۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

توضیح مدیر پیکان درباره مبلغ‌قرارداد رحمتی

سرپرست باشگاه پیکان گفت: مبلغ قرارداد دروازه‌بان پیشین استقلال و تیم ملی با این باشگاه عددی متعارف است.
کد خبر : ۱۸۲۸۶۶
صراط: سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان فصل پیش استقلال عصر امروز با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست.

ابراهیم ثنایی در این خصوص اظهار کرد: مطمئن باشید قرارداد رحمتی با باشگاه پیکان قطعی است. او قراردادش را امضا کرده، اثر انگشت هم پای آن زده و چک پیش قراردادش را هم گرفته است.

وی با بیان اینکه این چک حدود 40-50 درصد قراردادش بوده، در مورد اینکه آیا قرارداد رحمتی با پیکان میلیاردی است، افزود: این دروازه‌بان در سال‌های 91 و 92 قراردادی بالای یک میلیارد با استقلال داشت اما قراردادمان با او متعارف است.

سرپرست باشگاه پیکان در این خصوص اینگونه توضیح داد: طبق اعلام سازمان لیگ، باشگاه‌ها باید سقف بودجه را رعایت کنند نه سقف قرارداد بازیکنان، به همین دلیل ما سعی می‌کنیم این بودجه را بین بازیکنان به خوبی تقسیم کنیم، آنهم بر اساس توانایی و سابقه نفرات تیم. در این بین ممکن است به یک بازیکن 100 میلیون و به دیگری یک میلیارد بدهیم.

وی با بیان اینکه امسال تیم پیکان را قدرتمند می‌بندد، در مورد زمان مذاکره با رحمتی تاکید کرد: صحبت‌هایی از قبل با ایشان داشتیم اما از صبح امروز مذاکرات‌مان نهایی شد و سیدمهدی رحمتی برای حضور در تیم پیکان به توافق نهایی دست یافتیم.

ثنایی در پایان در مورد دلیل انتخاب حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پیکان هم گفت: در جمع نفرات فنی تیم چند جای خالی وجود داشت که با نظر منصور ابراهیم‌زاده، با بابازاده قرارداد بستیم. البته در گذشته هم پیکان دو مربی دروازه‌بان داشت که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
منبع: مهر