینچنین می کنند؟ آرزو می کنم فیلمهایش را ندیده باشید که در موصل و قبلش در حلب و جاهای دیگر چه وحشیانه عمل کرده‌اند.

متاسفانه نام خود را مسلمان و راه خود را جهاد می نامند و می گویند ما باید راه اسلام و قرآن را اجرا کنیم! پیامبر ما که پیامبر عدل و رافت و رحمت بود و در مدینه اش یهود و نصاری افکار و عقاید مختلف در کنار حکومت پیامبر همزیستی مسالمت آمیز داشتند. اگر امیرالمومنین در حکومتش می دید یک نفر مسیحی پیرمرد گرفتار است به همه نهیب می زد و می گفت چرا این شهروند دنیای اسلام باید در جایی افتاده باشد و شما یاور او نباشید؟

من دچار حیرتم که برخی چطور با تئوری های غلطشان بذر خشونت را در افکار می پاشند و چرا کاری می کنند که وحدت و اتحاد و برادری در کشور جای خود را به شکاف و نفاق و اختلاف بدهد. از اختلاف و نفاق چه سودی برده اند؟ چرا می خواهند راه گذشته را برگردند؟ راه گذشته بازگشتنی نیست.

امروز ما در این منطقه متاسفانه خشونت، آدم کشی، ترور، آوارگی در میان مردم، همه جا مشاهده می کنیم. ضمن اینکه ما به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران این خشونت ها را تحمل نخواهیم کرد، این ترورها را تحمل نخواهیم کرد و به نوبه خود همانطور که در سازمان ملل اعلام کردیم، با خشونت و افراط و تروریزم در منطقه و جهان می جنگیم و مبارزه می کنیم. اما در عین حال یک پیام روشنی هم برای همه ما دارد و آن اینکه دشمنان وحدت دنیای اسلام و منطقه بیکار ننشته‌اند. زمینه های فراوان برای اختلاف و جنگ و نزاع قومی و طایفگی اعلام کردند. این هوشیاری و بیداری ماست که باید مانع از آن شود. 24 خرداد پیامش برای همه مردم ایران وفاق است و اتحاد است و برادری هست و محبت است و در کنار هم قرار گرفتن و اهداف بلند را دنبال کردن. من شرح آنچه در 10 ماه گذشته و برنامه سال 93 ما خواهد بود اینجا فرصت نبود انشاءالله روز شنبه در مصاحبه مطبوعاتی ام اعلام خواهم کرد.

یک دنیا از محبت و لطف شما و حضور شما، امروز و هر روز در این 12 ماه در کنار دولت و مسیر مصلحت کشور و منافع ملی‌مان سپاسگزارم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۲۳۷
۱۹۷
روحانی واقعا کارش درسته دوست داریم روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که می‌توانید انجام دهید، وعده بدهید.
بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری- 14 خرداد 1392

http://rajanews.com/detail.asp?id=191692
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در شرایط حسنی راه حسنی داشتن درست است لکن باید مراقب بود که در شرایط حسینی کار حسنی کردن خیانت به اسلام است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کارش درسته ! فقط ابزار کار نداره .
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۷۶
۱۰۲
صراط جون میدونی چی ما به اقای روحانی بخاطر همین حمله هاش به ایشان رای دادیم حمله به تحریم حمله به بیکاری حمله به تورم حمله به رانت خوران حمله به منتقدان حمله به دولت محمود حتی حمله به داعش و نابودی ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چرا مردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی بیچاره با این توهمات بهش رای دادی
سوسن کوری
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرک کنم بخاطر متوهم بودی و رای دادی حالا چون میخواهی کم نیاری لج میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه مثل شما براي 80 هزار تومان سود سهام عدالت به احمدي جونت راي داديم !!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا خوبه اینهمه حمله کرده تحریمها سرجاش باقی مونده و بیکاری هم بیشتر شده و تورم هم که کم نشده رانت خواری هم که ادامه داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی مارک ش تقلبی نبوده عوارض کرونا ست به نظرم چون اگه روانگردان باشه خیلی اصل جنس بوده
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۷۱
۴۳
صراط چرااکاذیب .......رامنتشرمیکنی؟دیروزقبض های تلفن ثابت توزیع شد.2بندبا عناوین(شبکه هوشمنداستانی)و(شبکه هوشمندکشوری )درقبض های تلفن آمده که هرمبلغی که خواستن درج کردن.توقبض من 19هزارحساب شده امادیروزقبض یه آدم بدبختی رادیدم که مجموع آن 2بند75هزارتومن بود.اینترنت هم نداشت نرخ مکالمه اش 17هزاربوداماسرجمع قبضش 96هزارتومن بود........................... مردمه و............ مشغول سخنرانی های کذائی.این د... مردم رادرورطه فقروتنگدستی انداخته.شماکه بلدبودیدازهرحرکت احمدی نژادانتقادکنید،حالاچرا....... گرفتیدیادستان درکاسه آل کلیده؟نکنه سهمتان رادریافت می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دیگه کی هستی
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
تو زمان همون محمود بنده خدا که من میگمش محمود 13 اینترنت نامحدود بود 45 هزار تومن و حالا دو ماه پیش شد یه مگ ماهی 20 گیگ محدود 45 هزار تومن سرعت دانلود 120 kb/s این ماه شد یه مگ 8 گیگ محدود 30 هزار تومن یعنی 18 گیگ میشه 60 ههزار تومن با ترافیک اضافه حساب کردم . اینه افزایش باند و سرعت اینترنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه مخابرات مال دولته که گرانیش به عهده دولت باشه؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۲۸
۱۳۰
ما كه تو اين يك سال چيزي از كليد نديديم
برق و آب و گاز و ماشين و ... همه گران شده اند
زرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
تندروها خیلی چیزها دیدن و دارن دق می کنن کمی دقت کنی خیلی چیزها عوض شده و راه دراز است کمی صبر لازمه
شم شمه کوره
|
Iran (Islamic Republic of)
توی سه سال آینده هم جز شعار و گرانی و بیکاری و افزایش ناهنجاری های اجتمایی و پولدارشدن دارو دسته پدر خوانده چیزه دیگری نخواهی دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گند هشت ساله رو یک ساله نمیشه جمع کرد دوست عزیز...
ما خیلی چیزها از این کلید دیدیم...حداقل دیگه سوژه خنده ی خبرنگارای دنیا نیستیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این ها اثرات پس زمین لرزهای اقتصادی دولت قبل که فکر کنم تا ۵ سالی این اقتصاد بیچاره رو همینطوری میلرزونه از دست هیچکسم کاری بر نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه كه قبلا" گران نمي شد تازه چند برابر اين گرلن مي شد مثلا" كود شيميايي از 2000 توامن به 35 هزار توامن در دولت پاكتون گران شد يا نان وبنزين و..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا دیگه همش کلید که داره قفلها را چند قفله میکنه که دیگه خدای ناکرده باز نشه!!! مچرکیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چراشعارداد وحالا میگید کار دولت قبل است بسه دیگه.چرا آزادانه باخبرنگاران مختلف داخلی پرسش وپاسخ نمیذاره وخبرنگار سیما راهم خود انتخاب میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۲۲
۴۵
در 35 سال گذشته حاشیه ساز های افراطی و تندروهای بی ترمز همیشه اخلال گر بوده اند ،
مرگبر تکفیری های داخلی و افراطی های هار
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر افساد طلبان
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
هچجنین مرگ بر اصلاح طلبانی که میگفتند باید با طالبان ائتلاف کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اسهال طلبان
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر وصول گرایان و افراطی طالبانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب حسين
مرگ بر اختلاس طلبها وطالباني ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ برکسی که ادبیات صحبت کردن ندارد. مرگ بر....که اصلاح طلبان را افسادطلبان می داند. بیچاره اسم خود را انسان گذاشتی . تحمل به غیر خود ندارید .افراطی ها . صراط انتشار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر مفسدین که اکثرشون اصلاح طلب هستند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اصلاح طلب های فاسد
مرگ بر حزب مش...
مرگ بر کا.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۲۶
۱۱۹
درود بر روحانی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله دورد بر روحانی با ایمان ومعتقد به انقلاب ولی نه برحسن روحانی
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۸
۲۲
انوقت دولتي كه مجري قانون اساسي است كجا ميرم كه جناب اقاي ريس جمهور ميفرمايد دولت مجري خواست مردم است
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۷۷
۴۰
خیلی از خودش و دولتش تعریف کرده که عکس آن صحیح است تا حالا حرفی نزده که دقیق 180 درجه خلاف آن عمل نکرده یک مشت افراطی و تندرو و فتنه گر را در دولت بکار گرفته شعار عدالت و اعتدال سر میدهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ميسوزه آخ خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۶۹
۲۶
راه ما راه امام خمینی (ره) هست . امروز هستی . فردا نیستی . خواه راهت خوب باشد یا بد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۰۰
۱۰۶
زنده باد روحانی زنده باد اعتدال
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
به حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه افراط و تندروی نزد این دولت شرمنده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به اندازه اختلاسهاي ا........+++++++++++++++++++++++
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
بله زنده باد اعتدال نه که یک عده در نهایت افراط وتندروی دم از اعتدال میزنند مثل آمریکایی ها که در نهایت آدم کشی دم ای حقوق بشر و دمکراسی میزنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۹۵
۸۷
روحانی مچکریم.
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی مچکریم که این همه واسه خودت نوشابه باز کردی
بابا قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
باش تا اموراتت بگذره که میدانم نمیگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۸۸
۸۵
دکتر چه کرد عالی بود عالی منطقی و با صلابت و بدون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شکست واقعی اینه که بعد از زمین خوردن نفهمی چرا زمین خوردی
شمایی که میدونین همچی عقب گرد کرده ولی هنوز روی رای اشتباهی که دادین پافشاری میکنین شکست واقعی خوردین
من دفعه بعد بیشتر حواسمو جمع می کنم دیگه رای من حسن روحانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمش گرم همين حرفهايش براي راي دادن كافي بود چون زد توي دهن ياوه گويان
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
حقوق دان چه عالی شعار میده و از خودش تعریف میکنه
چپق بور
|
Iran (Islamic Republic of)
با همین حرفها یک عده ساده لوح و متوهم بهش رای دادند
MARYAM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۹۶
۱۱۳
من این سخنرانی رو دیدم انقدر پای تلویزیون هیجان زده شدم که خودمم روحانیرو تشویق میکردم ... عالی بود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم اینها را میدونه اینطوری صحبت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلم برات سوخت
هیجان برای سراب
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
با حلوا حلوا کردن دهن شبرین نمیشه. برو انگشتتو بزن تو عسل بعد بخور تا مزه شیرینی رو بفهمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالي عالي بود دمت گرم روحاني عزيز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم میدونه چه جوری حرف بزنه تا امثال تو جوگیر بشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی هیجانی شدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۰۰
۶۸
پس چرا نماینده تون برای سازمان ملل رو نپذیرفتند عجب عزتی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اخه با ونزوئلا رابطمون کم شده شاید علتش این باشه!!!
اخه نیست قدرت برتر دنیاست...
آقاي دل (وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
فرا فكني تو خون افراطه...
جواب سوال رو بده ...تا كي فرا فكني
شاه نيست كه ...رييس جمهوره...تاكي ميخواد و ميخوايد با فرافكني جلو بريد؟؟؟
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
روی که نیست سنگ پای قزوینه
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه که کدخدا هم محلش نداد بماند هرچی دلش خواست به ملت ایران .....
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه عزتشون مانند مدرک ....ش ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین آقا درزمان احمدی نزاد درسازمان ملل بود زکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۹۷
۸۱
به احترام امام خامنه ای سکوت می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۱۲
۱۹
راه ما راه حسین (ع) است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کی میخواهیم به خاطر کم کاریمون از امام حسین مایه بذاریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۰۳
۹۹
این میرحسین موسوی و کروبی فتنه گر باید هرچه زودتر اعدام شوند تا اندک طرفداران نادان آنها اینگونه سوء استفاده نکنند و اغتشاش آفرینی نکنند .
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبی تو چرا چرت میگی چه ربطی داشت
شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
جونه خودت???????
مطمین باش که اگه دست به اون دو مبارز خط امامی بزنن .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۹۵
۸۲
با این گندهایی که تو یکسال گذشته زدند باید عزا بگیرند و جشن گرفتن برای سالگرد 24 خرداد مسخره بنظر میرسه !
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
گندی که شما ها تو این 8 سال دولت محمود زدید 80 سال نیاز به گندزدایی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه چند نمونشوووو اعلام کنی تا ما هم چند صدنمونه از گندهای 8 سال گذشته رو بگیم!!!
آقاي دل(وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدي دلاور 300 سال مارو جلو انداخت انتخاب روحاني دنده عقب به سال 68 بود
البته ايراني افتابه ساز رو چه به ماهواره پرتاب كردن؟؟
ايراني روو چه به انرژي هسته اي
ايراني آفريده شده براي رعيتي كد خدا

ديديد با چه خضوعي در برابر 5+1 واميستند ...........
اما وقتي ميان ايران همه رو ميخوان ..................
....................
من اوباما رو باهوش و مودب يافتم
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانوم اگه ژناب روحانی دو تا دوشت مشل شما داشت دیگه احتیاجی به دشمن نداشت . میگی 80 شال باید گند ژدایی بشه خب اگه دشمنان گفتند این دولت فقط برای گند ژدایی خوبه و بش تو شی جواب میدی اول فکر کن بعد نژر بده خواهر
قمر تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
ننه گند که زیاده از کدامش برات بگم یکی همین گند توزیع زنبیل کالا که به من و حاج آقامون نرسید یکیش همین یارانه ها بود از بس تو تلفزیون تبلیغ کردن من و جاج آقا انصراف دادیم و حالامثل چند نقطه پشیمون هستیم یکیش همین دفن کردن سک های زرد تو قطع هنر مندان یکیشن همین ریش و حنده های خنک اون آقایی که با آبجی اشتون بشین و برخاست میکنه ننه حوصله اش نیست وگرنه تا صبح برات گند شماری میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره گند لو دادن اختلاسهاي دولت پاك .......!!!!!!!!!!!؟
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مردم!! بیخود از مردم مایه نذار. گند شما توی این یکسال 10 برابر 8 سال گذشته بوده و بوی گندش همه جارو گرفته منتها تو و امثال تو بینی تون رو گرفتید و خودتون را به نفهمیدن زدین. ... از فرهنگ جامعه گرفته تا گران شدن همه اقلام، خودرو ، تا عدم تحقق وعده های اقتصادی که مثلا برنامه یک ماهه و 100 روزه داشتید! تا بالا رفتن نرخ بیکاری، تعطیل شدن مسکن مهر و وعده های پوشالی مسکن اجتماعی و اختلاس بانک مرکزی ......... و ..... حالا تا آخر 4 سال ببین چقدر دیگه میشه؟!!!
حق جو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۴۰
۵۹
مثه اینکه شما فقط دنبال بهانه تراشی برای سرکوب این دولت هستین ی بار شد حرف هایی که به مزاجن تون خوش نمیاد رو سر تیتر قرار بدین؟مثلا رئیس جمهور در این سخنرانی گفته دولت سر تعظیم در برابر منقدان فرود می آورد شما علاوه بر اینکه این گفته رو تیتر نکردید بلکه در متن سخنرانی رئیس جمهور هم نگفتین اگه راس میگین چرا ین کلام رئیس جمهورر و تیتر نکردین؟در ضمن این حرفی که شما تیتر کردین ربطی به منتقدین نداره
در ضمن این چن وقته رئیس جمهور هم خیلی درست جواب منتقدان رو داد وقتی بعضی که هیچ چیز از توافق نامه هسته ای نمیدانند اظهار نظر میکنندرئیس جمهور چه بگو؟ توافقنامه یک بحث تخصصی است ن عمومی که در باره ی توافقنامه همه بحث کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا بحال چشمت به متن توافقنامه خورده؟
مطمئنا خیر.
آقاي دل(وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
راست ميگه يه بار بخون...اون موقع قيافت ديدنيه....
هيهات مناالعزت
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط روحانی و ظریف و عراقچی متخصص هستند و دیگران نه عجب معتدلی هستند شما آبروی کلمه اعتدال و میانه روی را بردید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سر در برابر بی سودان منتقد فرود می آورد؟ زکی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
حق جو جان
کسی که به منتقدان این همه ..... از جمله بی سواد و بی شناسنامه و بی هویت و... می کنه واقعا میشه حرفاشو درباره سر تعظیم فرود آوردن در برابر منتقدان قبول کرد.
برای بعضیا متاسفم که خودشونو ......
محمد ازقائمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۶۹
۷۵
در سخنان ایشان تدبیر،امید واحترام موج میزد خدا صاحبان این نوع تفکر را برای کشور حفظ کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید !!! تدبیر!!! شعاری بیش نیست درهمین یکسال از این همه تدبیر اقایان من شگفت زده شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در سخنان شما هم توهم موج میزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اززمین تا آسمان حرف هایش با هم تناقض داشت
از تکریم منتقدان تاتخریب آنها باجمله عصر حجری
کوروش کاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
موج میزد ولی همش پارازیت بود
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم آمد که خودت اعتراف کردی درسخنان ایشان تدبیر و امید و احترام موج FM میزنه چون از عمل خبری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 15:44کدام کار کشور لنگ شده که شما راشگفت زده کرده است؟!شما رارجوع میدهم به اخرین گزارش مجلس که این دولت رابسیار منظم تر از دولت گذشته یاهمان معجزه هزاره سوم !دیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا راشكر كه مثل هشت سال گذشته د روغ وتهمت ونفاق نبود واختلاس
کامبز ترکه
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابت فقط زرشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشتر فریب و پوپولیست موآبی موج میزد البته بقیه هم موج سوار خوبی بودن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 00:12 واقعا دولتی که حدود 12 هزار میلیارد به صورت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی برداشته خیلی منظمه خیییییییییییییییییییییییییییییلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
بعید است که این اقایان منتظرین .............!!!
ali313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۷۷
۸۴
یه نفر به آقای روحانی بگوید که راه ملت ما 9 دی 1388 انتخاب شد نه خرداد پارسال ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پیدا کنید پرتقال فروش رو . مگه 9 دی انتخابات بود. ای وای ببخشید تو انتخابات 9 دی شرکت نکردیم
آقاي دل (وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو انتخابات 9 دي مشت خورديد...له شديد
نمي تونستيد شركت كنيد
روحاني اومد سر كار تا اونايي كه نامه مينوشتند و فتنه راه مينداختن و شمارو ميرقصوندن خوار و خفيف بشن
بعد كار بيفته دستشون تا فرق .......... معلوم بشه
کوروش شل گوش
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم که توی 9دی شرکت نکردی حتما توی فتنه 88 شرکت کردی ای کاش توی جشن سعد آباد بهت اجازه میداند شرکت کنی که میدونم اجازه ندان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم موقع بیدار شدن گوشهاتو چپه پات کردی

کسی نگفت ۹ دی انتخابات بوده
گفتند ۹ دی ملت راهشان را انتخاب کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ورژن جديد نظر ملت 24 خرداد است نه 9 دي ................
دانشجوی سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۳
۶۲
مهم ترین سخن دکتر روحانی:

"راه گذشته بازگشتنی نیست "

جنبش دانشجویی سبز به انتخاب چنین مرد شجاع و خردمند واستوار بر عهد خود با ملت می بالد.

به لطف خدا ودرایت وهوشمندی مردم موسوی وخاتمی عزیز جانشین شایسته ای دارند.

دراینده ای نه چندان دور خواهیم دید که وعده های دیگر روحانی نیز تحقق میابد...

دانشگاه سنگرست
روحانی را یاورست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی به این رای 16 میلیونی ننازید اونیکه 24 میلیون رای داشت دیدیم آخرش چی شد روحانی که با زور خاتمی و هاشمی و کنار رفتن عارف رایش شد 16 میلیون دوره بعد من یکی که فقط برای رییس جمهور نشدن روحانی میرم پای صندوق امسال افزایش آب برق گاز تلفن مالیات ارزش افزوده این بود شعار معشیت که آقای روحانی میداد حالا بماند که به دستور دولت محترم تا آخر سال 93 بازنشستگی قبل از موعد نباید بشه با اینهمه بیکاری که ریخته انقدر تو توهمید و از خودتون متشکرید که اینا رو نمی بینید فقط عرضه انتقاد از دولت قبل و دارید دولت قبل بد بود باشه میشه بفرمایید این دولت چیکار کرد
آقاي دل(وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جالب ....................... داره چه حرفايي ميزنه
البته حق داره منم پس از حل قهرمانانه ي مساله هسته اي و ديپلماسي بسيار قوي و اون افتضاحات وحشتناك بعد از يه سال هنوز حرفاي انتخاباتي ميزدم
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی شبژ بی تربیت ژناب روحانی شرهنگی و ژنرالی را هم قبول ندارند بعد تو به او میگی اشتوار بی ادب روحانی عژیژ جانشین موشوی مژلوم و شید اولاد پیغمبر خاتمی نیشت بلکه جانشین پدر خونده اشت بیشواد شرا تهمت میژنی که وعده های دیگرش در اینده نژدیک تحقق میبابد , در حال حاژر همه وعده های روحانی تحقق یافته اشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما سبز مبز نبودیم ولی به روحانی رای دادیم. حالا چرا بعد یکسال هنوز سران سبز شما آزاد نشدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا متوجه شدیم که رای ما به موسوی در سال 88 اشتباه بود و به اینها نمیتوان امیدوار بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جلبک سبز لجنی . خخخخخخخخخخخخخخخ.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
لجن های سبز باید آرزوی آزادی سران فتنه رو به گور ببرند.
ali313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۷
۵
یه نفر به آقای روحانی بگوید که راه ملت ما 9 دی 1388 انتخاب شد نه خرداد پارسال ....
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۵۴
۱۹
روحانی کفته امام زمان می آید باا فراطها مقابله می کند.منظورش چیه؟آیاامام زمان با تفریطها وکم گذاشتن برای دین واز سرو ته دین زدن وکم رنگ کردن دین در جامعه ووار ونه جلوه دادن دین ومروجان بی حیایی وبی عفتی وانواع فساد درجامعه اسلامی کاری ندارد وبانیان این کارها را تشویق می کند؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای روحانی قطعا آقا امام زمان علاوه بر افراطی ها با تفریطی ها و کسانی که می گویند ماهواره بر زندگی مردم تاثیر نگذاشته هم برخورد می کنند.
ali313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۸
۵۹
یه نفر به آقای روحانی بگوید که راه ملت ما 9 دی 1388 انتخاب شد نه خرداد پارسال ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۶۱
۵۳
من درپای تلویزیون نشسته بودم وسخنرنی ایشان راتماشا می کردم درطول سخنرانی دهها بارجمله ای راتکرارمی کرد که نشان ازکینه اونسبت به دولت قبل بود .
او دوران قبل ازخود را چنان ترسیم می کرد که انگار مردم دران زمان جاهل بودند ودر24خرداد ازجهل خود راهی یافتند .
آقای روحانی مردم به خاطر کلید دروغ اقتصادیت ومعجزه دروغین 100روزه ات به شما رای دادند.الان فهمیدند که چه اشنباه بزرگی مرتکب شده اند.کمی بیا دربین توده های مردم ببین مردم تشنه دوران قبل ازتوهستند.با4تا طرفتدارمنفعت طلب وبازیگر سینما وغیره جشن گرفتن نشان ازمقبولیتت دربین مردم نیست.اکثریت کسانی که به تورای داده اند پشیمان ومنتقد اصلی توهستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثریت پشیمانند!!!!!!
ناشناس جان ما همچنان روحانی باتدبیر و منطقی را دوست داریم و به او افتخار می کنیم
زنده باد روحانی
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس جرم احمدی نژاد این بود که هلو کاست را زیر سؤال برد و در سازمان ملل گفت اگر این قصه حقیقت داره چرا به دانشمندان و محقیقین اجازه نمیدید در این مورد تحیق کنند دومٱ بر فرض محال اگر این قضیه راست باشد به فلسطینیان مظلوم چه ربطی داشت که کشور آنها اشغال بشه و صدها هزار فلسطینی که اکثرشان کودک بودند و هستند کشته بشن و این آدم کشی ها بیش از شصت سال که ادمه داره . در عوض اولین سخنرانی آقای روحانی را در سازمان ملل مرور کن ببین صریحٱ به موجودیت رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس اذعان میکنه آنجا که میگه جمهوری اسلامی خواهان روابط با تما م دنیا به جز کشور اسرائیل است !! و اسرائیل باید هر چه سریعتر به معاهده منع کسترش سلاح های کشتار جمعی سیازمان ملل به پیوندد معنی این سخن غیر از این است که از نظر این آقا فلسطین مال فلسطینیان نیست ومال صهیونیست هاست و این کشور رسمیت داره به خدا قسم د ر حال حاضر روش نمیشه بگه من معتدل هستم و واقعگرا چون سازمان ملل به موجودیت این رزیم رای داده منه معتدل هم آنرا به رسمیت میشناسم برو خطبه های حامی این آقا را مرور کن ببین خیلی واضع و روشن و با جدیت این رژیم کودک کش را به رسمیت شناخته و حتی فلسطینیان را تروریست و کودک کش خطاب کرده است چند ماه پیش هم که گفت ما با اسرائیل سر جنگ نداریم چقدر قرآن کریم مسلمانان را از نفاق و نفاق یهود بر حذر داشته ولی ما خواب بودیم و هستیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه در اين چن د سال فتنه دانتان پاره شد شما ديگه ساكت شيد
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم
من موافق صحبت ناشناس 17/11هستم
روسیاه ترین شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۴۶
۲۸
حسن جان از توهم بیا بیرون!!! یکسال گذشت!!!
در اینکه ایران مال همه ایرانیان هست یا همه کینه ها رو بشوریم مشکلی از کشور رو حل نمیکنه!!! فقط این جماعت تشویقت میکنن و وقتی سال 96 برسه یهو میبینی هیچ کدومشون کنارت نیستند!!!
آره به همین راحتی پروژه عبور از روحانی رو کلید میزنند . درست عین خاتمی!
اونوقت میفهمی دلواپسان در اصل دلسوز حقیقی تو ودولت ایران بودند ولاغیر!!!!!
دوست تو کسی هست که ایرادتو بگه نه هر کاری بکنه تشویقت کنه و بهت نگه جلوی پات چاهی کنده شده!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۹
۱۴
http://www.asriran.com/fa/news/340295/%D8%B9%D9%82%D8%A8-%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%B5%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%D8%B3-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D9%88-%D9%86%D8%AC%D9%81-%D8%AA%D8%B3%D9%88%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C
این لینک روباه صفتی کاربران فتنه گر سایت عصر ایران است خواهشا امثال آقایان به ظاهر معتدل به کامنت ها و تعداد لایک ودیسلایک ها نگاه کنن تا ببینن سایتهای حامی دولت چه فتنه ای بر پا کردن-به ظاهر مطلبشون هیچ ایرادی نداره ولی کامنت هاشون ........
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۳
۴۱
تعداد کمی گفتن : موسوی و کروبی ازاد باید گردند!!!! تعداد کمی؟؟؟؟؟؟ اصولا شما طالبانیسمها بنا بر خواسته ی خودتون گاهی تظاهرات 20 هزار نفری رو 20 میلیونی مینامید و تظاهرات 20 میلیونی رو 20 هزار نفری!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۲
۲۱
اقای روحانی این تذهبون...!!!!!!!!!!
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۸
۲۲
روحانی مشکریم کل حقیقت را چه عالی بیان کردی امام ژمان که بیاید اولین کاری که میکنی افراطی ها و تندرو هایی که شعار میدادند مرگ بر آمریکا و اشرائیل را گردن میژنه بعد میره اول پیشانی شید مژلوم موشوی و میر حشین و کروبی رو می بوشه بعد شانه های رفشنجانی را می بوشه بعد پیشانی مهدی هاشمی یا همان م ه را می بوشه و دعا میکنه گردنش کلفت تر بشه بعدیک شاق شلامتی گرمی با فائژه و مامان فائژه میکنه و براشون وان یکاد میخونه که چشم نخورن در عوض شاندویج ژیاد بخورند و بعد میره شراغ خانواده شهدا و شر اژ بدن همشون جدا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۵۵
۳۷
راه مورد حَسَن به ترکستان ختم میشه
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جونم. اون راه محمود بود! کی قراره بیدار بشی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راه شما هم به افغانستان وطالبان
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۵
۵
اوه اوه! چه همه حاشیه! یه ابله دوتا جفنگ گفت، مردم ساکتش کردن.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۶
۸
آقای روحانی که میگی با آمدن من در دنیا به ایران احترام می گذارند سفیرت را به سازمان ملل راه ندادند و دانشجویان ایرانی را از کشورها اخراج می کنند.
اسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۵
با اين افراديكه طرفدار شما هستندو ماذيديم در همايش با هرچه قلدر است به راحتي كنار مي آئيد چون طرفدارانت ....
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۲۱
پس چی که ایران برای همه ایرانیاست شما صراطی ها فکر میکنید ایران برای شما و چهار میلیون داعشی داخل ایرانه
hak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۹
انتخابات اینده روحانی ... کمتر از 2میلیون رای
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۱۸
خیلی احمقید که فکر می کنید مردم فقط سایت زرد شما را می بینند و با نصف و نیمه منتشرکردن خبر، سر خودتان و چهارتا و نصفی تندروی در حال انقراض را شیره می مالید. روحانی اصطلاح "دولت حسن و حسن" از سخنرانی حجت الاسلام نقویان گرفت که شما هیچ جای سایت مزخرفتان با آن آشاره نکرده اید.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۰
اصل ماجرا از اینجاست که صراط ترسیده درج کنه:
((حجت‌الاسلام نقویان از دیگر کسانی بود که با سخنرانی کوتاهی، وجود زیبای حُسن را مدنظر قرار داد و گفت: اندک تحقیق و جستجو در این وادی من را به این سمت رهنمون کرد که تنها استاندار و قبولی اعمال نزد پروردگار مفهومی سه حرفی به نام حُسن است و قرآن مدار قبول اعمال را چیزی از طایفه زیبایی معرفی می‌کند. وی افزود: حتی حق، مدار نیست گاهی چیزی حق شماست ولی اگر با معجونی از حُسن آمیخته نشده باشد، قبول نیست و اگر امروز برخی از جوانان ما اندک دل‌نگرانی پیدا کردند به این دلیل است که ما به قوانین حُسن عمل نکرده‌ایم.

این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل مذهبی همچنین گفت: ما باید با همه مردم به زیبایی سخن بگوییم در حالی که گاهی با مردم دنیا بد حرف زدیم زشت سخن گفتیم برخی مسئولان هم با مردمشان بد سخن گفتند و امروز به داشتن ریاست محترم جمهوری افتخار می‌کنیم که هم با دنیا به خوبی سخن می‌گوید و هم با مردمش به زیبایی حرف می‌زند. نقویان در ادامه اظهار کرد: امروز از خدا می‌خواهیم زشتی‌ها را که اطراف ما را گرفته است، از ما دور کند. هم‌اکنون این زشتی‌ها عراق و سوریه را به آشوب کشیدند و درون کشور ما برخی از زشت‌کاران‌،‌ از امنیت و آرامش می‌کاهند و ما امروز با همه وجود و سلول‌های بدن از خدا می‌خواهیم که کشور و مردم نازنین،‌ رهبر حکیم و ریاست محترم جمهور و همه بازوان قدرتمند در خدمت مردم را کمک کند و پاکی و صداقت را که خوب است و زیبایی دارد جایگزین فقر، دروغ، تملق، ریاکاری،‌ فحشا و هرزگی که زشت است کنَد و زیبایی در همه شئون کشور پدیدار شود.))
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۱۲
"تعدادی کمی از حاضران در این مراسم، شعار "موسوی کروبی آزاد باید گردد" سر دادند"
از کی تا حالا تعدا کم شده ل جمعیت حاضر در جلسه؟!
متانت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۳
ما که توفیق زندگی در عصر حجر قسمتمان نشد ولی متعجبم چطوری فرهنگ رو میکردند تو کپسول کاش فیلمش بود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۹
اگر این جمعه بیاید، چی؟ احتمالش خیلی زیاد است چون مصادف با نیمه شعبان است.
آرش خراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۵
دولت دولت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۶
۲
.......... امید غیرایرانی
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۴
من نمیدونم اگه این آقا میخواست با اختلاف چند ملیونی رئیس جهمور بشه چقدر به طرفداراش مینازید.بنازم به این اعتماد بنفس
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۲
سعديا گر چه سخندان و مصالح گويي بعمل كار بر آيد به سخنداني نيست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۳
۲
آقای روحانی مردم جواب شما رو توی ثبت نام 92 درصدی در یارانه ها دادن تازه مرام ما از طرفدارهای شما هم بیشتر بود که به خاطر حمایت از دولت از یارانه انصراف دادیم در حالی که طرفدارهای شما این کارارو نکردن.
...........................................
آخه دو روز قبل از این همایش اومدن توی اداره ها و از جمله اداره ی که من توش سربازم و با ثبت نام از کارکنان و با دادن وعده غذا و دعوت کردن چهار تا بازیگر جشنشونو پر کنن.
..........................
آقای روحانی به جای اینکه با حروم کردن پول بیت المال این جشن های بیهوده رو بگیرید به فکر تورم و بیکاری و ازدواج جوانان باشید نه اینکه همون چهارتا مسکن مهر رو هم جمع کنید و پولشو صرف پر کردن جیب های آقازاده های معروف و باباهاشون کنید.
احمدخواجوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۴
۲
مشگل روحاني نسيت مشگل سناتوري است لامذهب گاها"آدم گيج ميكنه .
پارسا
|
Netherlands
|
۱۱:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۳
این جناب رئیس جمهور! آیا می توانند یک سخنرانی بدون حاشیه داشته باشند؟!! لابد خیر. آخه7/0 درصد بیشتر رأی آوردن کجا اکثریت نام دارد؟! اگر ایشان 24 میلیون رأی می آورد چکار می کرد!! ..............
ایشان برخلاف ژست ......!! همواره در سخنانش در این یکسال به نیمی دیگر از ملت ایران ...................
ایشان مدعی است: «ملت ما سال قبل در برابر مولایش در انتخابات سر فرود آورد و در برابر خرافه‌گرایان از امام زمان (عج) عذرخواهی کرد» . باید به ایشان گفت از جمله مصادیق خرافه‌گرایی همین خرج کردن بیهوده از مقدسات است. واقعا چرا در تحلیل رای خود، پای صاحب‌الزمان(عج) و عذرخواهی از ایشان را به میان می‌کشید؟! آیا متهم کردن نیمی از مردم به خرافه‌گرایی و عدم‌ عذرخواهی از حضرت صاحب(عج) از مصادیق «بی‌احترامی» و ایضا «برچسب‌زدن به یکدیگر» نیست؟! و مگر در همایش مورد نظر، بیان نشد که «امروز، روز برچسب‌زدن به یکدیگر نیست»؟! واقعا متأسفیم بر این همه تدبیر و ایجاد امید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
۵
۱۳
چراشماتندروهاازخواب خرگوشی بیدارنمی شوید و ازتوهم بیرون نمی آیید ؟ مردم به اعتدال و میانه روی و صلح رای داده اند تاازشرتندروی و افراط و کینه ورزی و جنگ طلبی و تحجرو، راحت و آزادشوند . رای اکثریت مردم باید براقلیت تندروارجحیت داشته باشد . مشاهده کنید که تندروی و افراط چه بلایی برسرعراق دراورده است و ازآن عبرت بگیرید .
میرمحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
روحانی ثابت کرده افولگرا نیست .