۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

اهتزاز پرچم ایران بالاتر از آرژانتین و برزیل

پیش از بازی ایران مقابل آرژانتین کُری‌خوانی داغی میان هواداران این دو تیم در شهر بلوهریزنته رخ داد.
کد خبر : ۱۸۳۱۷۷
صراط: هواداران تیم‌های ملی ایران و ‌آرژانتین شب گذشته و پیش از بازی دو تیم کری‌خوانی زیادی با یکدیگر داشتند. این کری‌خوانی‌ها با حاشیه‌های جالبی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* شب پیش از بازی ایران و آرژانتین هواداران این دو تیم کری‌خوانی داغی در شهر بلوهوریزنته با یکدیگر داشتند که این کری‌خوانی‌ها در میدان اصلی شهر به اوج خود رسید.

* در هتل محل اقامت خبرنگاران ایرانی تعدادی خبرنگار آرژانتینی هم اقامت دارند که همین موضوع بازار کری‌خوانی در هتل را میان این دو گروه داغ کرده بود.

* تعداد زیادی از برزیلی‌های شهر بلوهوریزنته با حضور در جمع هواداران ایرانی به حمایت از تیم ملی کشورمان علیه تیم ملی آرژانتین شعار سر می‌دادند.

* از نکات جالب این کری‌خوانی این بود که هواداران برزیلی تیم ملی فوتبال کشورمان به ایرانی‌ها شعارهایی با زبان پرتغالی یاد می‌دادند تا علیه آرژانتینی‌ها سر بدهند.

* در این کری‌خوانی‌ها پای مارادونا و پله هم باز شد به گونه‌ای که آرژانتینی‌ها ادعا داشتند مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است و از طرف دیگر برزیلی‌ها هم می‌گفتند که پله برترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

* در زمانی که هواداران برزیلی و آرژانتینی با یکدیگر کری‌خوانی می‌کردند یکی از هواداران ایرانی تیم ملی با پرچم کشورمان به بلندی رفت و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

* از نکات جالب توجه کری‌خوانی هواداران ایرانی و آرژانتینی مچ انداختن یک هوادار ایرانی و آرژانتینی بود که مدعی بودند تیم ملی فرد برنده بازی امشب را با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت.

* بازیکنان تیم ملی کشورمان در ساعت 9 صبح به وقت برزیل برای صرف صبحانه راهی رستوران هتلشان شدند و قرار است طبق برنامه در ساعت 10:55 صبح به وقت برزیل شاگردان کی‌روش راهی استادیوم محل بازی با آرژانتین شوند.

برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.
منبع: فارس